Gjest Inggolf Skrevet 16. desember 2014 #9421 Del Skrevet 16. desember 2014 Noz Jeg er her, bare litt stille snikleser Litt varierende KG-aktivitet og ikke alltid så mye å bidra med... Men er koselig å se hvordan det går med alle her inne, og så legger jeg igjen et lite livstegn i ny og ne. Såklart du har noe å bidra med! Like mye som alle andre her tipper jeg! Håper du har det fint, Aldri! tihihiiii 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 16. desember 2014 #9422 Del Skrevet 16. desember 2014 Er litt glad for at jeg har Cherrox i dette været. Vått og kaldt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 16. desember 2014 #9423 Del Skrevet 16. desember 2014 Livet er ganske hardt og brutalt noen ganger. Man skjønner det liksom ikke før man står midt oppi det. Enda verre er det nå som jula er rett rundt hjørnet. Husk å ta vare på deres nære og kjære, ikke bare i jula, men også ellers Jeg har i alle fall begynt på julevasken, og fått satt opp det lille jeg skal ha av julepynt. Og på lørdag skal jeg og pappa ut på juletre-henting i skogen hjemme, så snart lukter hele leiligheten av nydelig gran! Dèt er jul det Lovte mamma å lage tjukkmelkspudding til julaften, er spent på hvordan den blir. I år er også første gangen jeg skal "feire"/være alene på lillejulaften, er spent på hvordan det blir... Håper dere alle har hatt en finfin dag! I dag blir det nok ingen fototur, kjenner ikke jeg har energi og lyst til det i dag gitt.. Har hørt på Mumford & Sons i hele dag, rene terapien. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. desember 2014 #9424 Del Skrevet 17. desember 2014 Mhm...juletre lukter godt. Det syns sikkert også de millionene med småkryp som bor i treet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 17. desember 2014 #9425 Del Skrevet 17. desember 2014 Jeg lar juletreet leve sitt liv i skogen. Hjemme har jeg en palme som har søkt tilflukt fra det kalde klimaet i nord. Den pynter jeg til jul og legger pakker under. Da føler den seg mer som hjemme, tenker jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 17. desember 2014 #9426 Del Skrevet 17. desember 2014 Jeg kom hjem til bomba kjøkken i dag. Min datter hadde lekt med potetmel og vann og det så ikke ut. Katta hadde spydd ut gulvteppet som bare måtte kastes, og disse tingene gjorde meg så fryktelig sint. Det er halvannen time siden jeg kom hjem og jeg er fortsatt sint. Det er så veldig ulikt meg, jeg blir sint fort og blid igjen like fort. Det er utmattende følelse, det er bra sikkert. Vil ikke være sint mer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 17. desember 2014 #9427 Del Skrevet 17. desember 2014 (endret) Mhm...juletre lukter godt. Det syns sikkert også de millionene med småkryp som bor i treet. Hoppe da, ikke si sånt! Vel, de små krypene er bedre enn den musa som lå i nakken min å sov en kald november natt i fjor! Fysj og FY! Den hadde kommet seg inn soveromsvinduet.... Endret 17. desember 2014 av Nosoul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 17. desember 2014 #9428 Del Skrevet 17. desember 2014 Det har plutselig kommet et hvitt lag på bakken her!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 17. desember 2014 #9429 Del Skrevet 17. desember 2014 Her også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. desember 2014 #9430 Del Skrevet 17. desember 2014 Og her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 17. desember 2014 #9431 Del Skrevet 17. desember 2014 (endret) Mon tro det er hvitt belegg i hele Norge i dag? Kanskje det varer helt til julaften også? Edit: sjekket yr i Oslo nå, og det skal være minus i 10 dager fremover, så da blir det sikkert liggende Endret 17. desember 2014 av Mynona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 17. desember 2014 #9432 Del Skrevet 17. desember 2014 Så, det er dere som har stukket av med snøen? Her har det REGNET oppå snøen som ligger på bakken, blir spennende i morgen når jeg skal bevege meg utenfor døra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. desember 2014 #9433 Del Skrevet 17. desember 2014 https://www.youtube.com/watch?v=mN7LW0Y00kE 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 17. desember 2014 #9434 Del Skrevet 17. desember 2014 In the meadow we can build a snowman… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. desember 2014 #9435 Del Skrevet 17. desember 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. desember 2014 #9436 Del Skrevet 17. desember 2014 Så, det er dere som har stukket av med snøen? Her har det REGNET oppå snøen som ligger på bakken, blir spennende i morgen når jeg skal bevege meg utenfor døra.. Du kan få litt av meg Men, det er på vei bort her også da .. så da må du skyndte deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 17. desember 2014 #9437 Del Skrevet 17. desember 2014 Du kan få litt av meg Men, det er på vei bort her også da .. så da må du skyndte deg! Jeg skal skyndte meg så fort jeg kaaaan... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. desember 2014 #9438 Del Skrevet 17. desember 2014 Jeg skal skyndte meg så fort jeg kaaaan... Bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. desember 2014 #9439 Del Skrevet 17. desember 2014 Jeg har på følelsen at det ikke kommer snø her hos meg før det er januar en gang. Måtte det bare bli sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. desember 2014 #9440 Del Skrevet 18. desember 2014 Jeg har på følelsen at det ikke kommer snø her hos meg før det er januar en gang. Måtte det bare bli sånn. Men, synes du ikke det hadde vært fint med en hvit jul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå