FruN Skrevet 24. desember 2014 #9581 Del Skrevet 24. desember 2014 Gooooood jul, folkens! Håper dere får alt dere ønsker av julens goder! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. desember 2014 #9582 Del Skrevet 24. desember 2014 Hmm...nå omtrent stenger vel butikkene over hele landet...og julefreden begynner å senke seg, bortsett fra på bensinstasjonene. Der styrter folk inn og kjøper "ektefølte-i-siste-liten-gaver" til sine kjære. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 24. desember 2014 #9583 Del Skrevet 24. desember 2014 Jeg var ute på kjøpesenteret i går og vasset i folk. Måtte ut for å handle inn til det nye lille familiemedlemmet i dag og da var jeg nærmest alene. Magisk stemning, egentlig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. desember 2014 #9584 Del Skrevet 24. desember 2014 (endret) Ehh....har du sjekket armhulene? + = bare tøysa med deg! Endret 24. desember 2014 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 24. desember 2014 Forfatter #9585 Del Skrevet 24. desember 2014 Hoppe! Hva skulle hun hatt i armhulene? God julekveld til alle sammen! Hvit jul, Disneyfilmer på TV og masse deilige dufter i huset. Kan en ønske seg noe mer? Ja, snill mann og snille barn, gode naboer og fred på jorden. Om ikke alt dette kan oppfylles, så håper jeg i hvert fall dere får en fredelig og fin julekveld ALLE sammen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 24. desember 2014 #9586 Del Skrevet 24. desember 2014 God jul! Mvh Yvonne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 24. desember 2014 #9587 Del Skrevet 24. desember 2014 Stilig juletrekjole gooood jul kjære forumsvenner ha en riktig så koselig kveld med godsaker og presanger 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. desember 2014 #9588 Del Skrevet 24. desember 2014 Fantastisk kjole...men du verden som jeg kan kjenne på min kropp at den stikker under der! Sikkert fint å ha på i jula, for man glemmer helt å spise... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 24. desember 2014 #9589 Del Skrevet 24. desember 2014 Jeg tror den kjolen kansjke klør og stikker littegrann… Det lukter nydelig kalkun i huset nå! Jeg sitter i pysjen enda. Burde kanskje komme meg i dusjen ser jeg når jeg så på klokka. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. desember 2014 #9590 Del Skrevet 24. desember 2014 *inn for å sjekke om hun sitter i pyssemassen ennå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 24. desember 2014 #9591 Del Skrevet 24. desember 2014 Perfekt julaften. Både pinnekjøtt og kalkun ble godt mottatt, spesielt kalkunsausen. Ungene storkoste seg med søskenbarna og det var veldig godt å se at lillebror klarte å feire jul med sin fraseparerte kone. Det var nok trygt og godt for ungene. Gaveseansen var et styr, men finalen var fantastisk. Nå gleder vi oss veldig til å hente lille pusenurket i morgen! Håper alle har en vidunderlig fin julaften, hver på sin måte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 24. desember 2014 #9592 Del Skrevet 24. desember 2014 *inn for å sjekke om hun sitter i pyssemassen ennå* Penkjolen fra Roma kom på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 24. desember 2014 Forfatter #9593 Del Skrevet 24. desember 2014 (endret) Oppvaskmaskin nr. 2 er i full gang, Aldri har tatt fram cognacglasset og fikk nettopp telefon fra mammaen til lillemannen som visstnok besvimte i senga når han kom hjem. Det er noe spesielt å feire julekvelden med barn i huset da. Og så herlig å se hvor superglad han ble for de presangene han fikk. Sous-vide -Ribba ble perfekt! Bare så dere vet det. Det har vært en magisk kveld. Fortsatt fiiiiiiiiiiin kveld til dere, mine fine forumvenner. Endret 24. desember 2014 av Aldrisur 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 24. desember 2014 #9594 Del Skrevet 24. desember 2014 Får vi se bilde av sous-vide ribba da? Hvis du husket å ta et? Nå er jeg tilbake i pysjen! Vi praktiserer avslapningsjul her i hus. Så nå er mageskinnet strekt til max, tenna føles fulle av pels (ikke vant til å drikke brus), masse fine pakker åpnet, og sofaen og pysjen inntatt! Besvimte i senga?? Ikke bokstavlig talt? Bare sånn helt utslitt-sovne-med-en-gang? Ikke syk? Fikk alle noe de ønsket seg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 24. desember 2014 Forfatter #9595 Del Skrevet 24. desember 2014 Får vi se bilde av sous-vide ribba da? Hvis du husket å ta et? Nå er jeg tilbake i pysjen! Vi praktiserer avslapningsjul her i hus. Så nå er mageskinnet strekt til max, tenna føles fulle av pels (ikke vant til å drikke brus), masse fine pakker åpnet, og sofaen og pysjen inntatt! Besvimte i senga?? Ikke bokstavlig talt? Bare sånn helt utslitt-sovne-med-en-gang? Ikke syk? Fikk alle noe de ønsket seg da? Hei My! Litt vanskelig å ta bilde av den ribba nå da, den ligner ikke seg selv lenger, for å si det på den måten. Så deilig med avslapningsjulaften og der var du i pysjen igjen ja! Han besvimte ikke bokstavelig, bare min skrivemåte når jeg overdriver en lille smule. Han var totalt utslitt etter å ha våknet klokka fem til morgenen i dag "fordi han var så spent på hva som var i julekalenderen på julaften". Og så gikk det vel slag i slag med høydepunkt når gaveutdelingen begynte. Julenissen kunne dessverre ikke komme innom i kveld, men han hadde lagt et brev i postkassa vår "Til den lille mannen fra Julenissen". Nissen hdde mistet lua si rett utenfor døra vår, og i brevet sto det at han hadde lagt igjen en gave til lille mannen i boden vår. Puh! Etter gaveutpakningen måtte vi ut å gå en tur (han og jeg) for å lete etter nissen så han kunne få igjen lua si. Skjønte du noe av dette? Vi fant ikke nissen da. Ja, ikke rart han var sliten i kveld. Det er jeg også! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 24. desember 2014 #9596 Del Skrevet 24. desember 2014 Flere slitne mennesker melder seg... Jeg er helt pumpa jeg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 24. desember 2014 Forfatter #9597 Del Skrevet 24. desember 2014 Flere slitne mennesker melder seg... Jeg er helt pumpa jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 24. desember 2014 #9598 Del Skrevet 24. desember 2014 Så koselig julaften!! Er kjempetrøtt jeg. Så tidlig liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 24. desember 2014 #9599 Del Skrevet 24. desember 2014 Det er en ting jeg synes er litt rart. Jeg begynte med middagen i tolvtiden i dag, sjonglerte pinnekjøtt, kalkun, saus, kålrotstappe, poteter osv i fire timen og serverte tolv mennesker deilig middag. Og så synes min mor så synd på gubben som står og setter inn i oppvaskmaskinen etterpå? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 24. desember 2014 Forfatter #9600 Del Skrevet 24. desember 2014 Ja! Er ikke det helt merkelig? Får bare håpe at det tullet der ikke overlever en generasjon til! Hvir jeg pusser vinduene og naboene går forbi, så er det: Jaså, er det storrengjøring på gang? Hvis gubbeskinnet pusser vinduene så sier de: Næmen, så FLINK du er da! Pusser vinduer og all ting! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå