Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hog er våken også! :hoppendeglad: Og så kjekk som han er i dag, til tross for at han er trøtt! :fnise:

...

Jeg var vel ikke akkurat så veldig våken :ler:

Her i ballongen har visst de fleste krabbet til sengs, håper dere får sove godt!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LightBulb

Skuddår må være kjedelig som ung... Kun ha bursdag på den faktiske dagen hvert fjerde år. Mens det må være supert når man blir eldre :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann My!

24 dager i fengsel :hakeslepp: Jaja, også en erfaring å ta med seg i livet. :)

Trodde ingen var så dumme at de prøvde å snikrøyke på fly i disse dager. Men noen blir temmelig vågale i beruset tilstand (les: i fylla)...... :Knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LightBulb

Skuddår må være kjedelig som ung... Kun ha bursdag på den faktiske dagen hvert fjerde år. Mens det må være supert når man blir eldre :ler:

Jeg må ha vært trøtt i går, skulle skrive mer enn dette sånn at det ikke var så random :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ha vært trøtt i går, skulle skrive mer enn dette sånn at det ikke var så random :ler:

Jeg så den der og bare :klo::fnise:

God morgen i ballongen! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha-ha, jeg trodde jeg forsto akkurat hva du ville fram til jeg? :ler: At det er greit om man har "litt færre" bursdager når man blir eldre.

Så blir man ikke gammel så fort - liksom? :plystre:

God morgen til Tekola og Nosoul også! :blomst:

Nå har jeg laget mangoshake til den syke - antioxidanter er tingen! :lur:

Endret av Aldrisur
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go'morgen Rumlemoooor! :blomst:

Så vakre tulipaner! Og så er det så fint når de er i kurv, omgitt av gammelt treverk og leirpotter. :rodmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaaaa, ikke sant? :rodmer:

Er det mer mangosmoothie? :wow:

::

Neeei - ikke mer igjen :grine: men skal ut å handle mer mango om et par timer. :hug:

I dag sitter jeg å ser på skjærene som har begynt å bygge reir i furutreet utenfor stuevinduet mitt. :hjerte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeei - ikke mer igjen :grine: men skal ut å handle mer mango om et par timer. :hug:

I dag sitter jeg å ser på skjærene som har begynt å bygge reir i furutreet utenfor stuevinduet mitt. :hjerte:

åhh? :) de er morsomme å følge med på - jeg har en i hagen som snakker til meg hver gang jeg sitter og taster på pcen hver morgen :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

åhh? :) de er morsomme å følge med på - jeg har en i hagen som snakker til meg hver gang jeg sitter og taster på pcen hver morgen :fnise:

Ååååå, koselig å ha selskap av en liten skravleskjære da. :laugh:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest LightBulb

Ha-ha, jeg trodde jeg forsto akkurat hva du ville fram til jeg? :ler: At det er greit om man har "litt færre" bursdager når man blir eldre.

Så blir man ikke gammel så fort - liksom? :plystre:

God morgen til Tekola og Nosoul også! :blomst:

Nå har jeg laget mangoshake til den syke - antioxidanter er tingen! :lur:

Det var det jeg ville frem til, ja. Men det var egentlig en grunn til at jeg skrev det. Men jeg syntes tydeligvis ikke det var så nøye i natt :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...