Severus Skrevet 14. desember 2014 #9401 Del Skrevet 14. desember 2014 Har noen av dere hørt om tvillingsjeler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 14. desember 2014 Forfatter #9402 Del Skrevet 14. desember 2014 Har noen av dere hørt om tvillingsjeler? www.tvillingsjelhealing.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. desember 2014 #9403 Del Skrevet 15. desember 2014 (endret) Jupp...det har jeg hørt om for lengst. --- Wow...magisk bilde, Nosoul. Du er god til å fange øyeblikket! Endret 15. desember 2014 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 15. desember 2014 #9404 Del Skrevet 15. desember 2014 Wow...magisk bilde, Nosoul. Du er god til å fange øyeblikket! Tusen takk Hoppe Det hadde blitt prikken over i'en med skikkelig stjernehimmel, men det var lite av det i går 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. desember 2014 #9405 Del Skrevet 15. desember 2014 Sånne bilder egner seg som en fotovegg. Vakkert, vakkert...og ingen har maken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 15. desember 2014 #9406 Del Skrevet 15. desember 2014 Snille Nozzemammaen. Det er beundringsverdig i seg selv at du reiser 20 mil hver andre/tredje uke for å besøke tanten din synes jeg. Du er et snilt menneske du Noz. Det var da utrolig hyggelig skrevet Aldri! Tusen takk Det skulle egentlig bare mangle da- jeg aner jo ikke hvor lenge vi har henne. Men det jeg også synes er så trist, det er faktisk at jeg (og vi)er blant dem som kommer oftest, i følge noen ansatte! ...Har aldri sett noen andre pårørende der til de andre beboerne! Hadde tenkt å reise å hente mobilen min etter jobb i dag, dvs at jeg hadde kommet hjem omtrent nuh, men neida- mamma reiste visst opp å hentet den mens jeg var på jobb Har vært mye alene med en krevende beboer i dag, så det var skikkelig godt å slippe å kjøre de nesten 20 milene! Nosoul, det bilde var kjempestilig!! Som du skrev så hadde det gjort seg med stjernehimmel, men jeg synes det var stemningsfult uten også. Det forundrer meg hvordan noen klarer å ta så stilige bilder av bakken eller trær... Om jeg gjør det så er det bare sånn "eeeh, jaaa? ...Så du tok bilde av et tre ja "...Men det har jo mye å si med kamera og kamerautstyr da! Har uka startet bra da dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 15. desember 2014 #9407 Del Skrevet 15. desember 2014 Ikke minst lukkertid har mye å si for bilder ute. Kamerastativ for å holde kameraet stabilt, lang lukkertid for bra bilde. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 15. desember 2014 #9408 Del Skrevet 15. desember 2014 Wow, for et bilde, Nosoul! Tøft! Jeg har sendt avsted 8 av 32 julebrev i dag, blir en del jeg må få unna i morgen! Men med Vesla hjemme fra barnehagen så blir det bare sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 15. desember 2014 #9409 Del Skrevet 15. desember 2014 Så flink du er, Tekola. Dette med julekort/brev strever jeg med. Bare tanken på å ta bilde av meg selv i nisselue og sende av sted eller å skrive selv to setninger med "slik var året 2014" gjør meg helt svett. Og ikke er jeg i nærheten av tålmodig nok til å lage et pent kort. Så hva gjør jeg da med desse som sender skjønne julekort? Å sende et kjøpt julekort med "god jul" i slurvet håndskrift fremstår som et dårlig alternativ. Til nå har jeg takket og bukket og kommet med godord om motiv og pene barn og sagt god jul via nettet i retur.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 15. desember 2014 #9410 Del Skrevet 15. desember 2014 (endret) Jeg synes det er kjempekoselig med julekort fra venner, men er dessverre håpløs selv. Og som Anje skriver, blir liksom ikke det samme med et ferdigtrykt kort med God Jul når jeg får koselige bilder av barn og familiene. Jeg prøver heller å være flink til å sende kort fra ymse reisemål... Fått inntrykk av at venner og familie setter pris på disse kortene, så da håper jeg at vi er litt "skuls" Endret 15. desember 2014 av Roadrunner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 15. desember 2014 #9411 Del Skrevet 15. desember 2014 Jeg føler meg helt råtten. Det er ni dager igjen til jul og jeg har ikke kjøpt en eneste julegave. Jeg har ikke bakt noen ting og jeg har ikke sendt et eneste julekort eller kjøpt juletre eller julenek eller noen ting som er forbundet med jul. Jeg har dog pløyd meg gjennom 27 tentamensbesvarelser i engelsk, strikket fem Mariusgensre og seks Mariusluer, ryddet kjelleren og donert omtrent et tonn til veldedighet, men det betyr liksom ikke noe i den sammenheng. Følelsen av utilstrekkelighet har faktisk drevet meg inn i alkoholrus, så jeg sitter her med de to boksene Carlsberg jeg ikke drakk i helga. Bad housewife, bad! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 15. desember 2014 #9412 Del Skrevet 15. desember 2014 (endret) Julekort er kjempetrivelig!! Jeg får julekort av en kompis av broren min hver jul Han er så god! I blant så får jeg melding av han at han og fruen har invitert broren min og familien til seg og at han gjerne vil ha meg med også G: Herre min haaaaaaaaaaatt, du har jo gjort LANGT mer enn mange!! Stikket deg nesten ihjel og rettet mer prøver enn jeg hadde tatt tolmodighet til samme hvor lang tid jeg hadde hatt på meg! Selv har jeg kjøpt 3 presanger, og ikke kommer jeg til å gjøre mer enn å kjøpe 7 presanger til. Det skjer sikkert 23.desember klokka sent på kvelden. Roadrunner, lenge siden sist!! Hvor har du vært? Endret 15. desember 2014 av Noz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 15. desember 2014 #9413 Del Skrevet 15. desember 2014 Du er flink Galactica, du er en fantastisk person. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 15. desember 2014 #9414 Del Skrevet 15. desember 2014 Du har gjort kjempemye, G! Kaker kan kjøpes, nek og tre har du fortsatt god tid på, og det samme med gaver! Og elevene dine setter enormt med pris på at du ikke bare gir dem fingeren og ber dem vente med å mase til over jul! Du er superwoman, du bare glemmer det bort litt av og til! Ang. Julebrev fant jeg noen bilder fra året som har gått, kladdet ned noen morsomme historier og litt sånt og sendte det i trykken. Signerer dem for hånd, men ingen kan lese kråketærne mine Men jeg sender fordi jeg har lyst, og håper på maks et takk, eller i det minste ikke å bli latterliggjort Jula og advent skal være lystbetont. Har man lyst på pepperkaker, men ikke ork til å bake, så kjøper man. Jeg synes det viktigste er at man har det hyggelig med folk man er glad i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 15. desember 2014 #9415 Del Skrevet 15. desember 2014 Tusen takk dere alle, gøy at dere likte bildet så godt! Det varmer en sliten og trett sjel Har sånn "midt-på-treet" kamerautstyr, med stativ og fjernkontroll. Og det funker veldig greit til mitt bruk. Da det er en ganske dyr hobby, må jeg ta uskiftninger og slikt gradvis. Nyeste tilskuddet er fra i Januar i år, Sigma 8-16 mm, videste vidvinkelen som er å finne så langt I dag gikk jeg ut for å lete etter nordlys, da det var meldt kraftig nordlys her oppe. Det ble dog en real skuffelse. Det funker dårlig med overskyet vær. Dessuten var det en prøvelse å bevege seg i mørket, helt alene langt inni skogen. MASSE skumle lyder. Men jeg overlevde og fikk to bilder jeg er veldig fornøyd med 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 16. desember 2014 #9416 Del Skrevet 16. desember 2014 Du er flink Galactica, du er en fantastisk person. Åh Ery... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 16. desember 2014 #9417 Del Skrevet 16. desember 2014 Og takk dere andre også. Det skal da bli jul i det Galactiske hjem i år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 16. desember 2014 #9418 Del Skrevet 16. desember 2014 Julekort er kjempetrivelig!! Jeg får julekort av en kompis av broren min hver jul Han er så god! I blant så får jeg melding av han at han og fruen har invitert broren min og familien til seg og at han gjerne vil ha meg med også G: Herre min haaaaaaaaaaatt, du har jo gjort LANGT mer enn mange!! Stikket deg nesten ihjel og rettet mer prøver enn jeg hadde tatt tolmodighet til samme hvor lang tid jeg hadde hatt på meg! Selv har jeg kjøpt 3 presanger, og ikke kommer jeg til å gjøre mer enn å kjøpe 7 presanger til. Det skjer sikkert 23.desember klokka sent på kvelden. Roadrunner, lenge siden sist!! Hvor har du vært? Noz Jeg er her, bare litt stille snikleser Litt varierende KG-aktivitet og ikke alltid så mye å bidra med... Men er koselig å se hvordan det går med alle her inne, og så legger jeg igjen et lite livstegn i ny og ne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. desember 2014 #9419 Del Skrevet 16. desember 2014 Det må da være lov å sniklese seg rundt og delta allikevel på det viset. Hender jeg gjør det jeg også. Jeg fanget en fin solstråle som jeg slipper løs i tråden og håper at den sår litt frø hos dere alle i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 16. desember 2014 #9420 Del Skrevet 16. desember 2014 (endret) *sole seg i lyset Hoppe slapp løs her inne* Ha en finfin dag, alle sammen! Endret 16. desember 2014 av FruN 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå