Severus Skrevet 23. februar 2015 #11901 Del Skrevet 23. februar 2015 Jeg er så sliteeen. Den følelsen har jeg ikje hatt på lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 23. februar 2015 Forfatter #11902 Del Skrevet 23. februar 2015 JA! Det synes jeg og! Jeg er så sliteeen. Den følelsen har jeg ikje hatt på lenge. Go'sliten eller vondt sliten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 23. februar 2015 #11903 Del Skrevet 23. februar 2015 Go'sliten eller vondt sliten? Begge deler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 23. februar 2015 #11904 Del Skrevet 23. februar 2015 Heeei FruN! Har du begynt å jobbe på sengegavlen din ennå? Nei.. Mangler fortsatt sponplate og lister. Fikk ikke kjøpt det i dag, drittvær Men satser på å få tak i det på onsdag Imorra får vi besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 23. februar 2015 Forfatter #11905 Del Skrevet 23. februar 2015 Begge deler Jaja, en grei blanding det. Nei.. Mangler fortsatt sponplate og lister. Fikk ikke kjøpt det i dag, drittvær Men satser på å få tak i det på onsdag Imorra får vi besøk Spennende. Jeg har også planer om å lage en sånn, men har ikke funnet ut hva slags jeg skal lage ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 23. februar 2015 #11906 Del Skrevet 23. februar 2015 Ble alt for slitsomt på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 23. februar 2015 #11907 Del Skrevet 23. februar 2015 Jaja, en grei blanding det. Spennende. Jeg har også planer om å lage en sånn, men har ikke funnet ut hva slags jeg skal lage ennå. Jeg skal legge ut bilder i konditoriet, så du kan få litt inspirasjon der Ligger nesten for mange fremgangsmåter på nettet, det er jo til å bli svimmel av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 23. februar 2015 Forfatter #11908 Del Skrevet 23. februar 2015 Svimmel ja! Akkurat. Gleder meg til å se FruN. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 23. februar 2015 #11909 Del Skrevet 23. februar 2015 Kanskje jeg skulle hatt en sengegavl, kanskje senga mi hadde stått mer i ro når jeg makker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 23. februar 2015 Forfatter #11910 Del Skrevet 23. februar 2015 Kanskje jeg skulle hatt en sengegavl, kanskje senga mi hadde stått mer i ro når jeg makker Tja. Det er vel verdt et forsøk? Grattis med nytt nick forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 23. februar 2015 #11911 Del Skrevet 23. februar 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 23. februar 2015 #11912 Del Skrevet 23. februar 2015 Tja. Det er vel verdt et forsøk? Grattis med nytt nick forresten. Takker, kanskje jeg egentlig burde bruke slingerduk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 23. februar 2015 #11913 Del Skrevet 23. februar 2015 Hehee, det var et merkelig og brått temaskifte på denne siden her My, hvordan er Paul i alder i forhold til deg? (hvis du vil svare på det da såklart) Og ikke minst!! Kan dere kategoriseres som kjærester? (det MÅ du svare på ) Aldri og My, om dere møtes så må dere ta masse bilder av ting og selfies for å pynte opp her inne Og selvfølgelig for å gjøre oss andre her misunnerlige! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 23. februar 2015 Forfatter #11914 Del Skrevet 23. februar 2015 Vanne blomster ja! Det trengtes.... Takker, kanskje jeg egentlig burde bruke slingerduk? Slingerduk? Hehee, det var et merkelig og brått temaskifte på denne siden her My, hvordan er Paul i alder i forhold til deg? (hvis du vil svare på det da såklart) Og ikke minst!! Kan dere kategoriseres som kjærester? (det MÅ du svare på ) Aldri og My, om dere møtes så må dere ta masse bilder av ting og selfies for å pynte opp her inne Og selvfølgelig for å gjøre oss andre her misunnerlige! Jeg synes også My skal svar på det med alder. Ja, da må vi ta masse bilder av hverandre å legge inn her... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 23. februar 2015 #11915 Del Skrevet 23. februar 2015 Vanne blomster ja! Det trengtes.... Slingerduk? Jeg synes også My skal svar på det med alder. Ja, da må vi ta masse bilder av hverandre å legge inn her... Ja du vet sånn gummiduk de har på bordet om bord på ferger, så koppene skal ramle i gulvet ved sjøgang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 23. februar 2015 Forfatter #11916 Del Skrevet 23. februar 2015 Ja du vet sånn gummiduk de har på bordet om bord på ferger, så koppene skal ramle i gulvet ved sjøgang. Sånn ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 23. februar 2015 #11917 Del Skrevet 23. februar 2015 Han er 3-4 år eldre. Og fant sin første rynke her om dagen Vi bare er vi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 23. februar 2015 Forfatter #11918 Del Skrevet 23. februar 2015 Han er 3-4 år eldre. Og fant sin første rynke her om dagen Vi bare er vi. "Vi bare er vi". Så fint sagt My. Jeg aner virkelig ikke når jeg fikk min første rynke jeg! Det var bare sånn at jeg plutselig en dag så meg selv i speilet i dagslys, og så at jeg begynte å likne på moren min - liksom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 23. februar 2015 #11919 Del Skrevet 23. februar 2015 Haha.. nei, jeg har hatt litt linjer rundt øynene lenge jeg. Sikkert pga røyken. Men de har ikke formert seg enda. Jeg erter Paul da, for at han er en gammel mann Tenkte jeg skulle late som jeg finner et grått hår snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 23. februar 2015 Forfatter #11920 Del Skrevet 23. februar 2015 (endret) Uffameg, rynker som formerer seg høres ikke greit ut! Men heller det en å sprøyte huden full av botox! Edit: (tok bort det grusomme bildet) Endret 24. februar 2015 av Aldrisur 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå