Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Ferie! Også våkner jeg av noen som sloss utafor her. Alt for tidlig. Og får ikke sove igjen. 4 timer søvn er ikke nok altså! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er visst lille julaften i dag, men jeg er kjemisk fri for julestemning...og det er ganske godt faktisk.

Jeg var i butikker i går, men til tross for alle mennesker jeg så; handlekurvene var ganske fulle, men ingen smilte.

Det er rart å se at vi som har så masse ting, tydeligvis ikke føler utagerende glede. De eneste som smilte

var ei dame som sto ved en innsamlingsgryte og som representerte frelsesarmèen og en giver som snakket med henne.

Vi er sannelig et alvorlig folkeferd i jula.

:) <----- Hoppe

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HerrN bidrar kraftig :fnise:

Det går egentlig greit. Alle lefsene er i frysa, og vanligvis har jeg jo bursdagsselskap her hjemme, og da går det litt :) Blir åpent hus for de som ønsker/gidder å komme på selve dagen i år, siden familiefeiringen blir hos mamma og pappa, så håper jeg blir kvitt litt da :fnise:

Men det er jo tørre kaker, holder lenge :jepp:

I mitt barndomshjem så het det "ut og inn-kaker".

De tørre småkakene ble tatt ut av kakeboksen og satt på bordet, men siden ingen spiste noe særlig av dem, ble de puttet tilbake i kakeboksen og satt inn igjen i skapet. :fnise:

Ferie! Også våkner jeg av noen som sloss utafor her. Alt for tidlig. Og får ikke sove igjen. 4 timer søvn er ikke nok altså! :sukk:

Uff for noen ekle lyder å våkne til.

Håper du klarer å sove litt til etter hvert. :hug:

Det er visst lille julaften i dag, men jeg er kjemisk fri for julestemning...og det er ganske godt faktisk.

Jeg var i butikker i går, men til tross for alle mennesker jeg så; handlekurvene var ganske fulle, men ingen smilte.

Det er rart å se at vi som har så masse ting, tydeligvis ikke føler utagerende glede. De eneste som smilte

var ei dame som sto ved en innsamlingsgryte og som representerte frelsesarmèen og en giver som snakket med henne.

Vi er sannelig et alvorlig folkeferd i jula.

:) <----- Hoppe

Har lagt merke til det jeg også Hoppe. Mange løper rundt helt hysteriske i blikket, fyller handlekurven i full fart, or deretter å måke seg så langt fram i kassakøen som mulig. :handle:

Gubbeskinnet og jeg har gjort det til en regel å "ikke stresse" i denne førjulstida, men bruke god tid og gjøre det til en hyggelig forberedelse.

Man må tenke bevisst på det for å få det til altså. :daane:

I dag sto jeg opp halv syv, har drukket tre kopper kaffe (*gulp*) og fått laget en aldri så liten liste over hva jeg må huske på før morgendagen. :Nikke:

I ettermiddag blir det familiesamling hos sønn og svigerdatter, en årlig tradisjon som er spesielt koselig når de skal feire sammen med hans svigerforeldre/hennes foreldre.

Håper dere alle får en fin dag. :klem1:

:sol: har snudd! :hoppendeglad: <-----------Aldri

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rakk ikke gaveinnpakning alikevell gitt, så det får vente til i morgen (eller, senere i dag da :Hehe:).

Jammen så må jeg få kjøpt de siste gavene i morgen og...Foreldre er såååå vanskelige :bond:

Har ikke den fjerneste anelse hva jeg skal gi dem!! De som har så overfantastiske presanger til meg hvert år, vil så gjerne gi igjen noe enda mer overoveroverfantastisk!

-----

Flinka!! Mynona og jeg burde jo nesten å komme på en svipptur innom deg, høres ut som at

huset deres er julestemning-smittbart :fnise:

Blir det en relativt rolig lille juleaften på deg da, Aldri?

Du datt ut av multisiteringen over her Noz!

Ville bare si at dere er :hjerte: -lig velkomne! :nissekyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp i ballongen! :vinke:

Her har endelig pcen sagt takk for seg :sukk: så nå blir det kg-pause på meg, til jeg får en ny en. Ønsker dere alle en riktig god og fin jul :klemmer:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp i ballongen! :vinke:

Her har endelig pcen sagt takk for seg :sukk: så nå blir det kg-pause på meg, til jeg får en ny en. Ønsker dere alle en riktig god og fin jul :klemmer:

Hei på deg Rumle!

Tusen takk for alle de fine bildene du har lagt inn i ballongen den siste tiden! :rodmer:

Men hææææ? Pc-er har ikke lov til å si takk for seg! Dumt da.

Ønsk deg en ny til jul, sånn at du kan være på nett i løpet av julekvelden! :strix:

Hvis ikke må du ha en fin-fin julehelg og kos deg masse der du er. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det nå det passer å si at jeg har en laptop liggende jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med....? :plystre:

I dag skal jeg levere ut en gave til besteforeldrene mine, så skal vi til svigermor og første julefeiring med henne og jentene :jepp:

Mulig det blir siste året med lillejulaften-feiring! Spennende å se hvordan det blir neste år!

Håper dere får en fin dag alle sammen! :nissevink:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må si fra til nissen Rumle!!

Så koselig med familiesammenkomst med sønnen og gjengen! Er der tradisjonsmat også da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øøøø...angående laptop. Jeg har jo "en stasjonær gigaklump" på gulvet, med de vanlige tilkoblinger.

Hvis jeg vil kjøpe meg en bærbar en, må jeg ikke da ha en annen type tilkobling enn min vanlige boks

på veggen, pluss den blinkende saken som viser at jeg har tilkoblingen klar? Hva må jeg ha da? :klo:

Ja, jeg vet at jeg kan spørre i butikken, men jeg stoler mer på dere enn en salgsperson med slips

sleskt glis og vannkjemmet hår på Elkjøp. Jeg liker ikke de gufne unge selgerne som kun tenker salg.

Jeg liker dere. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ha en trådløs router som kan sende internettet ditt magisk inn i laptopen. De ligner ofte på de blinkende boksene og kan stå gjemt under et skap om du vil :) da kan du sitte hvor du vil med pc'en din å snakke med KG :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...det høres litt morsommere ut faktisk. Fås det samtidig der en kjøper laptop, eller der en har nettlinje fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm...det høres litt morsommere ut faktisk. Fås det samtidig der en kjøper laptop, eller der en har nettlinje fra?

Vi har kjøpt trådløs router utenom :)Men det går an å høre med nettlinjeleverandør :jepp:
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ice-nett funker også :jepp:

Jeg har bare en USB-kabel inn i datan hvor det er festet en liten klump på andre siden av ledningen, og dermed så har jeg alltid nett hvor enn jeg tar med meg laptopen min :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julaften!!

God jul til alle her inne og deres nære og kjære. Og ikke fullt så nære.

Håper alle får en fin dag, fylt med det dere setter mest pris på :)

Og at nissen kommer innom!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...