Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har du vært hos hun venninennen din og kommet tilbake alt? :romeo: Du skulle ikke overnatte til søndag?

Jeg kom hjem i natt jeg.. :plystre:

Havnet på fest neddi gata her, fikk sjåføren til å svinge innom for å hente tingene mine før jeg dro videre på fest :fnise:

Litt forvirret når jeg våknet opp i senga mi i morges, men gud så godt!

Ringte venninna mi senere for å beklage.. Hun bare "døøøh... Nosoul, jeg kjenner'a deg, du pleier alltid å dra hjem for å sove når du har vært på fest :ler: "

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom hjem i natt jeg.. :plystre:

Havnet på fest neddi gata her, fikk sjåføren til å svinge innom for å hente tingene mine før jeg dro videre på fest :fnise:

Litt forvirret når jeg våknet opp i senga mi i morges, men gud så godt!

Ringte venninna mi senere for å beklage.. Hun bare "døøøh... Nosoul, jeg kjenner'a deg, du pleier alltid å dra hjem for å sove når du har vært på fest :ler: "

:hoho: Du asså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått en aha-opplevelse i kveld jeg.

Har nemlig funnet ut at hvis jeg beveger meg utenfor ballongen og inn i tråder her på KG - så blir ALLE kommentarene mine slettet?

Jeg må være veldig usaklig tenker jeg. :hoho:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått en aha-opplevelse i kveld jeg.

Har nemlig funnet ut at hvis jeg beveger meg utenfor ballongen og inn i tråder her på KG - så blir ALLE kommentarene mine slettet?

Jeg må være veldig usaklig tenker jeg. :hoho:

:hoho: tuller du?!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: tuller du?!!

Nei, det er helt sant Rumle. :sjokkert:

Jeg får masse likes på usaklighetene mine - og så plutselig *poff* forsvinner kommentaren min. :laugh:

Skal jeg være helt ærlig, så forstår jeg det altså. Jeg klikker så grusomt på urettferdige uttalelser og tulleinnlegg, så da blir det jo litt - hva er det det heter - off topic (?) fra min side også. :danse:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er helt sant Rumle. :sjokkert:

Jeg får masse likes på usaklighetene mine - og så plutselig *poff* forsvinner kommentaren min. :laugh:

Skal jeg være helt ærlig, så forstår jeg det altså. Jeg klikker så grusomt på urettferdige uttalelser og tulleinnlegg, så da blir det jo litt - hva er det det heter - off topic (?) fra min side også. :danse:

Haha .. jeg må visst begynne å følge med mer ute i forumet skjønner jeg! Jeg orker stort sett ikke lese der, for det er så mye tull altså - så forstår meget godt om du sier i fra både her og der!

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha .. jeg må visst begynne å følge med mer ute i forumet skjønner jeg! Jeg orker stort sett ikke lese der, for det er så mye tull altså - så forstår meget godt om du sier i fra både her og der!

Tull? Tuller du? :hoho:

Ja, og så blir jo selvfølgelig mine tilsvar til tulleinnlegg enda mer tull enn selve tulleinnlegget. :hoppendeglad:

Og da går det som det må gå - sletting av innlegg. :tunge1:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tull? Tuller du? :hoho:

Ja, og så blir jo selvfølgelig mine tilsvar til tulleinnlegg enda mer tull enn selve tulleinnlegget. :hoppendeglad:

Og da går det som det må gå - sletting av innlegg. :tunge1:

:hoho:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, og så blir jo selvfølgelig mine tilsvar til tulleinnlegg enda mer tull enn selve tulleinnlegget.

Og da går det som det må gå - sletting av innlegg.

I alle dager...er det DU som svarer så inni granskauen av og til??? :sjokkert:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle dager...er det DU som svarer så inni granskauen av og til??? :sjokkert:

Jepp! :tommelopp:

Så du forresten mitt intelligente :sarkasme: innlegg om hvorfor den hersens kjolen forandret farge?

Jeg henviste til kjolen din og fargeskiftingen der, men akkurat det var det visst ikke så mange som var enige i. :sjenert:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...