Gjest Inggolf Skrevet 27. desember 2014 #9701 Del Skrevet 27. desember 2014 "Alle barna manglet nærhet, unntatt Noz...for hun fikk en koz!" Så søt du er Hoppe Alle barna ble slitne av å hoppe, unntatt Hoppe, hun klarte ikke stoppe God bedring til deg også da Aldri, håper det ikke utvikler seg verre til i morgen! Gjestene dine er heldige, jeg er overbevist om at du steller bra i stand til dem i morgen!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 27. desember 2014 #9702 Del Skrevet 27. desember 2014 Har du bursdag i dag FruN? er det ikke i overimorgen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 27. desember 2014 Forfatter #9703 Del Skrevet 27. desember 2014 Å ja, hun har bursdag i overimorgen. Jeg blir helt sikkert bedre om et pat timers tid Noz. Nå skal jeg gå på kjøkkenet og lage spanske kjøttboller. Tenker jeg får prøve å lage mest mulig ferdig (av det som kan lages dagen i forveien) Kos dere masse resten av dagen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 27. desember 2014 #9704 Del Skrevet 27. desember 2014 Bursdagen er på mandag, ja, men vi må dra oppover til fjellheimen mandag kveld pga begravelse tirsdag. Så da ble det familiefeiring i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. desember 2014 #9705 Del Skrevet 27. desember 2014 Har du hatt en fin juletid da Hoppetuss? Jotakk, alt er i rute her. Snart skal jeg i butikken og proviantere. Det er ikke spesialstengetider i dag vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 27. desember 2014 #9706 Del Skrevet 27. desember 2014 Jeg har vært på kino med sjuåringen min og sett Tingeling og legenden om drømmebeistet. Den var så rørende og trist på slutten at jeg plutselig satt der med trillende tårer. Snufs. Men det var koselig å finne på noe med bare henne. I kveld skal vi se Harry Potter, vi er endelig ferdig med å lese den første boka. Koselig med familietid. Derfor synes jeg det er trist at andre ikke har familie å tilbringe tid med, så jeg vil gi Ery en skikkelig god klem i dag også. Det kan ikke være enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. desember 2014 #9707 Del Skrevet 27. desember 2014 Hmm...hadde hun bare likt det så kunne hun fått litt god sjokolade med "rum og likør" i. Tror jeg dropper skikkelig mat/middag i dag og bare koser meg med annet snop... Jeg koser meg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 27. desember 2014 #9708 Del Skrevet 27. desember 2014 Av ALLE ting mine foreldre kunne funnet på som bursdagsgave, så klarer de å komme med en skikkelig utfordring. Jeg har fått skiutstyr. Utfordringen: jeg hater å stå på ski! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. desember 2014 #9709 Del Skrevet 27. desember 2014 (endret) Jøjje meg som vi gleder oss til bildebevis nå! Endret 27. desember 2014 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 27. desember 2014 #9710 Del Skrevet 27. desember 2014 Tviler ikke! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 27. desember 2014 #9711 Del Skrevet 27. desember 2014 Jeg skal også gå på ski snart. 8 år siden sist Blir gal av mora mi, hu pusher godteri og kaker verre enn langerne på plata dealer dop. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. desember 2014 #9712 Del Skrevet 27. desember 2014 ...men da faller man mykere, hvis man faller My. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 27. desember 2014 #9713 Del Skrevet 27. desember 2014 Det er 17-18 år siden sist jeg hadde ski på beina Og My: det høres kjent ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. desember 2014 #9714 Del Skrevet 27. desember 2014 For å si det sånn; jeg skal aldri ha ski på beina igjen. Vi går ikke over ens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 27. desember 2014 #9715 Del Skrevet 27. desember 2014 Det har jeg sagt også, Hoppe.. Men jeg har en følelse av at jeg ikke slipper unna nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. desember 2014 #9716 Del Skrevet 27. desember 2014 Å "plutselig få" et kink i ryggen burde løse det meste i det aktuelle øyeblikket... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 27. desember 2014 #9717 Del Skrevet 27. desember 2014 Flere ikkeskigåere. Jeg løser det hele med å ikke ha ski. Om noen skulle gi meg ski så hviler jeg tungt på en ting: jeg har kuldeallergi. Som er den eneste allergien som gir deg fiks ferdig unskyldning for å hoppe rett på afterski ved peisvarmen. Jeg har skøyter, da. Så en gang hver vinter pakker jeg meg inn til jeg ser ut som en yeti og vaser rundt ute på isen og håper alle klærne demper fallet om jeg ramler over ende. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 27. desember 2014 #9718 Del Skrevet 27. desember 2014 Har ikke ski jeg heller. Låner. Vi må gå på ski for å komme oss til hytta jeg skal på, så har ikke noe valgt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. desember 2014 #9719 Del Skrevet 27. desember 2014 Her kunne du jo spørre Aldri pent om hun kunne frakte deg dit i en av de fine ballongene sine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 27. desember 2014 #9720 Del Skrevet 27. desember 2014 (endret) Ikke hat ski om det er sååå lenge siden dere har prøvd! Det kan IKKE sammenliknes med da man ble tvunget på barneskolen...Jeg lover dere! Og desuten så har skiene blitt sååå mye bedre siden 80/90-tallet... Dere har sikkert merket hvor betydningsfult og avgjørende utstyr er i andre sammenhenger, for eks matlaging (Ikea-kjeler vs dyre, gode kjeler forsempel)... Det tar litt tid før man får inn teknikk, men da er det kjempe, kjempedeilig å gå lange turer! Endret 27. desember 2014 av Noz 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå