Galactica Skrevet 20. april 2015 #14462 Skrevet 20. april 2015 Kikket inn i boka di G - og det må jeg si, du er virkelig en driftig dame! Lykke til med alle gjøremålene dine, og DU! - ikke glem Galactica (deg selv) midt oppi det hele da! Sorry, no can do. Tid til meg selv blir i juli en gang.
Gjest Inggolf Skrevet 20. april 2015 #14463 Skrevet 20. april 2015 Så fint å klikke seg inn her i kørja og få bekreftet at reisen endte godt og humøret og den generelle ståa er intakt Gleder meg til flere oppdateringer og bilder! (Forhåpentligvis) Det virker som at du har et veldig innholdsrikt liv, Aldri! Du er heldig 1
Aldrisur Skrevet 20. april 2015 Forfatter #14464 Skrevet 20. april 2015 Så fint å klikke seg inn her i kørja og få bekreftet at reisen endte godt og humøret og den generelle ståa er intakt Gleder meg til flere oppdateringer og bilder! (Forhåpentligvis) Det virker som at du har et veldig innholdsrikt liv, Aldri! Du er heldig Ståa er intakt ja! Jeg er ikke så flink til å ta bilder om dagen, har liksom mer enn nok med å nyte alt rundt meg, men i dag når gubbeskinnet og jeg lå i hver vår spa-seng klint inn med grønn leire i ansiktet, da savnet jeg fotoapparatet. Og takk til deg, du er sånn ei koselig Nozzefina du.
FruN Skrevet 20. april 2015 #14467 Skrevet 20. april 2015 Jeg har fått intet mindre enn to kakebestillinger til konfirmasjon
FruN Skrevet 20. april 2015 #14471 Skrevet 20. april 2015 Hvilken farge Bat? Samme dag FruN? Samme konfirmasjon, heldigvis
hog Skrevet 20. april 2015 #14472 Skrevet 20. april 2015 Jeg trodde det var bare her inne fargelegging var i skuddet, men gjelder det hele landet? http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article10866093.ece 2
Gjest Ampoule Skrevet 21. april 2015 #14473 Skrevet 21. april 2015 Paparazzien har allerede tatt bilde av deg på stranda Håper du koser deg masse 2
Aldrisur Skrevet 21. april 2015 Forfatter #14474 Skrevet 21. april 2015 Skulle det være en sjokolade? Ja takk! Fin kakepynt. Driver du å lager selv eller? Jeg har fått intet mindre enn to kakebestillinger til konfirmasjon Er det bestillinger som folk betaler deg for å lage FruN? En slags lysere enn den jeg har. Ble det fint? Jeg trodde det var bare her inne fargelegging var i skuddet, men gjelder det hele landet? http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article10866093.ece Jasså du trodde det du?! Jeg tror det et et internasjonalt fenomen jeg Hog. Det er noe med den følelelsen mange har behov for i disse mediatider - å bare stresse ned ved å sitte og fargelegge et tre - for eksempel. Paparazzien har allerede tatt bilde av deg på stranda Håper du koser deg masse Å næmmen nå ser jeg hvor rund og go' jeg har blitt! Håper du har det fint også Ampull! -------------- Jeg sitter på balkongen med en kopp pulverkaffe med pulvermelk i og har null planer for dagen. Det ser ut til å bli flott vær i dag også. Sol, etparogtyve grader og en liten bris. 3
Galactica Skrevet 21. april 2015 #14475 Skrevet 21. april 2015 Fruen er tidlig oppe, ser jeg. Nyt dagen!
FruN Skrevet 21. april 2015 #14476 Skrevet 21. april 2015 Er det bestillinger som folk betaler deg for å lage FruN?: Så nå må jeg finne ut hvor mye ingrediensene koster etc, for jeg er ikke helt vant med dette
Aldrisur Skrevet 21. april 2015 Forfatter #14478 Skrevet 21. april 2015 Ja jeg er tidlig på'n i dag G, og det er visst du også? Håper du får en fin dag! Det er det jeg har sagt hele tiden FruN: Du skulle holdt på med baking - ikke bare som hobby, men som ditt daglige levebrød. Noe å tenke på når du flytter opp i dalom? Kjempefin dag til deg også! 2
FruN Skrevet 21. april 2015 #14479 Skrevet 21. april 2015 Ja jeg er tidlig på'n i dag G, og det er visst du også? Håper du får en fin dag! Det er det jeg har sagt hele tiden FruN: Du skulle holdt på med baking - ikke bare som hobby, men som ditt daglige levebrød. Noe å tenke på når du flytter opp i dalom? Kjempefin dag til deg også! Det har jeg ikke tenkt stort på Men jeg har og en potensiell drømmejobb-mulighet i nærmeste by som frister mer Og jeg tror ikke armer og rygg hadde vært enig i kakebaking over lengre tid... 1
Mynona Skrevet 21. april 2015 #14480 Skrevet 21. april 2015 Hørtes deilig ut med en dag uten planer vi har samme været her hjemme i Oslo faktisk! Og som en konsekvens må jeg til legen å få allergisprøyte!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå