Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh, det hørtes godt ut!!

Jeg skal lage Stangekylling med steinsopprisotto (ala Godt Levert) til Paul på torsdag. Mest sannsynlig. :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig :nigo:

HerrTekola feirer sitt siste år under 30 årene, så vi skal steke en hel Stange-kylling i römertopfen, med epler, løk, gulrøtter og timian, og masser av smør under skinnet naturligvis! Muligens litt eplejuice over også ;)

Og til dessert blir det god, gammeldags sitronformkake, satser jeg på!

Håååååååååå! :wow: farlig å si slikt til en så matglad gjeng som du finner her inne :laugh: Høres veldig godt ut! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå går det trill rundt for meg her... :bond:

:hoho: ...klarer ikke å følge med jeg.. :daane:

Samme her, jeg strikker meg to pinner på "kluten" min jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer til herr Tekola. :blomst:

Og så er det sååå innmari koselig med deg og han Paul, Mynona. :hug:

Utrolig koselig å ha en skravlestund her inne, med dere men nå må jeg ta en pause. :kyss2::kyss2::kyss2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble alle så forvirra at alle sluttet å skrive nå?

Da tar jeg en pinne til hvor jeg samtidig øker 4 m jevnt over = 37 m :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til herr Tekola. :blomst:

Og så er det sååå innmari koselig med deg og han Paul, Mynona. :hug:

Utrolig koselig å ha en skravlestund her inne, med dere men nå må jeg ta en pause. :kyss2::kyss2::kyss2:

Takk :klem:

God pause :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvaaaa? Her går jeg ut på kjøkkenet et liiite øyeblikk for å lage noe juice, og så har dere alle gått helt til - ehem - pinnene? :overrasket:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Inggolf

Hva vasker du med den kluten da? Kjøkkenbenken eller noe på kroppen?

Kjøkkenbenk og do vel :hoho:

Neeeiiiida, den fungerer som en oppvaskklut, sånn bakteriebombeklut som henger over vasken på kjøkkenet vet du..

Jeg skal lage Stangekylling med steinsopprisotto (ala Godt Levert) til Paul på torsdag. Mest sannsynlig. :P

Så kos! Det er stort sett Pål som er hos meg (også?) men heldigvis så

er han like matenkel som meg, så ingen kompliserte, finurlige retter nei :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøkkenbenk og do vel :hoho:

Neeeiiiida, den fungerer som en oppvaskklut, sånn bakteriebombeklut som henger over vasken på kjøkkenet vet du..

Så kos! Det er stort sett Pål som er hos meg (også?) men heldigvis så

er han like matenkel som meg, så ingen kompliserte, finurlige retter nei :skratte:

Jeg har ikke laga mat til Paul før. I dag hadde han pølse i brød fra Narvesen til middag, så han er nok enkelt å lage mat til :P Neida. Han lager masse mat selv også. Han skulle egentlig komme hit i dag å spise, men rakk ikke før jobb.

Han jobber stort sett kveld og jeg jobber jo dag, så det er litt kjipt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble det rot på pinnene mine her! Så da er det vel best å pause fra både pinner og KGer og putte seg selv under dyna!

Natti Natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Jeg har ikke laga mat til Paul før. I dag hadde han pølse i brød fra Narvesen til middag, så han er nok enkelt å lage mat til :P Neida. Han lager masse mat selv også. Han skulle egentlig komme hit i dag å spise, men rakk ikke før jobb.

Han jobber stort sett kveld og jeg jobber jo dag, så det er litt kjipt.

aaah, ja det er kjipt når man jobber på skift! Har litt for god erfaring med det med forigemann,

da jeg gikk på skole fra 8-16 og han jobber fra 15 eller 16 til 24 eller 02. Var stort sett bare sammen i helgene det første året :lol: Bare en hel dag igjen, så er det dere to :hoppendeglad:

Det blir bra!

Naaaaai, får komme meg opp og gjøre noe nyttig :goodbye:

Tastes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...