Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmm...tenke seg til at akkurat i dette øyeblikket er det mange som går over ende på glatta et sted eller to. :(

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...tenke seg til at akkurat i dette øyeblikket er det mange som går over ende på glatta et sted eller to. :(

:opplyser: Bare passe seg Hoppe så du ikke bruker hoppekreftene dine på glattisen! :omg:

KfLZRRW.gif

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:opplyser: Bare passe seg Hoppe så du ikke bruker hoppekreftene dine på glattisen! :omg:

KfLZRRW.gif

Å, grøss! Jeg fikk skrekkelig vondt i den ikkeeksisterende sjela mi av det lille "klippet" der.. :bond:

Det er SÅ vondt å lande slik.

Lenge leve brodder! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne da? :lillesky:

(hadde ikke lagt den ut hvis jeg så at hun slo seg altså, men det ser ut som hodet er godt polstra)

pxCCPTl.gif

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne da? :lillesky:

(hadde ikke lagt den ut hvis jeg så at hun slo seg altså, men det ser ut som hodet er godt polstra)

pxCCPTl.gif

ÅÅÅH! Jeg smeltet toootalt! Makan til skjønn jente da :strix:

Men litt sånn off topic.. Jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg vil studere i Trondheim eller Oslo :vetikke: Skulle så gjerne ha kommet i kontakt med noen som har eller som enda studerer barnevernspedagog ved en av disse Høgskolene :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅH! Jeg smeltet toootalt! Makan til skjønn jente da :strix:

Men litt sånn off topic.. Jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg vil studere i Trondheim eller Oslo :vetikke: Skulle så gjerne ha kommet i kontakt med noen som har eller som enda studerer barnevernspedagog ved en av disse Høgskolene :klo:

Skjønner godt at det ikke er så lett å velge. Trondheim er jo eb veldig koselig by da.

Kan du ikke lage en tråd her inne da? Spørre om noen har erfaring ang. dette studiet her på KG? :tommelopp:

(Jeg vet at Tekola har studert i Trondheim, ikke til bv. pedagog (tror jeg) :sjenert: , men hun har sikkert masse erfaring med det å studere der i allfall.)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at det ikke er så lett å velge. Trondheim er jo eb veldig koselig by da.

Kan du ikke lage en tråd her inne da? Spørre om noen har erfaring ang. dette studiet her på KG? :tommelopp:

(Jeg vet at Tekola har studert i Trondheim, ikke til bv. pedagog (tror jeg) :sjenert: , men hun har sikkert masse erfaring med det å studere der i allfall.)

Naah, hvorfor har jeg ikke tenkt på det? :ler: Man bruker jo KG til alt mulig annet, så hvorfor ikke.

Takk for tipset Aldri! :takke::jepp:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naah, hvorfor har jeg ikke tenkt på det? :ler: Man bruker jo KG til alt mulig annet, så hvorfor ikke.

Takk for tipset Aldri! :takke::jepp:

Det er sånn vi fjasere er det vet du! :fnise: Tenker bare på tull og moro. :danser:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sånn vi fjasere er det vet du! :fnise: Tenker bare på tull og moro. :danser:

Haha, ja ikke sant :ler:

Men nå har jeg i alle fall opprettet en tråd, så får jeg vente i spenning :Nikke:

Endret av Nosoul
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nosoul, det er ikke for ingenting at Trondheim er en så populær studentby. Overkommelig størrelse, veldig mange tiltak for studenter og litt lettere tilgjengelig økonomisk. Du er litt lenger nord, er du ikke? Det er nøyaktig samme været her hos oss akkurat nå, øsregn på speilhålke og masse vind. Glad jeg er innendørs!

Nå skal jeg gjøre noe jeg ikke har gjort på 22 år, nemlig å lage karamellpudding.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nosoul, det er ikke for ingenting at Trondheim er en så populær studentby. Overkommelig størrelse, veldig mange tiltak for studenter og litt lettere tilgjengelig økonomisk. Du er litt lenger nord, er du ikke? Det er nøyaktig samme været her hos oss akkurat nå, øsregn på speilhålke og masse vind. Glad jeg er innendørs!

Nå skal jeg gjøre noe jeg ikke har gjort på 22 år, nemlig å lage karamellpudding.

Takker for innspill Galactica! Ca halvparten av de unge som er oppvokst her hvor jeg bor, drar videre til Trondheim for å studere. Jeg er litt lengre nord enn Trondheim ja.

Vel, når tiden er inne, har jeg vel bestemt meg :ler:

Lykke til med karamellpuddingen! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...