Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:blomst: Heisann Noz!

Synes det var en liten fugl som sang her inne om at du er i ferd med "å Påle" deg du og?

Hæ? :lur:

Hææææ`? :plystre:

Jooooda, traff hverandre for 4-5 uker siden bare, men fra andre gang så har han hatt med seg litt og litt flere ting så jeg har jo nesten fått meg samboer :hoho:

Meeen jeg er egentlig utrolig skeptisk pga flere ting...Blant annet at han er så vanvittig kjekk at han omtrent kan peke på hvem han vil ha, så jeg kan virkelig ikke fatte hvorfor han gidder å henge med meg og ikke minst så er han en superenergisk,, livlig og morsom badboy, så skulle jo tro at han synes det er kjedelig med meg! ...Men vi få nå se, vi har et par utfordringer, blant annet et par barn inne i bildet, så vi to er enda litt uoffesielt, en liten stund til ihvertfall.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jooooda, traff hverandre for 4-5 uker siden bare, men fra andre gang så har han hatt med seg litt og litt flere ting så jeg har jo nesten fått meg samboer :hoho:

Meeen jeg er egentlig utrolig skeptisk pga flere ting...Blant annet at han er så vanvittig kjekk at han omtrent kan peke på hvem han vil ha, så jeg kan virkelig ikke fatte hvorfor han gidder å henge med meg og ikke minst så er han en superenergisk,, livlig og morsom badboy, så skulle jo tro at han synes det er kjedelig med meg! ...Men vi få nå se, vi har et par utfordringer, blant annet et par barn inne i bildet, så vi to er enda litt uoffesielt, en liten stund til ihvertfall.

Åh, jeg blir helt varm når jeg leser/ser andre mennesker som finner hverandre! Nå skjønner jeg godt hva du mener Noz, og jeg skal ikke bli heeelt opprømt her :fnise:

Men jeg håper dere finner ut av ting og ikke minst, hverandre :klem:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jamen jamen du er jo perfekt for en livlig og morsom badboy! Kan du ikke se det selv?

Utfordringer er til for å hanskes NOZ! Dette er dritspennende for oss "liksom-mammaer" for deg. :hug: Jeg skulle jo klone sønnen min til deg, men jeg fikk det ikke til. :(

MEN, dette blir mellom oss. Hemmelighet. :hug:

Åh, jeg blir helt varm når jeg leser/ser andre mennesker som finner hverandre! Nå skjønner jeg godt hva du mener Noz, og jeg skal ikke bli heeelt opprømt her :fnise:

Men jeg håper dere finner ut av ting og ikke minst, hverandre :klem:

Jeg skal heller ikke bli heeeeeelt opprømt, men det er jammen ikke lett. :laugh:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke hva gjest mente jeg skulle hoppe etter.

Sånn jeg tolket det Ery, så skal du hoppe etter den du har et godt øye til. Og det er jo fruktmannen. :hjerte:

Det vil si at du må ta et aktivt initativ for å sjekke ham opp.

Skjønte du ikke det da? :pls:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gitt opp det å sjekke menn:bond:
Men, den ene gangen jeg gjorde det, fikk jeg verdens kjekkeste smil som takk, og ble invitert til å sitte sammen med han og vennene! Han var uforskammet kjekk :grine:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg føler at fruktmann ikke liker meg. Å helst ikke vil ha noe med meg å gjøre. Jeg mener, han er jo en pen ung mann å jeg er tjukk og mindre pen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gitt opp det å sjekke menn:bond:

Men, den ene gangen jeg gjorde det, fikk jeg verdens kjekkeste smil som takk, og ble invitert til å sitte sammen med han og vennene! Han var uforskammet kjekk :grine:

Du må ikke gi opp det vet du Nosoul. :tommelopp: Ser du noen du vil ha skal du gå for det, (så lenge han ikke er opptatt da) :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg føler at fruktmann ikke liker meg. Å helst ikke vil ha noe med meg å gjøre. Jeg mener, han er jo en pen ung mann å jeg er tjukk og mindre pen.

Unnskyld meg, men så lenge du går rundt og hjernevasker deg selv om at du er tjukk og mindre pen, så har du ikke en sjanse!

Du MÅ virkelig gjøre noe for forandre bildet av deg selv Ery. Tenk positive tanker om deg selv, se deg i speilet hver dag og si: "Jeg duger søren meg som jeg er". :trene:

Og når alt kommer til alt, er det personligheten som teller. Littegranne utseendet selvfølgelig, men ikke bare det. :takke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...