Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Aldrisur, du er en kvinne etter mitt hjerte. I dig you. Og jeg grineler av programmet som går på NRK1 nå. (Rekk opp hånda den som husker den gangen NRK var eneste kanal)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:5:

Har ikke sjangs til å få sett noe på NRK nå! :klaske: Det er boksing på en eller annen tullekanal her. :sukk:

Rekker opp hånda!

Vi hadde jo bare NRK (i svart/hvitt), men så hendte det, under spesielt gunstige forhold, at vi fikk inn Sverige! Der var det som oftest skurrende cowboyfilmer i snøstorm! :Nikke: Faren min synes det var helt okei å se på - vi andre ikke.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puuhhh, ble engstelig jeg nå- trodde minimann bokstavligtalt besvimte!

Det var skikkelig kreativt da, med nissebrev i postkassa og greier :ler: Jeg dro til broren min og svigersøster kl halv ett i dag jeg, for å passe BitteLiten fordi broren min hadde påtatt seg jobben med å reise litt rundt å være nisse- det er jo genialt da, at hele familien er samlet oooog at da dukker nissen opp. (i stedet for at en går ut og nissen kommer inn :lol: )

Og apropo menn og husarbeid; Hos oss så har det vært 2 år på rad nå at min far og min "svigerfar" står for både matlaging (ribbe og siste finish av tilbehør) og oppvask :fnise: Men de liker det tydeligvis da! Gidder ikke krangle på det liksom...

Høres ut som at dere har hatt en fin kveld da!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er kjempesmart å gå nisse for hverandre! Her i nabolaget hadde dessverre alle nissene reist til familie i kveld, derfor denne kreative nissgreia hos oss. :laugh:

Har du kost deg med Bitteliten i kveld? Hadde du (og hun) en fin julaften?

Egentlig er herr Aldri og jeg ganske så likestilte når det gjelder matlaging og husarbeid, det er bare de "utenforstående" som ikke forstår at det går an. ;)

Nå kjenner jeg at senga roper på meg.

Sov godt søte Noz. :natti:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er kjempesmart å gå nisse for hverandre! Her i nabolaget hadde dessverre alle nissene reist til familie i kveld, derfor denne kreative nissgreia hos oss. :laugh:

Har du kost deg med Bitteliten i kveld? Hadde du (og hun) en fin julaften?

Egentlig er herr Aldri og jeg ganske så likestilte når det gjelder matlaging og husarbeid, det er bare de "utenforstående" som ikke forstår at det går an. ;)

Nå kjenner jeg at senga roper på meg.

Sov godt søte Noz. :natti:

Jaaa, viktig at barna ikke tror at nissen glemmer dem :) Superidè fra deres side!

Ja, jeg storkoser meg bestandig med den herlige edelstenen min og hun hadde en fin juleaften ja!

Flink til å åpne presangene sine selv og prater som en foss :ler:

Sove godt Aldri! Vi tastes plutselig :vinke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var vi hjemme etter julefeiring hos søstra mi og familien :)

Har fått plassert det meste av gaver der det passer, fått god tilbakemelding på gaver som ble gitt, klær skiftet og nå skal bare resten av kroppen roe seg før natta :)

Håper alle har hatt en flott kveld, og at de nærmeste dagene blir akkurat som ønsket :jepp:

20006.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg dro til broren min og svigersøster kl halv ett i dag jeg....

Er det en hardtslående juletradisjon i din familie altså? :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut FruN! Kan tenke meg at folket ble glade for hjemmsnekra julepresanger!

Det ble godt mottatt av de som fikk ihvertfall! :jepp: Mamma spesielt :rodmer:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en hardtslående juletradisjon i din familie altså? :sjokkert:

Heheeeee :ler: Neeeei, men vi har nemlig en 1åring ihus, har ikke hatt det

i andre jul`er vet du!

Det ble godt mottatt av de som fikk ihvertfall! :jepp: Mamma spesielt :rodmer:

I belive :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig G.

Hva skjer i de tusen (eller 10-12 kanskje) hjem i dag da?

I dette ene hjemmet har vi ligget på sofaen (i pysjen selvfølgelig), lest bok, tittet på julegaver, sovet litt, mor har lagd karamellpudding, jeg har laget kalkunsalat til pålegg i morgen, far har ribba kalkunen, og i kveld skal jeg drikke litt vin med to gode venninner og mannen til hun ene.

Veldig detaljert herfra. Er litt rastløs og kjeder meg litt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter hos mine foreldre, med strikketøy og litt frukt - til tross for at alle spiste seg stappmette på julelunsjen mamma hadde ordnet :) Venter på at ei venninne skal komme innom for å bytte gaver siden vi ikke takk det før julaften, så skal jeg hjem og fortsette med strikkingen der :) Bestemte meg plutselig for å ordne en liten oppmerksomhet til HerrNs fetter og kusine + familie, som jeg har en uke på å lage :) Det går fint da :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...