Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, husker noe lignende i den ene butikken jeg jobbet. Et tysk ektepar kom inn og ingen skjønte hva de sa. Heldigvis var den ene kollegaen min tysk (hovedsakelig oppvokst i Norge), så jeg ringte henne. Men det var ikke bare bare å få tak i ho, så det tok sin tid før det ble noen svar for ekteparet

Jammen det var jo god service da!  :laugh:

Deres middag hørtes bedre ut en min

Og du vet, fine folk spiser sent. Og i Spania er jo normal middagstide fra 22.30 og utover.

Fikk dere bra Internett da?

Ja, restaurantene åpner 20.30 og stenger sånn ca. midnatt. :icon_lol: 

Nettet fungerer suverent nå. :lillesky:  

Kaffe-Te-Kaffe-Te?

Kanskje jeg burde bli ballongvertinne :nigo:

DU er herved ansatt som ballongvertinne Frøkensina!  :hoppendeglad:

Ha en fin torsdag du også - og kos deg på stranden :blomst:

Og jeg tar gjerne en :kaffekopp::jepp:

Takk Rumlemor - stranden i dag var bare helt suveren! 

VpVcTZD.jpg

Håper at Aldri koser seg selv om sola skinner her hvor jeg bor. Jeg lurer på om hun er veldig brun-ish

på dette tidspunktet av sommeren? Kan vi få se en tå eller noe annet fra denne turen kanskje ? Humm?

Ha-ha, nå lo jeg godt Hoppe! :fnise: Jadda, hun er veldig brun, så får vi se om det blir en tå eller to etter hvert,

Ja, for du vil vel ikke ha en FruKg? :skratte:   

Hey.

Afternoon tea, anyone?

Noe må vi jo spise mens vi venter på neste reisebrev.

Hæ? Noen har vært her spist opp alt sammen!?  :overrasket:

11892141_991679534232706_106097541536743

:5:

-------------

Unnskyld at jeg alltid kommer så sent inn her. Men sånn er livet på de skrå bredder - man må bruke natta til skriverier.  :lillesky:

Atter en dag i solen. Det er helt nydelig å ligge på stranda når det blåser en liten, jevn og kjølig bris hele dagen. Jeg fikk tatt noen bilder i dag. men de var ubrukelige alle sammen - så får se om det blir bedre i morgen da.  :fnise:

Nå er det sånn at herr Aldri aldri kommer med rosende komplimenter til meg. Hvis jeg spør: "Hvordan ser jeg ut i denne kjolen", f.eks., svarer han alltid: "Jeg synes alltid du er fin jeg".  :unsure: Til gjengjeld kommer han heller ikke med kritikk av hva jeg har på meg eller hvordan jeg ser ut. Aldri. Men skulle det være noe han reagerer på - noe rart eller noe som blir feil på en måte, da sier han alltid: "Eh...skal det være sånn?" Det har skjedd når jakka mi henger nedenfor kåpa, eller jeg har glemt å ta av prislappen o.l.

Når vi var i Tyrkia i våres, var jeg så heldig å få kjøpt meg to bikinier for 250 kroner. Det er jo billig! Og kvaliteten virket helt grei den, helt til jeg begynte å bade og sole meg i dem.  :rulle:

Så til poenget: Endelig fått tatt av meg singlet og shorts, satt meg godt til rette i solstolen mens jeg roter i strandbagen etter vannflaska, så hører jeg: "Eh, skal det være sånn?" "Åssen sånn da?" spør jeg. "Den derre bikinoverdelen din mener jeg?"

Ha-ha-ha, der satt jeg så "uskyldig som en brud", med halve puppestellet hengende nedenfor bikinioverdelen. Den har blitt så voldsomt slapp i fisken at ingenting holder seg på plass.  :hoho:

Og jeg er jo ikke 17 år lenger, så tyngdekraften lever sitt eget liv.  :danser:

Bikinioverdelen ble hengt opp i en parasollspile og jeg har begynt å få en gryende brunfarge "på overkroppen. :strix:  

• Liker 4
Skrevet

Bikinier er noe herk uansett ass

• Liker 2
Skrevet

Bikinier er noe herk uansett ass

Ja, i hvert fall de billige med dårlig kvalitet!  :fnise:

Skrevet

Hahaha, skikkelig kritisk han gubben din. Så du fikk bruna (rettet seg ironisk nok til burka) hele puppestellet i stedenfor halve da?

• Liker 2
Skrevet

Badedrakt for alle penga! :fnise:

Har bikini, men føler meg sjelden komfortabel i det :sjenert:

• Liker 2
Skrevet

Hahaha, skikkelig kritisk han gubben din. Så du fikk bruna (rettet seg ironisk nok til burka) hele puppestellet i stedenfor halve da?

Ja, tåler ingenting asså!  :fnise: Ja, nå bli ALT brunt!  :danse:

Badedrakt for alle penga! :fnise:

Har bikini, men føler meg sjelden komfortabel i det :sjenert:

Kanskje jeg burde begynne å tenke badedrakt ja.  :fnise:

Skrevet

:hoho: Du skriver herlig Aldrisur! Likså greit uten enn med noe tøy hengende og slenge ja :fnise:

Han er jo litt komisk godeste Herr Aldri :ler:

• Liker 2
Skrevet

31K5jPXD5ML.jpg

Eneste typen bikini jeg får plass til pupper i

• Liker 2
Skrevet

:hoho: Du skriver herlig Aldrisur! Likså greit uten enn med noe tøy hengende og slenge ja :fnise:

Han er jo litt komisk godeste Herr Aldri :ler:

Like greit uten ja! Nå viser deg seg også at "alle" de andre damene på stranden ligger toppløs også. Spesielt de spanske damene - og det er helt snodig, men men, tidene har forandret seg skjønner jeg. :ler:

Ja, han er komisk uten å vite det selv.  :icon_lol:

• Liker 2
Skrevet

Jeg får litt lyst til å dresse deg opp i noe som du er så sjokkerende fin i at han hverken kan si "du er alltid fin du" eller "eh skal det være sånn"

:skratte:

• Liker 2
Skrevet

31K5jPXD5ML.jpg

Eneste typen bikini jeg får plass til pupper i

Ja, den så veldig praktisk og sporty ut og holder nok det meste på plass!  :tommelsmil:

• Liker 1
Skrevet

Jeg får litt lyst til å dresse deg opp i noe som du er så sjokkerende fin i at han hverken kan si "du er alltid fin du" eller "eh skal det være sånn"

:skratte:

Ha-ha-ha, ja jeg skjønner ikke helt hva det skulle bli men...?  :ler:

• Liker 1
Skrevet

Like greit uten ja! Nå viser deg seg også at "alle" de andre damene på stranden ligger toppløs også. Spesielt de spanske damene - og det er helt snodig, men men, tidene har forandret seg skjønner jeg. :ler:

Ja, han er komisk uten å vite det selv.  :icon_lol:

Får si tidene har forandret seg da ja, for det har jo blitt omvendt i Norge!

Hihi jasså ja :lol:

• Liker 1
Skrevet

Får si tidene har forandret seg da ja, for det har jo blitt omvendt i Norge!

Hihi jasså ja :lol:

Når vi ferierte årlig i Spania, for sånn ca. 20 år siden, fikk spanjolene hakeslepp nå de skandinaviske jentene solteseg toppløs. Derfor gjorde jeg det ikke - av respekt for innbyggerne. Men nå er det omvendt. Ja, det er rare greier. 

• Liker 1
Skrevet

Ha-ha-ha, ja jeg skjønner ikke helt hva det skulle bli men...?  :ler:

Tenkte noe sånt som feks. en rød kjole med utsøkt snitt til deg, ikke noe karneval i Rio med fjær på hodet :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Det spørs om det måtte blitt både en utsøkt rød kjole og en fjær på hodet for å få ham til å reagere!  :fnise:

I kveld ble det forrresten Paella med sjøkreps, blåskjell og store reker til middag!

gDVxgwX.jpg

• Liker 3
Skrevet

Du kan få låne fuglehatten min, men jeg er ganske sikker på at han vil si "eh skal det være sånn" til den :fnise:

Mmm paella har jeg ikke spist på veldig lenge! Men jeg har bakt pizza i kveld :spise:

• Liker 1
Skrevet

Du kan få låne fuglehatten min, men jeg er ganske sikker på at han vil si "eh skal det være sånn" til den :fnise:

Mmm paella har jeg ikke spist på veldig lenge! Men jeg har bakt pizza i kveld :spise:

Fuglehatten!  :rodmer: Ja, uff, han hadde vel sagt det.  :rodme:

Pizza høres deilig ut. Da vet vi i allfall at du har spist god mat i dag, og ingen trenger å  mase på deg om at "du må huske å spise"!  :ler:

• Liker 1
Skrevet

Ja, den så veldig praktisk og sporty ut og holder nok det meste på plass!  :tommelsmil:

Kjøper på sportsbutikken ass

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...