Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest LightBulb

Det er jo det som er så bra! (Sett bort i fra det gufne) en kan lese dagen lang, fjelltur, fisketur, sove hele dagen, vandre rundt i pysjen, eller i nettoen. Jeg elsker søndag! :nigo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo det som er så bra! (Sett bort i fra det gufne) en kan lese dagen lang, fjelltur, fisketur, sove hele dagen, vandre rundt i pysjen, eller i nettoen. Jeg elsker søndag! :nigo:

Ja, dette sier alle .. :ler: bortsett fra noz - hun vet hva jeg mener :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater å sitte stille. Jeg liker ikke søndag. Får iallefall godt med tid til å tenke på problemene mine

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LightBulb

Ja, dette sier alle .. :ler: bortsett fra noz - hun vet hva jeg mener :jepp:

Søndag er kanskje ikke for alle :ler: tror jeg liker søndager så godt for da er det ingen møter, mailer, telefoner, butikker :spy: bare fred og ro, evt selvforskyldt stress :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søndag er kanskje ikke for alle :ler: tror jeg liker søndager så godt for da er det ingen møter, mailer, telefoner, butikker :spy: bare fred og ro, evt selvforskyldt stress :)

Ja, ser den :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bytter om på lørdag og søndag jeg.. så synes søndager er kjedelige vanligvis. Lørdager bruker jeg på det som folk flest bruker søndager på. Da er jeg sliten etter arbeidsuka osv, så da slapper jeg av og kommer til hektene. Og på søndag, da er jeg jo i fin form og kunne gjerne handlet og gjort unna ærender og slikt som jeg ikke orker på lørdager. Så jeg skulle ønske vi hadde omvendt av lørdag og søndag jeg. I forhold til stengte butikker osv..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samfunnet har sikkert ikke snakket om søndagsåpne butikker for siste gang. Jeg ser det som sannsynlig at det til sist vil bli prøvd ut...og da kan du blomstre! (om mulig enda mer enn du allerede gjør) :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi som jobber i bransjen synes ikke butikken trenger å ha søndagsåpent. Rema har jo nesten åpent 100 timer i uka.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndager er bra! Vi er veldig heldige her vi bor i vår del av verden.

Det er vi - men det er vi da de andre ukedagene også :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er forresten ikke spesielt tilhenger av søndagsåpne butikker heller .. men det er ikke så mye fordi det er søndag, som det er fordi jeg er så lei av det konstante kjøpe-kjøpe-kjøpe vaset. Snart er vel alt åpent døgnet rundt, året rundt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe....ja vi er heldige hele uka. :) Personlig har jeg ikke bruk for og vil ikke ha søndagsåpne butikker.

Jeg forstår allikevel at det finnes andre mennesker som trenger andre tider å handle på enn jeg kan gjøre,

Jeg liker stillheten.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...