Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Det hørtes lurt ut! Du er jo så glad i katter! :jepp: Og om det ikke egentlig er lov der det bor, så vet jeg at det skal være mulig å få legeattest på at du vil ha godt av det, som da vil kreve at det er en hyperallergiker i oppgangen for at du ikke skal kunne få ha en! :klemmer:

Vi har vært hos mine foreldre i syv timer i dag, spist masse god mat og kost oss. Ungene fikk masse fint, og mine foreldre koste seg med å få overvære! Vesla fikk en kaninbamse som var nesten like stor som henne av min lillebror, og den fikk plass i den ene armkroken hennes da hun la seg :lillesky:

Nå har jeg cola, Kong Haakon og Downton Abbey, og storkoser meg i fred og ro. Håper alle får en god kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så stille og rolig deres 1.juledag er da!

Jeg har vært hos tanta mi for...tja, ihvertfall 15. år på rad. Hun inviterer nemlig til brunsj hvert år, med så myyyyyyyyyyyyye mat!! Alt fra kabareer, kjøttpålegg som kjøttpudding, salamier, ørten ulike skinkesorter, roastbiiiiiif og sånn, gravlaks, røkelaks, rakfisk med alt tilbehør som eggerøre, sennepsaus, lefse og sånt til jaaa, ALT...! Hun feirer jul hjemme hos datteren sin, men alikevell så serverer hun ribbe og. Står opp kl 4 på natten og setter i gang! Holder på i ett til klokka 13.. Men i år ble det nok siste gang sa hun, hun begynner å dra på åra..

Har lekt, herja og tøysa fælt med BitteLiten i dag.. Vi har vært på bambi-safari (BAAAAAAAAAABIIIIIIIII som hun roper så ivrig :fnise: ) oooog tegnet og hatt "te-seskap"

Endret av Noz
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått strikkepinneetui og et sett med butte stoppenåler som jeg er veldig glad for, og masse fint kjøkkenutstyr! Og og og og! :ler:

Du da, Noz? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått tursekk! Og klokke! Ooooog BluRay-spiller. Og bøker. Og en del annet fint :)

*sette seg ned for å høre hva andre har fått* :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått strikkepinneetui og et sett med butte stoppenåler som jeg er veldig glad for, og masse fint kjøkkenutstyr! Og og og og! :ler:

Du da, Noz? :)

Så bra! Det tenkte jeg faktisk på til mamma og, sånn strikkeorganisator :Hehe:

Fikk masse fint jeg også, blant annet et lass med ullundertøy/klær fra Nøstebarn (herre min hatt FOR noen kvalitetsklær de har til både bebiser, små og store!!), og en heidundranes super rettetang, noen superfine presanger fra BitteLiten (kunstverk med håndavtrykk blant annet) ooooooooooog BSU (igjen!!) for 2015 :hoppe:

Jeg fikk også 5-6 flasker med rød og hvitvin...3 av flaskene fikk jeg av folk som jeg får vin av hvert bidige år.....Jeg drikker virkelig ikke vin! ...Synes dere jeg skal gjøre noe med det eller bare sette pris på at jeg får det selv om jeg ikke drikker det? Det er så mye annet jeg kunne hatt nytte av til samme pris!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste gaven som betyr noe her i huset ligger nå under juletreet i dødelig kamp med Mari, lekekaninen til minstemor. Utrolig mye liv i en sånn krabat, altså. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg roper ikke, jeg har derimot brun saus putrende på komfyren, ribbe i ovnen, svinestek på vent, hjemmelaget ertestuing på gang, medisterkaker og julepølser klare til å komme i gryta, rødkål, surkål og div. annet tilbehør rede, samt verdens skjønneste lille kattepus sovende ved siden av meg i sofaen. Ungene og gubben har måkt innkjørsla for mengder av snø og herjet tulling i alt det hvite, og snart kommer gjestene. Skikkelig andre juledag. :rodmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mente de som er skikkelig oppmerksomhetssyke, å syter å bærer seg, bare for å få oppmerksomhet. De som ikke takler å dele oppmerksomhet med andre, å blir sure og grinete for at de ikke er viktigst i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har ny kake i ovnen jeg, denne gangen Oreo-brownie :jepp:

Blir nok å spise imorra ihvertfall :fnise:

Er det "bare" å lage vanlig deig og så tilsette knuste kjeksbiter før den steikes?

Eller er det mer komplisert enn som så kanskjeeeem?

Endelig er julemaset over- sov lenge, ut på langtur med Betty og etter å ha levert henne igjen så tok jeg meg jammen en herlig skitur :hoppendeglad: Timesvis med iskald og frisk luft gjorde godt for skrotten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det "bare" å lage vanlig deig og så tilsette knuste kjeksbiter før den steikes?

Eller er det mer komplisert enn som så kanskjeeeem?

Endelig er julemaset over- sov lenge, ut på langtur med Betty og etter å ha levert henne igjen så tok jeg meg jammen en herlig skitur :hoppendeglad: Timesvis med iskald og frisk luft gjorde godt for skrotten!

Er bare at det er tilsatt knuste kjeks :) Kan fint lage kaka uten :jepp:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare at det er tilsatt knuste kjeks :) Kan fint lage kaka uten :jepp:

aah, ja da kan det jo sikkert funke med den toro-versjonen som My har sagt

er så god da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...