Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Dæven! Det var lenge ja!

Men med en så lav temperatur så er det jo ikke rart (68 grader faktisk :ler:)

Godt å se deg her inne igjen Aldri! Håper dog du ikke føler at du komme innom

når du egentlig er for sliten etter en stressende dag :klemmer:

Jaaaa, det er lenge, så man må planlegge det hele god tid i forveien. :Nikke:

Jeg føler ikke at jeg må komme inn Noz, har jeg ikke anledning til å være her, så er jeg ikke her. Det er så greit atte.

Men én kveld jeg egentlig ikke var her, bare satt sånn innimellom å leste litt rundt omkring, skrev jeg et innlegg som anonym. Det gjør jeg nesten aldri, men da klarte jeg ikke å la være. :rosaengel:

Det er en eller flere AB-er her inne som svarer såååå stygt og slemt i innlegg der TS har det vanskelig. Jeg blir så etrande forbannet når folk er så ondskapsfulle, så jeg skrev noe skikkelig stygt til den AB-en og det var deilig.

Men det tok ikke lang tid før en av moderatorene slettet svaret mitt da. :hoho:

Må bare tilføye at jeg ikke har noe i mot AB-er sånn generelt. :briller2:

....oj, gjør dere aldri sånt? :overrasket:

Endret av Aldrisur
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaaaa, det er lenge, så man må planlegge det hele god tid i forveien. :Nikke:

Jeg føler ikke at jeg må komme inn Noz, har jeg ikke anledning til å være her, så er jeg ikke her. Det er så greit atte.

Men én kveld jeg egentlig ikke var her, bare satt sånn innimellom å leste litt rundt omkring, skrev jeg et innlegg som anonym. Det gjør jeg nesten aldri, men da klarte jeg ikke å la være. :rosaengel:

Det er en eller flere AB-er her inne som svarer såååå stygt og slemt i innlegg der TS har det vanskelig. Jeg blir så etrande forbannet når folk er så ondskapsfulle, så jeg skrev noe skikkelig stygt til den AB-en og det var deilig.

Men det tok ikke lang tid før en av moderatorene slettet svaret mitt da. :hoho:

Må bare tilføye at jeg ikke har noe i mot AB-er sånn generelt. :briller2:

....oj, gjør dere aldri sånt? :overrasket:

Joda, jeg gjør sånn i blant jeg og, men uten å være anonym. Det er nok derfor jeg er mislikt blant flere her inne, nettopp fordi jeg ikke klarer å dy meg med å være ærlig.

Høres ut som at dere får en fin juleaften da, med god mat og godt selskap :jepp:

Det er så kos når man har barn (i næææær familie), jula blir liksom mer betydningsfull da synes jeg.

My, hvordan var putti putti plott egentlig? Like stas som da man var ung og bekymringsløs?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg var mest begeistra for putti plutti pott :fnise: sang med på alle sangene og greier ;)

Teater er jo så morro! Lenge siden jeg har vært på det nå!

Vil på teater!

Blir nok mye teater og annet stas i årene fremover nå med BItteLiten,

det er så greit å ha barn å skylle på :Hehe:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du trollet rundt på forumet i dag Hoppe? Med masken din på?

Jupp! :nigo:

Hoppe har trollet rundt som AB i hele dag!

Mhm...og det har sine soleklare fordeler skal jeg si deg! :jepp:

Neeii… Pål skal reise bort på lillejulaften og blir borte til midten av januar..

Er det en fastmontert Pål du har fått deg? :rodmer: *håper*

En skikkelig Pål som vi har snakket om så lenge på dine vegne?

Dresskode supeundertøy høres ut som en jentetur?

...så her schka det dreckkes altså? :fnise: *hikk!*

Håper dog du ikke føler at du komme innom når du egentlig er for sliten etter en stressende dag

Jeg føler tvert i mot at hun må føle at hun MÅ komme innom og si

at alt er greit og at hun er i live...så kan hun stikke avsted igjen. :lur:

Men én kveld skrev jeg et innlegg som anonym.

Jeg blir så etrande forbannet når folk er så ondskapsfulle, så jeg skrev noe skikkelig stygt til den AB-en og det var deilig.

Dette gjorde det rett og slett godt å lese. Helårs-snille Aldri må få blåse ut litt av og til hun også.

...og hun har min velsignelse om det betyr noe. :klem:

-----

Jeg har fått kjøpt meg all slags stearinlys til halv pris i dag. De begynner å selge ut tidlig - bra for meg det. :biggrin:

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[quote name="Hoppetaujenta" post="15603856"

Er det en fastmontert Pål du har fått deg? :rodmer: *håper*

En skikkelig Pål som vi har snakket om så lenge på dine vegne?

.

J -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da grep skjæbnen inn altså. Hmm..kanskje en skal tenke seg om før en ønsker seg noe...

i tilfelle lykkens blinde gudinne faktisk kan se allikevel. Mine ønsker går ikke i den retningen der,

men jeg tåler å bli lottomillionær veldig greit. Nå har jeg støttet lag og foreninger i mange år

via norsk tipping, men jeg er ennå ikke funnet verdig til å vinne.

Kommer det til å skje neste år mon tro? :) <----optimist

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fastmonert Pål :hoho:

Men ja, Paul blir nok mer riktig i denne sammenhengen.

Koselig erre lell!

Håper jeg får møte`n en dag My :jepp:

Nettopp kommet hjem fra O`store mor, vi slepte med oss juletre hjem til henne og har pynta både det og leiligheten og greier- prøvde å pynte på Betty også, men hun ville ikke gå sånn :jolie: Skikkelig dårlig gjort ass! Nå er det fred her i heimen, har bare et helt lass med gaver jeg straks skal pakke inn og så får jeg besøk :ball:

Håper alle får en ustresset og fin kveld i heimen :vinke:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal du spille fotball med besøket Noz?

Koselig med pakkeinnpakking da. Jeg måtte gjøre det i fullt stress på lørdag, så ingen får pene pakker av meg i år. Ingen får bånd en gang!

jeg har ikke julestemning jeg… :sjenert: men kanskje den kommer snikende når vi pynter treet i morgen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du spille fotball med besøket Noz?

Koselig med pakkeinnpakking da. Jeg måtte gjøre det i fullt stress på lørdag, så ingen får pene pakker av meg i år. Ingen får bånd en gang!

jeg har ikke julestemning jeg… :sjenert: men kanskje den kommer snikende når vi pynter treet i morgen.

Jah! :jepp:

Pakkene mine blir ikke så fine de heller...Lurer på hvordan jeg skal angripe den største som er bredere og lengre enn en rull med julepapir. Pleier heller ikke å ha bånd faktisk, men i år har jeg gjort inn storinnkjøp av kjempefine kort, pynt, stilig papir og greier :) Enig med du, det er så kos å pakke inn, og ekstra kos i år synes jeg! Jo finere pakker man lager, dess kos`ere blir det visst :nigo:

Det kommer nok i morgen vil jeg tro! Har ikke eid ett snev av det jeg heller, men fikk det til en grad i stad! Men i og med at jeg ikke eier en eneste juleting i leiligheten min ooooog pluss at det ikke er mange minusgrader inne, så tenker jeg ikke på at det en gang er vinter :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg gjør sånn i blant jeg og, men uten å være anonym. Det er nok derfor jeg er mislikt blant flere her inne, nettopp fordi jeg ikke klarer å dy meg med å være ærlig.

Høres ut som at dere får en fin juleaften da, med god mat og godt selskap :jepp:

Det er så kos når man har barn (i næææær familie), jula blir liksom mer betydningsfull da synes jeg.

My, hvordan var putti putti plott egentlig? Like stas som da man var ung og bekymringsløs?

:lur: Har aldri lest noe i nærheten så stygt - skrevet av deg - som den kommentaren jeg hadde.

Men shit, nok om det. NÅ er det straks jul! :nissekonekyss:

Jeg tror jeg var mest begeistra for putti plutti pott :fnise: sang med på alle sangene og greier ;)

Så herlig My! :fnise:

Jeg hadde besøk av ei lita jente som også var på lørdagsforestillingen. Hun hadde tydeligvis sluuuukt hele forestillingen både gjennom hud og hjerte.

Med Putti Plutti pott-lue som hang helt ned til knehasene, fikk vi, gjennom sang og dans, gjengitt (nesten) hele forestillingen. :nisselue: Hun er en apekatt. :hug:

Det holdt visst ikke å lage krumkaker i dag... :plystre:

Men jeg skal gi bort litt av det jeg (snart) holder på med nå altså

Spiste du og herrN opp ALLE krumkakene? :hakeslepp:

Jeg føler tvert i mot at hun må føle at hun MÅ komme innom og si

at alt er greit og at hun er i live...så kan hun stikke avsted igjen. :lur:

Dette gjorde det rett og slett godt å lese. Helårs-snille Aldri må få blåse ut litt av og til hun også.

...og hun har min velsignelse om det betyr noe. :klem:

-----

Jeg har fått kjøpt meg all slags stearinlys til halv pris i dag. De begynner å selge ut tidlig - bra for meg det.

:opplyser: Det har du faktisk helt rett i søta!

Og takk for real støtte og velsignelse. :strix:

Fastmonert Pål :hoho:

Men ja, Paul blir nok mer riktig i denne sammenhengen.

Koselig erre lell!

Håper jeg får møte`n en dag My.

Nettopp kommet hjem fra O`store mor, vi slepte med oss juletre hjem til henne og har pynta både det og leiligheten og greier- prøvde å pynte på Betty også, men hun ville ikke gå sånn. Skikkelig dårlig gjort ass! Nå er det fred her i heimen, har bare et helt lass med gaver jeg straks skal pakke inn og så får jeg besøk

Håper alle får en ustresset og fin kveld i heimen :vinke:

Nommin, fine Betty.. :dagens-rose:

Kos deg masse med julegaveinnpakning! Det er skikkelig morsomt å pakke inn gaver når man har litt ekstragavante innpaningsgreier. Enig med du. :rodmer:

-----------------------

NÅ tror jeg vi har fått alt i hus. :nigo:

Har nettopp satt 3 julekaker til heving, treet er pyntet, gubbeskinnet har vaska gølvet, og det dufter røkelse i hele huset.

Nå skal jeg jammen unne meg et glass kald hvitvin. :5:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Får du spist opp alt du baker da FruN?

HerrN bidrar kraftig :fnise:

Det går egentlig greit. Alle lefsene er i frysa, og vanligvis har jeg jo bursdagsselskap her hjemme, og da går det litt :) Blir åpent hus for de som ønsker/gidder å komme på selve dagen i år, siden familiefeiringen blir hos mamma og pappa, så håper jeg blir kvitt litt da :fnise:

Men det er jo tørre kaker, holder lenge :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg masse med julegaveinnpakning! Det er skikkelig morsomt å pakke inn gaver når man har litt ekstragavante innpaningsgreier. Enig med du. :rodmer:

-----------------------

NÅ tror jeg vi har fått alt i hus. :nigo:

Har nettopp satt 3 julekaker til heving, treet er pyntet, gubbeskinnet har vaska gølvet, og det dufter røkelse i hele huset.

Nå skal jeg jammen unne meg et glass kald hvitvin. :5:

Rakk ikke gaveinnpakning alikevell gitt, så det får vente til i morgen (eller, senere i dag da :Hehe:).

Jammen så må jeg få kjøpt de siste gavene i morgen og...Foreldre er såååå vanskelige :bond:

Har ikke den fjerneste anelse hva jeg skal gi dem!! De som har så overfantastiske presanger til meg hvert år, vil så gjerne gi igjen noe enda mer overoveroverfantastisk!

-----

Flinka!! Mynona og jeg burde jo nesten å komme på en svipptur innom deg, høres ut som at

huset deres er julestemning-smittbart :fnise:

Blir det en relativt rolig lille juleaften på deg da, Aldri?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...