Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva spiste herr og fru Aldri til middag i dag da tro? :laugh:

Ble veldig enkelt i dag. Hamburger på herren og pizza på frua.  :bolledeig:

Bah! Synd det ikke var hele, for hele greia er så grusom morsom! Må finne den! :P

Han er helt utrolig morsom.  :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos det da :) Synes det er veldig koselig at du er her og tar oss med på tur :hoppendeglad:

Ja det merker jeg Frøkensina. Og det er koselig for meg at du liker at jeg skriver om turen og sender litt bilder. Det er ikke noe morsomt å legge inn bilder og skrive om turer dersom man ikke få noe respons på det hele.

Såååå, jeg synes det er koselig at du liker å være med.  :hug:

Vet du at jeg trodde vannet var bikkjekaldt, men så viste det seg å være sånn cirka 23-24 grader. Helt perfekt å bade i.

Ellers må jeg si at den spanske servicen er minus laber. Her kan man komme inn i en butikk og måtte vente på å bli ekspedert til ekspeditøren er ferdig med å snakke med vennene sine, eller at han/hun er ferdig i telefonen.

På restaurentene er det likeens og hvis man ikke kan spansk, er det vanskelig å bli forstått. Engelsk er det ikke mange som kan.

Uvant og rart. Merker at det er lenge siden jeg ferierte i Spania.  :Nikke:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, jeg savner spania <3 Men ja, de har ofte.. teselskap / syklubb for å si det på den måten, selv om de har kunder.  :ler: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det passer da perfekt! :hug:

Nydelig badevann og alt.. Det er noe eget med litt sånne bølger å bade i, herlig.

Jasså, ja, jeg har ikke vært i Spania, bortsett fra Kanariøyene og DEt er lenge siden det! mamma og jeg alene, jeg var 16 og fikk bestille meg cocktail, valgte den sterkeste selvsagt :fnise:

Interessant å høre hvordan ståa er, du får bare smile det aldrisure smilet ditt så godt du kan!

Nå tror jeg jeg må pause for i dag , svimer snart av.

:klemmer:

Endret av Frøkensina
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg savner spania <3 Men ja, de har ofte.. teselskap / syklubb for å si det på den måten, selv om de har kunder.   :ler:

Ja, og det har jo sin sjarm på en måte.

Er bare uvant og jeg må le litt av det for meg selv. Manana manana.  :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og det har jo sin sjarm på en måte.

Er bare uvant og jeg må le litt av det for meg selv. Manana manana:fnise:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det passer da perfekt! :hug:

Nydelig badevann og alt.. Det er noe eget med litt sånne bølger å bade i, herlig.

Jasså, ja, jeg har ikke vært i Spania, bortsett fra Kanariøyene og DEt er lenge siden det! mamma og jeg alene, jeg var 16 og fikk bestille meg cocktail, valgte den sterkeste selvsagt :fnise:

Interessant å høre hvordan ståa er, du får bare smile det aldrisure smilet ditt så godt du kan!

Nå tror jeg jeg må pause for i dag , svimer snart av.

:klemmer:

Ta en pause  du, jeg vet at du sov dårlig forrige natt.  :kose:

Haha, ikke glem siestaen! 

Nei, ikke så lett å glemme. Siestaen er hellig her nede.  :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Sant det, skulle hatt det sånn her også :ler:

Ja, det er sant det også, så hadde vi vært vant med det når vi skal feriere i Spania.  :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er sant det også, så hadde vi vært vant med det når vi skal feriere i Spania.  :danse:

Og hatt mer energi etter arbeidsdagen. :danse:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hatt mer energi etter arbeidsdagen. :danse:

Jeg beundrer de som jobber ute her nede. Å jobbe, for eksempel på bygg, med hjelm og heldekkende kjeledress  - det er jaggu varmt altså. De fortjener virkelig en siesta midt på dagen. Fatter ikke at de holder ut i varmen.  :skravle:

Nå boinker det for meg her også!  :natti: Natta Frk.K. og gi lillehund en kos fra meg da.  :klem1:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beundrer de som jobber ute her nede. Å jobbe, for eksempel på bygg, med hjelm og heldekkende kjeledress  - det er jaggu varmt altså. De fortjener virkelig en siesta midt på dagen. Fatter ikke at de holder ut i varmen.  :skravle:

Nå boinker det for meg her også!  :natti: Natta Frk.K. og gi lillehund en kos fra meg da.  :klem1:

Ja, håper virkelig de klarer å ta seg en del drikkepauser i varmen, slik at de ikke blir dehydrert.

Lillehund gir nok en stoooooor kos tilbake! Sov godt  :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...