Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk lyst på en dagstur! Men ikke alt hun gjorde da hun kom hjem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynte jeg å lure altså. Satt her med store øyne og måpte

Du kan umulig ha måpt mere enn meg. Jeg gikk fem på der gitt. :skratte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

....og mens hun lærer seg russisk via en lydbok......får hun et livmorfremfall og faller siklende om i go'stolen. :rulle:

Ha-ha-ha Anje! for en herlig beskrivelse! :hoho: Nå lo til og med gubben!

:5:

:ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var helt "Så gøy med en dagstur! :ler:

Ja, jeg hadde det i hvert fall gøy mens jeg skrev det! :hoho:

Jeg fikk lyst på en dagstur! Men ikke alt hun gjorde da hun kom hjem!

En feit lommebok og dagstur med shopping i Paris. :hoppe: Hadde vært noe det.

Du kan umulig ha måpt mere enn meg. Jeg gikk fem på der gitt. :skratte:

Skulle gjerne ha sett ansiktet ditt da Hoppe! :grinele:

Men ved nærmere ettertanke, :sukk: SÅ enkelt er det å juge på seg ditten og datten på nett. :P

---------

Dagen i dag har gått superraskt. Jeg er veldig glad i Farris forresten, men er så lei av å kjøpe de dyre flaskene + alle disse panteflaskene som hoper seg opp, så derfor har jeg gått til anskaffelse av en Sodasteamer. Var på tilbud i dag på Jernia til 399 kroner - et riktig godt kjøp på lang sikt - antar jeg. :skravle:

:smilyblomst: Håper dere har hatt en fin dag i dag også!

fEDiZ6B.gif

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke tjukk lommebok, kortet er jo så tynt ;)

Nå skal jeg på nytt på nytt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tekola

Oi, spennende med sånn egen boblemaskin! Og morsomt for de små vennene om de får lage bobler i saft, kanskje? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke tjukk lommebok, kortet er jo så tynt ;)

Nå skal jeg på nytt på nytt!

Åååå, prøv å være linselus da! Kos deg og ha det gøy. :goodbye:

Oi, spennende med sånn egen boblemaskin! Og morsomt for de små vennene om de får lage bobler i saft, kanskje? :fnise:

Ja, har laget en flaske med lime-brus som ligger i kjøleskapet nå. :duskedame:

De små har ennå ikke fått sansen for noe som bruser. :sjokkbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du gjerne oppdatere om åssen brusingen går og om maskinen er grei å ha med å gjøre.

Har tenkt på en sånn en halve livet, men avfeid det med at det sikkert ikke er noe tess.

Jeg kan jo ha tatt feil og jeg stoler fullt og helt på din vurderingsevne. :jepp:

...og kneet murrer...

Murring er nummeret før knurring og DET må en ta på ramme alvor. :ninja:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en sånn brusemaskin. :opplyser:

Den er toppers. :tommelopp: Jeg blander boblevann og juice og får boble-juice. :jepp: det er som den sunnere og bedre slektningen til brus.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der lurte du jammen meg også med dagsturen din, aldri! :hoho:

En sånn boblemaskin har jeg lurt på lenge også :jepp:

047b92bbf714172e9b56b6f3acaf0d40.jpg

:blomst:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du gjerne oppdatere om åssen brusingen går og om maskinen er grei å ha med å gjøre.

Har tenkt på en sånn en halve livet, men avfeid det med at det sikkert ikke er noe tess.

Jeg kan jo ha tatt feil og jeg stoler fullt og helt på din vurderingsevne. :jepp:

Murring er nummeret før knurring og DET må en ta på ramme alvor. :ninja:

Oppdatering skal bli Hoppe! :takke:

Har akkurat prøvd ut en av de smakene som fulgte med (i sånne småflasker), limesmak - det var itt'no godt.

:lol:

Jeg har en sånn brusemaskin. :opplyser:

Den er toppers. :tommelopp: Jeg blander boblevann og juice og får boble-juice. :jepp: det er som den sunnere og bedre slektningen til brus.

:hoppendeglad: Supert alternativ til saft og lignende Anje.

Der lurte du jammen meg også med dagsturen din, aldri! :hoho:

En sånn boblemaskin har jeg lurt på lenge også :jepp:

047b92bbf714172e9b56b6f3acaf0d40.jpg

:blomst:

For en drømmehage Rumle! :hjerter_rundt:

Jeg er skikkelig stolt av at jeg klarte å lure så mange av dere med den der "ekle snobbe turen min". :strix:

Har også lenge ønsket meg en sånn maskin, men har holdt igjen med å kjøpe den fordi jeg synes det blir for mange duppeditter på kjøkkenet.

Men nå........ :digge: skal dele erfaringene med dere. Anjes forslag om juice var et veldig godt tips. :tommelopp:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å høre rapport - spesielt hvor enkelt/vanskelig det er å rengjøre den :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg til å høre rapport - spesielt hvor enkelt/vanskelig det er å rengjøre den :jepp:

DET virker veldig enkelt Rumle.

Det er nemlig ikke noe vann som går gjennom maskinen, kun den gassen som kommer ut fra gassflasken. Den flasken er skjult inni maskinen. Så tar du en vanlig flaske og fyller med den væsken du vil ha, skrur den på et slags munnstykke foran, deretter kommer det bare gass nedi flasken - og det blir bobler.

Skjønner?

Skal finne et bilde av maskinen jeg.

:opplyser: Bare vent litt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DET virker veldig enkelt Rumle.

Det er nemlig ikke noe vann som går gjennom maskinen, kun den gassen som kommer ut fra gassflasken. Den flasken er skjult inni maskinen. Så tar du en vanlig flaske og fyller med den væsken du vil ha, skrur den på et slags munnstykke foran, deretter kommer det bare gass nedi flasken - og det blir bobler.

Skjønner?

Skal finne et bilde av maskinen jeg.

:opplyser: Bare vent litt.

Åhhh det ante jeg ikke! Så smart :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje jeg også. :klo: Men; er det bare greier som er fulle av sukker en kan kjøpe til den?

Jeg heller litt mot å ikke drikke så mye sånt, ellers kan jeg jo likegodt drikke brus...

*sjekke litt på nett om priser og sånt for å planlegge mulig kjøp*

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg også. :klo: Men; er det bare greier som er fulle av sukker en kan kjøpe til den?

Jeg heller litt mot å ikke drikke så mye sånt, ellers kan jeg jo likegodt drikke brus...

*sjekke litt på nett om priser og sånt for å planlegge mulig kjøp*

Du kan bruse opp hva du vil selv Hoppe. :wow: Jeg har tenkt til å bruke den mest til rent springvann. Mannen i butikken tipset også å bruse opp f.eks, Farris som har blitt doven etter å ha vært åpnet og stått en stund.

Evt. alt annet av åpnet kjøpemineralvann.

Jeg vet ikke hvordan gulrotsaft smaker med bobler, men det går helt sikkert bra det også. :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...det tenkte jeg faktisk ikke på, men takk for tipset. ;)

Mulig at det blir en sånn en om en liten stund da, siden den anbefales på det kaldeste.

Personlig syns jeg at kjøkkendingser er noe av det morsomste som finnes. Det er verre med plass til dem. :(

Det gjelder å være kreativ, rydde hyllemetre og kaste ut bøker og annet rask man ikke bruker så ofte. :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...