Mynona Skrevet 7. mars 2015 #12541 Del Skrevet 7. mars 2015 Ungdommen nå til dags altsåååå ... tsk tsk Åh, det var hyggelig å høre, jeg som har blitt et år eldre plutselig også. Ungdom 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. mars 2015 #12542 Del Skrevet 8. mars 2015 Vi er alle veldig unge i forhold til dem som sitter på våre gamle og sykehjem...(og kanskje det sitter noen fremdeles i sine hjem også) Jeg reiser meg oppog giver akt, mens jeg fremfører en liten verbal fanfare-truddelutt til ære for dem.Ha en riktig god søndag, ballongfolket! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 8. mars 2015 Forfatter #12543 Del Skrevet 8. mars 2015 God søndag og god kvinnedag?! Velkommen hjem til Roadrunner! Måtte du komme raskt over jetleggen din. Og til Galactica, jeg forstår godt at du ønsker deg større hage, det gjør jeg også. Har også bare en liten flekk foran huset. Riktignok har jeg klart å plante masse forskjellige planter og busker på den lille flekken, men det hadde vært en drøm med stooooor hage. Jeg ville hatt en spiseplass under skyggefulle frukttrær, hengekøye, en liten dam med fossefall, fugleliv og en usjenert soleplass på gode sommerdager. MEN, så er det det at jeg trives så veldig godt med det huset jeg har. Så da er det vel det som avgjør. Ville du bytte bort huset du bor i nå med et annet - for å få større hage? ------------------- Dagen i dag: Sløver, strikker og ser på sport i TV, har bakt et sukkerbrød fordi jeg må bruke opp noe kremfløte som snart går ut på dato. I går gikk jeg en lang tur i den sure vinden, så det frister slettes ikke i dag. Jeg blir helt av vind. Hvordan er søndagen deres da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 8. mars 2015 #12544 Del Skrevet 8. mars 2015 I dag har den sjelløse bakt litt tradisjons bakst som foreldrene mine skal få ta med seg på hytta til påske! Akkurat nå ser jeg Masterchef Australia og har slukt en skål med melk og bokhveteflak kjøp i Sverige. De er SÅ gode Håper dere andre i ballongen har en finfin søndag! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 8. mars 2015 Forfatter #12545 Del Skrevet 8. mars 2015 I dag har den sjelløse bakt litt tradisjons bakst som foreldrene mine skal få ta med seg på hytta til påske! Akkurat nå ser jeg Masterchef Australia og har slukt en skål med melk og bokhveteflak kjøp i Sverige. De er SÅ gode Håper dere andre i ballongen har en finfin søndag! Høres ut som en akkurat passe lazy søndag! Hvordan går det med hoften? (For et merkelig spørsmål å stille en ung dame) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 8. mars 2015 #12546 Del Skrevet 8. mars 2015 Høres ut som en akkurat passe lazy søndag! Hvordan går det med hoften? (For et merkelig spørsmål å stille en ung dame) Helt perfekt søndag i slikt ruskevær! Hihi Jo, den er merkbart MYE bedre. Jeg har dog ikke fått testet den på noe langtur enda, men det blir når det er kommende ut ytterdøra Den har overlevd et par fester og cafèturer, så det tyder jo på at den er blitt bedre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 8. mars 2015 Forfatter #12547 Del Skrevet 8. mars 2015 Bra! Det tyder på at du er på bedringens vei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 8. mars 2015 #12548 Del Skrevet 8. mars 2015 Jupp Nå vet jeg i alle fall hva jeg kan gjøre hvis jeg får slike symptomer igjen. Greit å notere seg slikt i bakhodet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. mars 2015 #12549 Del Skrevet 8. mars 2015 Syns i grunnen at denne dagen står litt stille, men det er fint for da varer den lengre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 8. mars 2015 Forfatter #12550 Del Skrevet 8. mars 2015 Syns i grunnen at denne dagen står litt stille, men det er fint for da varer den lengre. Mm, fint for oss, men tenk på Rumle da stakkars, som ikke liker søndager. Kom hit da Hoppetuss, så skal du få bløtkake med masse blåbær og jordbær i? Ja, kom alle dere andre også, jeg har nemlig aldri lagd en såååå svær bløtkake før. Og det helt uten anledning. Dvs. her ventes ikke noe besøk i dag. Altså, dersom ikke dere kommer da. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 8. mars 2015 #12551 Del Skrevet 8. mars 2015 Det er 12 grader ute her nå! Ble plutselig vår. Så jeg har hatt 2 vinduer og terrasserdøra åpen så jeg har fått skiftet ut luften her inne. Men måtte lukke for duene og småfuglene bruker vinduskarmen som hengested. og jeg vil ikke ha de inn Har hatt en fugl inne før, og det ble så kaotisk! Var ute i vinden i går jeg og. Skikkelig sur kald sterk ekkel vind. Tenkte meg en tur til ut snart for å kaste glass og hermetikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 8. mars 2015 #12552 Del Skrevet 8. mars 2015 Her sludder det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 8. mars 2015 Forfatter #12553 Del Skrevet 8. mars 2015 Det er 12 grader ute her nå! Ble plutselig vår. Så jeg har hatt 2 vinduer og terrasserdøra åpen så jeg har fått skiftet ut luften her inne. Men måtte lukke for duene og småfuglene bruker vinduskarmen som hengested. og jeg vil ikke ha de inn Har hatt en fugl inne før, og det ble så kaotisk! Var ute i vinden i går jeg og. Skikkelig sur kald sterk ekkel vind. Tenkte meg en tur til ut snart for å kaste glass og hermetikk. + 11 her My, men den vinden gjør at det føles kaldere. Fugler inne er helt grusomt! De flakser og bæsjer og er så redde at det gjør vondt i hjerterota når man prøver å "jage" de ut. Her sludder det! Så har du en god unnskyldning til å holde deg innomhus Nosoul. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. mars 2015 #12554 Del Skrevet 8. mars 2015 Det er så lenge siden jeg har spist bløtkake at jeg setter meg på første forumfly og popper opp før du vet ordet av det! Det er litt til og fra her, men har vært helt oppi over atten et lite øyeblikk...det veksler veldig og blåser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 8. mars 2015 #12555 Del Skrevet 8. mars 2015 Vet ikke helt hvor mange grader det er her, men det er mildt og godt og sola skinner. Har vært ute i kassene mine og inspisert, og det er tulipaner på vei i alle kassene! Fikk ånden over meg og har ryddet bort masse vissent og råttent, så nå kan våren bare komme. Aldri, det er først og fremst huset jeg vil bort fra, og har funnet et som er perfekt for oss. Det er en gedigen bonus at huset også kommer med en fiks ferdig hage med bærbusker og epletrær og roser og plass til å ha drivhus og en liten platting og et tre ungene kan klatre i og med plass til en svær trampoline også. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut til visning, og jeg kommer til å dø litt under budrunden. For runde, det blir det. Masse interesserte, men VI SKAL VINNE! Trur eg. Uff, jeg tror jeg trenger blodtrykksmedisin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 8. mars 2015 Forfatter #12556 Del Skrevet 8. mars 2015 Det er så lenge siden jeg har spist bløtkake at jeg setter meg på første forumfly og popper opp før du vet ordet av det! Det er litt til og fra her, men har vært helt oppi over atten et lite øyeblikk...det veksler veldig og blåser. Er i farta! Kommer og henter deg nå! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. mars 2015 #12557 Del Skrevet 8. mars 2015 Oijj....da har du tøffe tider foran deg og min fulle medfølelse også, stakkars lille potensielle nye huseier. Jeg kommer til å glede meg på dine vegne når dere får tilslaget....ja, for det får dere! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 8. mars 2015 Forfatter #12558 Del Skrevet 8. mars 2015 Vet ikke helt hvor mange grader det er her, men det er mildt og godt og sola skinner. Har vært ute i kassene mine og inspisert, og det er tulipaner på vei i alle kassene! Fikk ånden over meg og har ryddet bort masse vissent og råttent, så nå kan våren bare komme. Aldri, det er først og fremst huset jeg vil bort fra, og har funnet et som er perfekt for oss. Det er en gedigen bonus at huset også kommer med en fiks ferdig hage med bærbusker og epletrær og roser og plass til å ha drivhus og en liten platting og et tre ungene kan klatre i og med plass til en svær trampoline også. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut til visning, og jeg kommer til å dø litt under budrunden. For runde, det blir det. Masse interesserte, men VI SKAL VINNE! Trur eg. Uff, jeg tror jeg trenger blodtrykksmedisin. Å ja, det er såpass aktuelt! Så spennende! Klart dere vinner Galactica, du skal bare si i fra til oss når budrunden begynner, så vi kan hoppe for deg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. mars 2015 #12559 Del Skrevet 8. mars 2015 å Ja! DET skal vi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 8. mars 2015 #12560 Del Skrevet 8. mars 2015 Jaaaa! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå