Rumle Skrevet 15. februar 2015 #11461 Del Skrevet 15. februar 2015 (endret) Apropos nøttene (og mer) bildet du viste i går. Visste du at man pleide å farge pistasjenøtt-skallet knall rødt før i tiden, fordi skallet ofte ser litt shabby ut. Mulig dette stadig er vanlig ute i den store, vide verden, men jeg hadde aldri hørt om det før - og synes det var ganske artig/merkelig Har du sett det på dine reiser, mon tro? (og det var ment som et apropos til lillafargede kameltær altså! ) Endret 15. februar 2015 av Rumle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 15. februar 2015 #11462 Del Skrevet 15. februar 2015 Jeg vil være med på rally Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. februar 2015 #11463 Del Skrevet 15. februar 2015 Det ser jo riktig så lekkert ut, ikke sant? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 15. februar 2015 Forfatter #11464 Del Skrevet 15. februar 2015 Nei det var nytt for meg Rumle! De ser jo rålekre ut med den rødfargen, men veldig kunstig da. Skallene på de jeg kjøpte var helt in natura. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. februar 2015 #11465 Del Skrevet 15. februar 2015 Nei det var nytt for meg Rumle! De ser jo rålekre ut med den rødfargen, men veldig kunstig da. Skallene på de jeg kjøpte var helt in natura. Kom til å tenke på det siden det var noe i knallrødt og knall grønt på et av fatene, men det var sikkert noe annet Artig med slike rare tradisjoner, men jeg er glad for at de ikke farges i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. februar 2015 #11466 Del Skrevet 15. februar 2015 Gleder du deg til å komme hjem, nå? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. februar 2015 #11467 Del Skrevet 15. februar 2015 Tror du kommer til å merke veldig stor forskjell på hvor mye lenger det er lyst om ettermiddagen Synes det har blitt veldig merkbart de siste ukene! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. februar 2015 #11468 Del Skrevet 15. februar 2015 Og før vi vet ordet av det .. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 15. februar 2015 #11469 Del Skrevet 15. februar 2015 Jeg har spist fastelavensboller 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 15. februar 2015 Forfatter #11470 Del Skrevet 15. februar 2015 Gleder du deg til å komme hjem, nå? Jeg gleder meg veldig Rumle. Synes jeg har vært borte hjemmefra lenge nå. En hel måned nesten. Vi reiste jo 19. januar og reiser hjem igjen den 17. februar. Tror du kommer til å merke veldig stor forskjell på hvor mye lenger det er lyst om ettermiddagen Synes det har blitt veldig merkbart de siste ukene! Jeg håper at jeg merker forskjell, har jo vært borte i den (for meg) verste tiden på året. Så gleder jeg meg til alt begynner å spire og gro i hagen igjen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. februar 2015 #11471 Del Skrevet 15. februar 2015 Jeg gleder meg veldig Rumle. Synes jeg har vært borte hjemmefra lenge nå. En hel måned nesten. Vi reiste jo 19. januar og reiser hjem igjen den 17. februar. Jeg håper at jeg merker forskjell, har jo vært borte i den (for meg) verste tiden på året. Så gleder jeg meg til alt begynner å spire og gro i hagen igjen. Det forstår jeg godt! Veldig smart av dere å reise på denne tiden Jeg gleder meg også veldig til det begynner å spire, kan nesten ikke vente! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 15. februar 2015 Forfatter #11472 Del Skrevet 15. februar 2015 Og før vi vet ordet av det .. Jaaaaaaaaaaaaaa! Finnes det noe vakrere på jord enn den norske vårskogen med hvitveis og fuglesang og det hele? Jeg har spist fastelavensboller Jeg vil også ha fastelavensboller. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. februar 2015 #11473 Del Skrevet 15. februar 2015 Jaaaaaaaaaaaaaa! Finnes det noe vakrere på jord enn den norske vårskogen med hvitveis og fuglesang og det hele? --- Det tror jeg bestemt ikke! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 15. februar 2015 #11474 Del Skrevet 15. februar 2015 Virkelig lengre dager nå, men var nedtur da det sluddet og snødde litt tidligere i dag. Har vært en nydelig periode her med masse og var ikke klar for mer vinterlige tendenser. Men til torsdag... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. februar 2015 #11475 Del Skrevet 15. februar 2015 Men juni er jammen ikke så verst den heller da .. når de første rosene begynner å åpne seg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. februar 2015 #11476 Del Skrevet 15. februar 2015 Virkelig lengre dager nå, men var nedtur da det sluddet og snødde litt tidligere i dag. Har vært en nydelig periode her med masse og var ikke klar for mer vinterlige tendenser. Men til torsdag... Ja, ikke sant? Men snø? Fysj .. her var det heldigvis riktig så vårlig i dag, med både sol og fuglesang Men, jeg ahr dessverre hørt rykter om at det ikke kommer til å vare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 15. februar 2015 #11477 Del Skrevet 15. februar 2015 Hva synes dere om den til venstre? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 15. februar 2015 Forfatter #11478 Del Skrevet 15. februar 2015 Det tror jeg bestemt ikke! Alle mennesker jeg kommer i kontakt med på disse reisene, skryter av landene sine, Tyskere, Fillipinere, Indonesere, Viatnemesere, Amerikanere, Nederendere, og ja you name it, og anbefaler oss å reise på ferie til akkurat deres hjemland fordi det er så spesielt vakkert der. Da tenker jeg alltid i mitt stille sinn: "Dere skulle bare visst hvordan det er i Norge dere". 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 15. februar 2015 #11479 Del Skrevet 15. februar 2015 Ja, ikke sant? Men snø? Fysj .. her var det heldigvis riktig så vårlig i dag, med både sol og fuglesang Men, jeg ahr dessverre hørt rykter om at det ikke kommer til å vare Nei, er vel dessverre litt for tidlig til å kunne konkludere med at det er vår. Kan bli både snø og kulde en drøy måned til... Selv for oss i sør. Men trøsten får være at det uansett går mot vår og sommer, dagene har blitt og fortsetter å bli lengre OG det er over 4 måneder til sola snur igjen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. februar 2015 #11480 Del Skrevet 15. februar 2015 (endret) Nei, er vel dessverre litt for tidlig til å kunne konkludere med at det er vår. Kan bli både snø og kulde en drøy måned til... Selv for oss i sør. Men trøsten får være at det uansett går mot vår og sommer, dagene har blitt og fortsetter å bli lengre OG det er over 4 måneder til sola snur igjen Nå fikk jeg litt panikk når jeg leste det altså! Bare 4 måneder!!! Men, ja - du har selvfølgelig rett Endret 15. februar 2015 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå