Galactica Skrevet 28. desember 2014 #9761 Del Skrevet 28. desember 2014 Top Gun!!! Nå får vi utbytte av stor TV og fantastisk lydanlegg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 28. desember 2014 #9762 Del Skrevet 28. desember 2014 Kake, Harry Potter, pus og strikketøy. Fine kvelden ^^ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 28. desember 2014 #9763 Del Skrevet 28. desember 2014 I morgen skal jeg levere den siste julegaven. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. desember 2014 #9764 Del Skrevet 29. desember 2014 (endret) Jeg er litt forvirret over hvordan svibler utvikler seg. Noen er lange og tynne med spredte blomster...og andre er tett-i-tett-blomstrende...men minus-felles for dem er at de blir laaange og skjeve i stilken og nesten velter. Må støtte dem opp etter vindu og vegg. (slik blir amaryllisstilker også: usigelig lange/knekker lett) På plussiden; felles for dem er at de velduftende eksploderer og innhyller meg i godsakene. Jeg duver småbedugget rundt i hele kåken, smilende påvirket av blålilla blomster. Fem`enalt altså! Endret 29. desember 2014 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 29. desember 2014 #9765 Del Skrevet 29. desember 2014 Jeg fikk i år et par amaryllisløker som produserte korte, robuste stilker og hver sin klase på 4 blomstrer. Vanligvis er de jo som du sier Hoppe: lange og litt vinglete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. desember 2014 #9766 Del Skrevet 29. desember 2014 Gratulerer så masse og kos deg med dem så lenge du kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 29. desember 2014 #9767 Del Skrevet 29. desember 2014 Vel, nå er det bare 2 blomstrer igjen. Stuevarmen tar hardt på, ser det ut til. Men jammen klarte de å treffe med blomstring i selveste jula. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 29. desember 2014 Forfatter #9768 Del Skrevet 29. desember 2014 Fiiiin ballong Light! I'm Olaf and I like warm hugs Olaf er søt og morsom. God romjul dere. :O Hva er det som gjør at man plutselig begynner å hikke? Ingenting har skjedd, ingenting jeg drikker eller spiser. Jeg bare sitter fredelig her og taster...evt. tuster på pc`en. Jeg forsøker å holde pusten, men det hjelper ikke. Min mor sier alltid at hvis du plutselig begynner å hikke uten grunn så er det noen som tenker på deg. Jeg er enig med G., for det samme sa min mor, og hun hadde greie på sånt. Er ikke det en av de tingene vitenskapsfolka ikke har funnet ut av da? Har du dratt til fjells, eller jobber du om dagen My? Hvordan er formen og ble brunsjen, Aldri? Takk som bryr deg Noz. Formen ble veldig fort bra igjen, og jeg hadde det kjempekoselig med barn, barnebarn og svigerbarn hele den dagen. De er så fine alle sammen. Jeg er litt forvirret over hvordan svibler utvikler seg. Noen er lange og tynne med spredte blomster...og andre er tett-i-tett-blomstrende...men minus-felles for dem er at de blir laaange og skjeve i stilken og nesten velter. Må støtte dem opp etter vindu og vegg. (slik blir amaryllisstilker også: usigelig lange/knekker lett) På plussiden; felles for dem er at de velduftende eksploderer og innhyller meg i godsakene. Jeg duver småbedugget rundt i hele kåken, smilende påvirket av blålilla blomster. Fem`enalt altså! Jeg fikk i år et par amaryllisløker som produserte korte, robuste stilker og hver sin klase på 4 blomstrer. Vanligvis er de jo som du sier Hoppe: lange og litt vinglete. Dette med svibler er så uforutsigbart synes jeg. Man vet aldri hva som kommer opp, hvor høye, skjeve eller brede de har tenkt til å bli. Og så synes jeg det er vanskelig å vite hvor ofte jeg skal vanne dem og hvor mye vann disse løkene tåler. Ikke vil jeg at de skal tørke ut, ei heller råtne, om dere forstår hva jeg mener. Men fine er de og sviblene dufter jo så herlig! Noen som har et godt råd når det gjelder vanning? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 29. desember 2014 #9769 Del Skrevet 29. desember 2014 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 29. desember 2014 Forfatter #9770 Del Skrevet 29. desember 2014 Den er fiiiin Ery! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 29. desember 2014 #9771 Del Skrevet 29. desember 2014 nå kan jeg ikke lage fler snøballer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 29. desember 2014 Forfatter #9772 Del Skrevet 29. desember 2014 nå kan jeg ikke lage fler snøballer Hvorfor ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 29. desember 2014 #9773 Del Skrevet 29. desember 2014 Hvorfor ikke? Fordi Mons er utenfor døra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 29. desember 2014 Forfatter #9774 Del Skrevet 29. desember 2014 Det burde jeg jo ha skjønt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 29. desember 2014 #9775 Del Skrevet 29. desember 2014 Men jeg banka på døra med en snøball, før alt bare regna vekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 29. desember 2014 Forfatter #9776 Del Skrevet 29. desember 2014 Regner det hos deg nå? Her er det 4 kuldegrader, men ikke særlig mye snø da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 29. desember 2014 #9777 Del Skrevet 29. desember 2014 Ja er meldt masse regn. Noen trodde det banka på døra istad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 29. desember 2014 Forfatter #9778 Del Skrevet 29. desember 2014 Uvær i sikte altså. Så det på værmeldingen ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 29. desember 2014 #9779 Del Skrevet 29. desember 2014 Det er meldt flom tror jeg å Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 29. desember 2014 Forfatter #9780 Del Skrevet 29. desember 2014 Det er meldt flom tror jeg å Uffda, det høres ikke hyggelig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå