Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den er da på størrelse med en knyttneve? :klo:

Jada Anje, jeg vet jo det. :hug: Bare prøvde å tulle litt skjønner du. Fikk plutselig sånn assosiasjon mot et "dikt" jeg lærte når jeg var liten rampejente.

Frøken!

Jada barn.

Har du?

Hva da barn?

Hår på løken?

Det ser syk rar humor. Jeg vet det. :laugh:

Grandiosa?

Ja, hvorfor ikke? :ol:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjer her i kveld a? :popcorn:

Jeg sitter og nistrikker sokker så jeg forhåpentligvis får de ferdige til imorra (ser ikke veldig sannsynlig ut, men prøver for det :ler: ) og har mann og stedatter på hver side av meg mens Grease går på tv :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer her i kveld a? :popcorn:

Jeg sitter og nistrikker sokker så jeg forhåpentligvis får de ferdige til imorra (ser ikke veldig sannsynlig ut, men prøver for det :ler: ) og har mann og stedatter på hver side av meg mens Grease går på tv :jepp:

Høres veldig koselig ut da.

Jeg følger med på tålmodige Gjest sine spådommer og Fotballfrue-kritikk og snakker litt med dere innimellom. :nissekonekyss:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er vi så søte sammen?

Jeg må nok svare som Cayla-dukken til den lille blondinen: Det var et godt spørsmål, men tror dessverre ikke jeg kan svare på det.

:ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nok svare som Cayla-dukken til den lille blondinen: Det var et godt spørsmål, men tror dessverre ikke jeg kan svare på det.

He he så dukka sa det ja. Han kosete av og til å
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: den har jeg hørt litt i jula og ;)

Reiser til fjells i morgen. Spent på hvordan det kommer til å gå med skia :ler: første tur blir med all bagasje og alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: den har jeg hørt litt i jula og ;)

Reiser til fjells i morgen. Spent på hvordan det kommer til å gå med skia :ler: første tur blir med all bagasje og alt!

Har du? :lol:

Så koselig med fjelltur. Du får nå bare ta den tida du trenger vet du. :hoppe: Det går nok bra My!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, 2 jenter her med hver siden cayla dokke her om dagen.

Ja, går nok fint. Blir sikkert bare litt knotete. Men koselig blir det nok hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da ønsker jeg deg en skikkelig GOOOOD tur My! Kos deg masse og ikke tenk på oss. :rodme:

Ja, det er tirsdag i morgen Ery. :regn:

:natti: Sov godt og drøm fine drømmer. :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...