Aldrisur Skrevet 24. februar 2015 Forfatter #12001 Del Skrevet 24. februar 2015 Nå går det trill rundt for meg her... ...klarer ikke å følge med jeg.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 24. februar 2015 #12002 Del Skrevet 24. februar 2015 Åh, det hørtes godt ut!! Jeg skal lage Stangekylling med steinsopprisotto (ala Godt Levert) til Paul på torsdag. Mest sannsynlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. februar 2015 #12003 Del Skrevet 24. februar 2015 Selvfølgelig HerrTekola feirer sitt siste år under 30 årene, så vi skal steke en hel Stange-kylling i römertopfen, med epler, løk, gulrøtter og timian, og masser av smør under skinnet naturligvis! Muligens litt eplejuice over også Og til dessert blir det god, gammeldags sitronformkake, satser jeg på! Håååååååååå! farlig å si slikt til en så matglad gjeng som du finner her inne Høres veldig godt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 24. februar 2015 #12004 Del Skrevet 24. februar 2015 Er hele ballongen fin på vin i påvente av ONSdagen, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 24. februar 2015 #12005 Del Skrevet 24. februar 2015 Nå går det trill rundt for meg her... ...klarer ikke å følge med jeg.. Samme her, jeg strikker meg to pinner på "kluten" min jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. februar 2015 #12006 Del Skrevet 24. februar 2015 Nå går det trill rundt for meg her... ...klarer ikke å følge med jeg.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 24. februar 2015 Forfatter #12007 Del Skrevet 24. februar 2015 Gratulerer til herr Tekola. Og så er det sååå innmari koselig med deg og han Paul, Mynona. Utrolig koselig å ha en skravlestund her inne, med dere men nå må jeg ta en pause. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 24. februar 2015 #12008 Del Skrevet 24. februar 2015 Ble alle så forvirra at alle sluttet å skrive nå? Da tar jeg en pinne til hvor jeg samtidig øker 4 m jevnt over = 37 m Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 24. februar 2015 Forfatter #12009 Del Skrevet 24. februar 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 24. februar 2015 #12010 Del Skrevet 24. februar 2015 Gratulerer til herr Tekola. Og så er det sååå innmari koselig med deg og han Paul, Mynona. Utrolig koselig å ha en skravlestund her inne, med dere men nå må jeg ta en pause. Takk God pause Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. februar 2015 #12011 Del Skrevet 24. februar 2015 Ha en fin kveld videre alle sammen .. og du - ta en pinne for oss også da, my! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 24. februar 2015 Forfatter #12012 Del Skrevet 24. februar 2015 Jaaaa, ha en god kveld dere også, og ta en pinne for meg også My! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 24. februar 2015 #12013 Del Skrevet 24. februar 2015 Hvaaaa? Her går jeg ut på kjøkkenet et liiite øyeblikk for å lage noe juice, og så har dere alle gått helt til - ehem - pinnene? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 24. februar 2015 #12014 Del Skrevet 24. februar 2015 Tar en pinne for alle sammen jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 24. februar 2015 #12015 Del Skrevet 24. februar 2015 Hva vasker du med den kluten da? Kjøkkenbenken eller noe på kroppen? Kjøkkenbenk og do vel Neeeiiiida, den fungerer som en oppvaskklut, sånn bakteriebombeklut som henger over vasken på kjøkkenet vet du.. Jeg skal lage Stangekylling med steinsopprisotto (ala Godt Levert) til Paul på torsdag. Mest sannsynlig. Så kos! Det er stort sett Pål som er hos meg (også?) men heldigvis så er han like matenkel som meg, så ingen kompliserte, finurlige retter nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 24. februar 2015 #12016 Del Skrevet 24. februar 2015 Jeg har ingen Pål, bare Ella smoothie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 24. februar 2015 #12017 Del Skrevet 24. februar 2015 Kjøkkenbenk og do vel Neeeiiiida, den fungerer som en oppvaskklut, sånn bakteriebombeklut som henger over vasken på kjøkkenet vet du.. Så kos! Det er stort sett Pål som er hos meg (også?) men heldigvis så er han like matenkel som meg, så ingen kompliserte, finurlige retter nei Jeg har ikke laga mat til Paul før. I dag hadde han pølse i brød fra Narvesen til middag, så han er nok enkelt å lage mat til Neida. Han lager masse mat selv også. Han skulle egentlig komme hit i dag å spise, men rakk ikke før jobb. Han jobber stort sett kveld og jeg jobber jo dag, så det er litt kjipt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 24. februar 2015 #12018 Del Skrevet 24. februar 2015 Nå ble det rot på pinnene mine her! Så da er det vel best å pause fra både pinner og KGer og putte seg selv under dyna! Natti Natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 24. februar 2015 Forfatter #12019 Del Skrevet 24. februar 2015 Natt natt My. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 24. februar 2015 #12020 Del Skrevet 24. februar 2015 Jeg har ikke laga mat til Paul før. I dag hadde han pølse i brød fra Narvesen til middag, så han er nok enkelt å lage mat til Neida. Han lager masse mat selv også. Han skulle egentlig komme hit i dag å spise, men rakk ikke før jobb. Han jobber stort sett kveld og jeg jobber jo dag, så det er litt kjipt. aaah, ja det er kjipt når man jobber på skift! Har litt for god erfaring med det med forigemann, da jeg gikk på skole fra 8-16 og han jobber fra 15 eller 16 til 24 eller 02. Var stort sett bare sammen i helgene det første året Bare en hel dag igjen, så er det dere to Det blir bra! Naaaaai, får komme meg opp og gjøre noe nyttig Tastes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå