Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ble snurt jeg! Hadde jo regnet med å være millionær nå! Så jeg kunne kjøpt meg den leiligheten til Nosoul og slutta å jobbe og bare være på ferie osv! :jolie:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snurter litt jeg også, for lykkens blinde lotto-gudinne så ikke på min kupong i det hele tatt. Møkkakjærring! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Møkkakjærring!

Nå har jeg 12 av 28 ruter til pleddet mitt. 4 av de jeg skal lage klarer jeg ikke. De er bare dumme! Også mangler jeg garn i den ene fargen jeg skal ha foreløpig, for det hadde de ikke i butikken.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm...meget mulig at hun holder på å finne opp noen greier mens hun lager middag. :klo:

LADJO! (ler av dere jeg også) :skratte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Man kan lage ubegrensede varianter over samme tema! :skratte::skratte::skratte:

I dag lagde jeg pannestekt torskeloin (?), med baconbiter, granateplekjerner og smørdampede aspargesbønner. Til det lagde jeg potet- og sellerirotpuré.

Gubbeskinnet har sovnet på sofaen. :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du mata han ihjel??

Det hørtes veldig godt ut. Men jeg tror jeg ikke tåler torsk. Hvis det går an. Hver gang jeg har hatt det med Godt levert har jeg blitt så dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du mata han ihjel??

Det hørtes veldig godt ut. Men jeg tror jeg ikke tåler torsk. Hvis det går an. Hver gang jeg har hatt det med Godt levert har jeg blitt så dårlig.

*skynde meg bort å holde et speil foran munnen og nesa hans* :sjokkert:

Tåler du annen fisk da? :(

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lager verdens raskeste pastasaus. Den skal bare koke 3 timer til, så er den ferdig. :ler:

Jeg er litt usikker på hvor denne søndagen har blitt av, for den har jo nettopp startet? :klo:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lager verdens raskeste pastasaus. Den skal bare koke 3 timer til, så er den ferdig. :ler:

Jeg er litt usikker på hvor denne søndagen har blitt av, for den har jo nettopp startet? :klo:

Hva - tre timer? :sjokkert:

Hvordan lager du den, og hva lager du den av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*skynde meg bort å holde et speil foran munnen og nesa hans* :sjokkert:

Tåler du annen fisk da? :(

Ja, jeg er veldig glad i fisk. Men torsk har aldri vært favoritten, så det er ikke noe jeg har spist annet enn når jeg får det servert. Men nå som jeg "tvinges" til å lage det i blandt merker jeg jo at kroppen protesterer. Kanskje derfor jeg ikke har likt det noe særlig og. Kroppen som prøver å si fra om noe ;)

På bursdagsmiddagen min var vi et sted å spiste asiatiskinspirert "tapas", og da var vel omtrent halvparten av rettene fisk. Kjempegodt! :spise: Tunfiks cevice (hvis det skrives sånn) er kjempenam!

Rask og rask fru blom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger instruksjoner fra den damen her. Hun kan sin italienske mat. :jepp:

http://www.laurainthekitchen.com/recipes/classic-meat-and-cheese-lasagna/

Og, ja: jeg lager (nesten) hele den porsjonen der til bare meg. :hoho: og så fryser jeg den ned.

WoW :hakeslepp: Det der virket innviklet, så det er jammen lurt å lage masse på en gang. :rodmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt dette middagspratet.... jeg tror jeg må lage meg middag! Svinekam med teriyakisaus, nudler og grønsakswok har Ole Martin bestem at jeg skal spise i dag.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er veldig glad i fisk. Men torsk har aldri vært favoritten, så det er ikke noe jeg har spist annet enn når jeg får det servert. Men nå som jeg "tvinges" til å lage det i blandt merker jeg jo at kroppen protesterer. Kanskje derfor jeg ikke har likt det noe særlig og. Kroppen som prøver å si fra om noe ;)

På bursdagsmiddagen min var vi et sted å spiste asiatiskinspirert "tapas", og da var vel omtrent halvparten av rettene fisk. Kjempegodt! :spise:Tunfiks cevice (hvis det skrives sånn) er kjempenam!

Rask og rask fru blom!

Du klarte å skrive det vanskeligste ordet riktig ihvert fall. :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.. :fnise: Sannelig!

Eller, kremt, ceviche.

Masn lærer noe hver dag om man ikke er forsiktig. :laugh:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...