Aldrisur Skrevet 5. mars 2015 Forfatter #12501 Del Skrevet 5. mars 2015 Det er såå godt å putte Zeroh! -saft i Fun light sin iste med fersken også! Tihihihi, jeg fikk en snap av Mynona i stad mens hun satt å så på Nytt på Nytt... ...mens jeg selv var på innspillingen til Senkveld (vi visste ikke om hverandres publikumplaner) Anbefaler dere å se på det i morgen! Wow! Dere er jo rene kjendisene dere nå! Ja, kommer sikkert til å se på med argusøyne! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. mars 2015 #12502 Del Skrevet 5. mars 2015 Jeg skal ta alt opp og myse med forstørrelsesglass og konsentrasjon og tunga rett i munnen i sakte kino. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 5. mars 2015 Forfatter #12503 Del Skrevet 5. mars 2015 Jeg skal ta alt opp og myse med forstørrelsesglass og konsentrasjon og tunga rett i munnen i sakte kino. Ha-ha, syns jeg ser deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. mars 2015 #12504 Del Skrevet 5. mars 2015 Du kommer til å drømme om det i natt skal jeg si deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 5. mars 2015 Forfatter #12505 Del Skrevet 5. mars 2015 Blir nok en fin drøm. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. mars 2015 #12506 Del Skrevet 5. mars 2015 Håper det. Nå flyter jeg bort....zo long. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 5. mars 2015 #12507 Del Skrevet 5. mars 2015 Hehe, ja jeg så ikke din snap før vi var ferdig Noz, for vi måtte sette på flymodus, men jeg lo da jeg fikk den Vi har hatt fredag allerede i dag vi! Heheee, måtte le sjæl Vi var heldige med gjestene da, Svindal og Seltzer Fikk dere med dere trygdekontoret denne uka, da Seltzer var med han fyren som spiste flein? Og en helt utrrrrroooolig bra artist, James Bradly, som kommer til å bli supergigastor fremover var også gjest. Synd at stemmen hans ikke kom like bra frem på opptaket som den gjorde live!.Men bare pga han så er det verdt å se på hele senkveld i morgen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 5. mars 2015 #12508 Del Skrevet 5. mars 2015 Det er ikke alle man trenger lupe for å se på TV, er det? Er det grunn nok til å flytte at man vil ha større hage? Og ja, jeg gikk også fem på når det gjaldt shoppeturen til aldrifruen, selv om jeg skjønte tegninga litt før fortellingen var ferdig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 5. mars 2015 #12509 Del Skrevet 5. mars 2015 Jeg er utrolig sær på brus og sånn, så jeg liker bare cola. Originaltypen som er stinn av sukker. Den drikker jeg type 3 flasker av i året. Så brusvann-saken min brukes bare til rent, iskaldt kildevann. Det er den super på. Når jeg ønsker fancy-smancy smak så putter jeg en skive sitron, lime, appelsin, eple eller noe i glasset med brusevann. Da blir det rene spa-feelingen over det. Men oftest blander jeg juice og sprudlevann og får en forfriskende drikk. De smaksakene som de selger til smaker bare rar syntet, synes jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. mars 2015 #12510 Del Skrevet 6. mars 2015 *notere i natten og gå runden sin ferdig - alt er fredelig og fordragelig - natten er god på KG* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 6. mars 2015 #12511 Del Skrevet 6. mars 2015 God helg ballongfarere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. mars 2015 #12512 Del Skrevet 6. mars 2015 Så gøy det må være å ha fotoapparat som kan ta skikkelige bilder av dyr i morsomme, kjappe positurer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. mars 2015 #12513 Del Skrevet 6. mars 2015 God helg i ballongen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. mars 2015 #12514 Del Skrevet 6. mars 2015 Eller rett og slett: "God ballong!" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 6. mars 2015 #12515 Del Skrevet 6. mars 2015 Yeeeyy, helg ja Er fryktelig rastløs og aner ikke hva jeg skal, men det blir nok en bra en Hva med dere da? Hva skal dere? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. mars 2015 #12516 Del Skrevet 6. mars 2015 På litt mer forsiktig jakt etter sko som kan brukes nå fremover. Pluss lage blomkål og potetsuppe med løk og purre etc. Jeg er helt friii til å gjøre akkurat som jeg vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 6. mars 2015 #12517 Del Skrevet 6. mars 2015 Jeg har fått superhyggelige gaver som takk for jobben med tantegenser En flaske cava (Lykkebobler), en Willow Tree-figur (Courage) og en stoooor bok med sjokoladeoppskrifter Genseren passet forøvrig perfekt, og tante var veldig, veldig fornøyd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 6. mars 2015 #12518 Del Skrevet 6. mars 2015 Jeg skal pleie min stigende, mest sannsynligvis innkommende manneinfluensa med kg, tv, suits. Og... Bare fordi jeg har lyst.. Så skal jeg lage meg sukkerfri marsipan senere i kveld 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. mars 2015 #12519 Del Skrevet 6. mars 2015 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 6. mars 2015 #12520 Del Skrevet 6. mars 2015 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå