Severus Skrevet 21. desember 2014 #9501 Del Skrevet 21. desember 2014 Jada, bare å avlyse det Ery. Hva vil du gjøre i steden? Kaste juletreet og brenne gavene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. desember 2014 #9502 Del Skrevet 21. desember 2014 Jeg vil være anonym resten av dagen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 21. desember 2014 #9503 Del Skrevet 21. desember 2014 Gjør det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. desember 2014 #9504 Del Skrevet 21. desember 2014 <------- OK 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 21. desember 2014 #9505 Del Skrevet 21. desember 2014 I år er det den 21. , neste år er den 22. Forstå det den som kan. Skal du på jobb i dag? Ha en fiiiiiiiiiin dag da My. Det varierer faktisk fra år til år. I år er det den 21. klokka 23.03. http://no.wikipedia.org/wiki/Solverv HÆÆ?? Jeg trodde det var en fast dato jeg Forvirrende. __ Ja, jeg måtte på jobb i dag. Jobbet bare 3 timer da, men var så masse som hadde kommet på fredag da jeg var på kurs (selv om jeg har gitt beskjed om at jeg måtte ha alt innen onsdag. Har tenkt å ha fri på lillejulaften, og det skal jeg fortsatt prøve på.. *krysser fingrene* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 21. desember 2014 #9506 Del Skrevet 21. desember 2014 Nå har jeg prøvd Star Wars, så da får jeg prøve noe nytt. *strikker Pokemonlue* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 21. desember 2014 #9507 Del Skrevet 21. desember 2014 Jeg har bakt runde nr 2 med krumkaker jeg, sammen med ei venninne. Også har jeg vært i kirken med samme venninne og lillefrøkna hennes, planlagt og handlet inn til middager for de dagene vi er hjemme neste uke, og handlet inn alt jeg trenger til bursdagsmiddagen min. Også har jeg vært i byen etter strikk til skjørtet jeg snart er ferdig med (kanskje jeg kan ha det på meg lillejulaften hos svigermor ) Jeg har smått begynt å planlegge hva jeg/vi skal pakke for våre tre dager i fjellheimen og.. Dagen har visst gått ganska unna i dag og 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 21. desember 2014 #9508 Del Skrevet 21. desember 2014 Det må ha vært en skikkelig flott morgenhimmel i dag altså.. Kjempemange som legger ut bilder på facebook av det. Og Tekola (eller var det FruN - leste det i morges, så husker ikke) la ut bilde her. Også i hele landet. Men jeg sov! Så effektiv du har vært da FruN. Jeg rekker ikke å bake med mamma i år jeg.. Tiden gikk litt for fort nå i førjulstida… Tror jeg liker julaften på tirsdager bedre enn onsdager.. Har du trollet rundt på forumet i dag Hoppe? Med masken din på? Aldri! Hvor skal dere feire jul i år? Skal dere være sammen med de små søte? Eller bare en av de kanskje? Er det sånn at dere bytter på? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 21. desember 2014 Forfatter #9509 Del Skrevet 21. desember 2014 Kaste juletreet og brenne gavene Jeg vil være anonym resten av dagen. Ja særlig... HÆÆ?? Jeg trodde det var en fast dato jeg Forvirrende. __ Ja, jeg måtte på jobb i dag. Jobbet bare 3 timer da, men var så masse som hadde kommet på fredag da jeg var på kurs (selv om jeg har gitt beskjed om at jeg måtte ha alt innen onsdag. Har tenkt å ha fri på lillejulaften, og det skal jeg fortsatt prøve på.. *krysser fingrene* Jeg husker godt hvor irriterende det var når folk ikke klarte å holde tidsfrister! Krysse fingre sammen med deg. Nå har jeg prøvd Star Wars, så da får jeg prøve noe nytt. *strikker Pokemonlue* Hva med å unne seg en aldri så liten strikkepause da G.? Jeg har bakt runde nr 2 med krumkaker jeg, sammen med ei venninne. Også har jeg vært i kirken med samme venninne og lillefrøkna hennes, planlagt og handlet inn til middager for de dagene vi er hjemme neste uke, og handlet inn alt jeg trenger til bursdagsmiddagen min. Også har jeg vært i byen etter strikk til skjørtet jeg snart er ferdig med (kanskje jeg kan ha det på meg lillejulaften hos svigermor ) Jeg har smått begynt å planlegge hva jeg/vi skal pakke for våre tre dager i fjellheimen og.. Dagen har visst gått ganska unna i dag og Du er jammenimeg effektiv FruN! Får du noe tid til å kose deg med kjeks innimellom da? Det må ha vært en skikkelig flott morgenhimmel i dag altså.. Kjempemange som legger ut bilder på facebook av det. Og Tekola (eller var det FruN - leste det i morges, så husker ikke) la ut bilde her. Også i hele landet. Men jeg sov! Så effektiv du har vært da FruN. Jeg rekker ikke å bake med mamma i år jeg.. Tiden gikk litt for fort nå i førjulstida… Tror jeg liker julaften på tirsdager bedre enn onsdager.. Har du trollet rundt på forumet i dag Hoppe? Med masken din på? Aldri! Hvor skal dere feire jul i år? Skal dere være sammen med de små søte? Eller bare en av de kanskje? Er det sånn at dere bytter på? Hoppe har trollet rundt som AB i hele dag! Aldrisurine m.familie kommer hit på julaften. I fjor var alle sammen her, men vi bytter på så vi må nok låne bort den andre halvparten i år. Du skal hjem til mor og far? (Skal du være noe sammen med Pål i jula da?) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 21. desember 2014 #9510 Del Skrevet 21. desember 2014 (endret) Ja, det gjerne sånn.. At man må låne bort familiemedlemmer til den andre siden også Men koselig med Aldrisurine og gjengen da! Jeg skal til mor og far ja. Vi blir bare 4 stk i år. Siden vi også har lånt bort en side av familien til en annen side Neeii… Pål skal reise bort på lillejulaften og blir borte til midten av januar.. : ( Endret 21. desember 2014 av Mynona 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 21. desember 2014 #9511 Del Skrevet 21. desember 2014 Jeg fikk med meg soloppgangen, men det var Tekola som la ut bilde av den Jeg kan da være effektiv i ny og ne når det passer meg Håper alle har hatt en finfin dag, og at det fortsetter utover kvelden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 21. desember 2014 #9512 Del Skrevet 21. desember 2014 Spennende håndballfinale!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 21. desember 2014 Forfatter #9513 Del Skrevet 21. desember 2014 Ja, det gjerne sånn.. At man må låne bort familiemedlemmer til den andre siden også Men koselig med Aldrisurine og gjengen da! Jeg skal til mor og far ja. Vi blir bare 4 stk i år. Siden vi også har lånt bort en side av familien til en annen side Neeii… Pål skal reise bort på lillejulaften og blir borte til midten av januar.. : ( Det blir sikkert en koselig julaften. Ja, må dele med seg.... Til midten av januar var jammen lenge syns jeg.. Jeg fikk med meg soloppgangen, men det var Tekola som la ut bilde av den Jeg kan da være effektiv i ny og ne når det passer meg Håper alle har hatt en finfin dag, og at det fortsetter utover kvelden Her er kvelden fylt med juletrepynting og håndballkamp! Fy så spennende at jeg nesten ikke tør å se på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 21. desember 2014 Forfatter #9514 Del Skrevet 21. desember 2014 Spennende håndballfinale!! Jaaaaaaaaa! Det er grusomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 21. desember 2014 #9515 Del Skrevet 21. desember 2014 Her er det julegodis, sokkestrikkin og The Green Mile på gang. Og kanskje en pepperkake eller to, av dem som ikke fikk plass i kakeboksen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 21. desember 2014 Forfatter #9516 Del Skrevet 21. desember 2014 Her er det julegodis, sokkestrikkin og The Green Mile på gang. Og kanskje en pepperkake eller to, av dem som ikke fikk plass i kakeboksen Høres ut som en fredfylt bitte-bitte-lille julaften. Og herlig med kaker som ikke får plass i boksen. VI VANT! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 21. desember 2014 #9517 Del Skrevet 21. desember 2014 Det blir sikkert en koselig julaften. Ja, må dele med seg.... Til midten av januar var jammen lenge syns jeg.. Her er kvelden fylt med juletrepynting og håndballkamp! Fy så spennende at jeg nesten ikke tør å se på. Ja, jeg synes også det er veldig lenge. Heldigvis er det jo mye som skjer her hjemme i den perioden, så tiden kommer sikkert til å gå fort. Håper jeg. Jaaaaaaaaa! Det er grusomt. Vi vant Også synes jeg det har vært morsomt å se på EM i år, for vi har ikke vært overlegne. Da blir det mye mer spennende!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 21. desember 2014 Forfatter #9518 Del Skrevet 21. desember 2014 Ja, jeg synes også det er veldig lenge. Heldigvis er det jo mye som skjer her hjemme i den perioden, så tiden kommer sikkert til å gå fort. Håper jeg. Vi vant Også synes jeg det har vært morsomt å se på EM i år, for vi har ikke vært overlegne. Da blir det mye mer spennende!! Vi vant! EM har vært vanvittig spennende. Jeg er så imponert av de norske jentene. For en kondis de har opparbeidet seg. Det vinner de nok mye på. Også er de dritgode teknisk også da. Du får trøste deg med at det er stor enighet her i ballongen om at "tiden går veldig fort". 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 21. desember 2014 #9519 Del Skrevet 21. desember 2014 Jeg synes tiden kan gå fortere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 21. desember 2014 #9520 Del Skrevet 21. desember 2014 Ja, det er sant! "Tiden går veldig fort", det stemmer det Hva skjer Ery? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå