Aldrisur Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #10001 Del Skrevet 3. januar 2015 Jeg ligger som slakt på sofaen og lurer på om det blir riskrem eller sjokoladefondant til kveldskos. Akk, grusomme verden som gir meg slike valg! Ja, livet er tøft Tekola. Jeg hadde tatt sjokoladefondant! Apropos det programmet klokka åtte, så synes jeg i hvert fall de som er med skulle ha skrevet egne låter. DET har ikke Inger-Lise Rypdal, så vidt jeg vet. Og sikkert ikke hun Aqua-Lene heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 3. januar 2015 #10002 Del Skrevet 3. januar 2015 Jæh! Er ikke så veldig begeistret for noen av dem jeg, men kanskje man kan bli kjent med de på en ny måte? Får prøve i hvert fall. *sukk* Nei, jeg er heller ikke så veldig stor tilhenger av noen, men Ja! Man kan absolutt bli kjent med dem på en ny måte...Jeg fikk ihvertfall øynene skikkelig opp for Vinnie! For ikke å snakke om hvor mye bedre inntrykk jeg har fått av mange deltagere i Skal vi danse da de var med der! Så vi gir dem en sjangse 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #10003 Del Skrevet 3. januar 2015 Nei, jeg er heller ikke så veldig stor tilhenger av noen, men Ja! Man kan absolutt bli kjent med dem på en ny måte...Jeg fikk ihvertfall øynene skikkelig opp for Vinnie! For ikke å snakke om hvor mye bedre inntrykk jeg har fått av mange deltagere i Skal vi danse da de var med der! Så vi gir dem en sjangse Okei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 3. januar 2015 #10004 Del Skrevet 3. januar 2015 NoSoul, jeg har ikke svar på spørsmålet ditt, og om jeg skulle ha tippa hvem som kunne ha svart på det, så hadde det vært Tekola, men du har ikke svart Tekola, så du vet det kanskje ikke du heller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 3. januar 2015 #10005 Del Skrevet 3. januar 2015 Ja, vi gir de en sjanse. Og ja takk til en sjokoladefondant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #10006 Del Skrevet 3. januar 2015 Ja, vi ser på det, så kan vi heller dele frustrasjonene etter hvert med hverandre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 3. januar 2015 #10007 Del Skrevet 3. januar 2015 Jeg elsker sjokoladefondant Tenk at du fikk innlegg nummer 10 000 med det innlegget! Det ble riskrem, orket ikke varme opp ovnen Og jeg har dessverre ikke peiling på Nosouls spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 3. januar 2015 #10008 Del Skrevet 3. januar 2015 Jeg har spist riskrem og ble kjempekvalm, så det anbefales ikke, altså. Sjefsbølla aka lillepusekatt har blitt litt vel husvarm og blir nå observert oppå frittstående, høye hyller, oppå kjøkkenbenken og snart også oppi juletreet, så jeg må snart finne på noe lurt eller flytte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 3. januar 2015 #10009 Del Skrevet 3. januar 2015 Tenk at du fikk innlegg nummer 10 000 med det innlegget! Hæh? Er vel ikke 10 000 ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #10010 Del Skrevet 3. januar 2015 Hæh? Er vel ikke 10 000 ennå? Nei, ikke som jeg kan se heller? Kanskje Tekola ligger litt foran oss andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 3. januar 2015 #10011 Del Skrevet 3. januar 2015 Jeg tror jeg skal fiske etter mannfolk med svenskpilk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 3. januar 2015 #10012 Del Skrevet 3. januar 2015 Moderator-Tekolas nettleser teller også modererte innlegg, tydeligvis... Mooooving on Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #10013 Del Skrevet 3. januar 2015 Moderator-Tekolas nettleser teller også modererte innlegg, tydeligvis... Mooooving on Hæ? Det betyr at vi har blitt moderert ca. fire sider? Maken til frekkheter.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 3. januar 2015 #10014 Del Skrevet 3. januar 2015 Hæ? Det betyr at vi har blitt moderert ca. fire sider? Maken til frekkheter.... Ja huff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #10015 Del Skrevet 3. januar 2015 (endret) Tjohei, jeg fikk innlegg nr. 10 000 selv denne gangen! Endret 3. januar 2015 av Aldrisur 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 3. januar 2015 #10016 Del Skrevet 3. januar 2015 Hæ? Det betyr at vi har blitt moderert ca. fire sider? Maken til frekkheter.... Ja huff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 3. januar 2015 #10017 Del Skrevet 3. januar 2015 bare moderert 4 innlegg vel? Ikke 4 sider? Nå nyter jeg en "bedre gourmetmiddag" med tyrkisk yoghurt med alle de frøene og grynene jeg hadde i skuffen med rødvin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #10018 Del Skrevet 3. januar 2015 bare moderert 4 innlegg vel? Ikke 4 sider? Nå nyter jeg en "bedre gourmetmiddag" med tyrkisk yoghurt med alle de frøene og grynene jeg hadde i skuffen med rødvin Ja, sånn var det visst ja. 4 innlegg. Ikke så veldig frekt allikevel da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 3. januar 2015 #10019 Del Skrevet 3. januar 2015 Ja, sånn var det visst ja. 4 innlegg. Ikke så veldig frekt allikevel da. Det ene var fordi en fyr stalket meg å skrev drit i alle trådene jeg posta i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #10020 Del Skrevet 3. januar 2015 Det ene var fordi en fyr stalket meg å skrev drit i alle trådene jeg posta i. Wow! Det visste jeg ikke Ery. En fyr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå