Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Jeg tror at det er avhengig av hvordan holdningen til bæreren er. Kommer en smygende inn

som om en har gjort noe galt før en har det, blir man sikkert bedt om å gå.

Hvis man er rakrygget, smilende og eier verden...er man en trendsetter. :klo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tok av rutete flanellspysj og tok på joggebuksa i steden ;) det er stappfullt av hippe hipstere her!

Og "flaks" som jeg har, når jeg kom frem til kassa slang de på et skilt med "10 min pause, vennligst vent"!

Første gang! Ble ikke noe tips :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får jeg spørre her som det er mange kyndige i bakingens verden:

når skal man bruke den vifta i ovnen når man lager mat/baker...og hvorfor?

Jeg innrømmer at jeg ikke har brukt komfyren min særlig mye og er i en læringsprosess i disse dager. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mor bruker den til alt. Jeg glemmer at jeg har den, så jeg bruker den bare hvis det står eksplisitt i en oppskrift at jeg skal gjøre det.

Men den gjør vel at det går fortere å lage mat gjør det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man steke flere brett med brød eller boller er det essensielt at man bruker varmlufta for å sikre at baksten blir jevnt stekt. Ellers bør man beregne kortere steketid/lavere temperatur hvis man bruker funksjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tok av rutete flanellspysj og tok på joggebuksa i steden ;) det er stappfullt av hippe hipstere her!

Og "flaks" som jeg har, når jeg kom frem til kassa slang de på et skilt med "10 min pause, vennligst vent"!

Første gang! Ble ikke noe tips :P

Vafforno!? ..Det burde jo ikke være så vanskelig å ta pause på skift! Det var dårlig bissniss synes jeg! Tror jeg skjønner hvilken burgersjappe du var på, var den bra eller?

Hvordan har helgen vært Aldri? Hmmm, synes å huske at du nevnte hva du skulle, men det har jeg faktisk glemt hva var :klo:

Uæææhhhhhhh,, jeg var å besøkte tanten min idag...Og i det jeg parkerte bilen utenfor her så kom jeg på at jeg glemte mobilen min der :daane: Så i morgen må jeg reise nesten 20 nye mil KUN for å hente den!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh.. så kjedelig å glemme telefonen! Man føler seg nestne litt naken uten :P

Burgern var god! Har spist der før, så visste den var god. Hadde jeg vært litt mindre slækk hadde jeg gått derfra og funnet mat et annet sted. Det ble jo dødslang kø også!

Ja, Aldri - hva har du gjort fornoe?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vafforno!? ..Det burde jo ikke være så vanskelig å ta pause på skift! Det var dårlig bissniss synes jeg! Tror jeg skjønner hvilken burgersjappe du var på, var den bra eller?

Hvordan har helgen vært Aldri? Hmmm, synes å huske at du nevnte hva du skulle, men det har jeg faktisk glemt hva var :klo:

Uæææhhhhhhh,, jeg var å besøkte tanten min idag...Og i det jeg parkerte bilen utenfor her så kom jeg på at jeg glemte mobilen min der :daane: Så i morgen må jeg reise nesten 20 nye mil KUN for å hente den!!

Heisan My og Noz!

Å neiiii, tyve mil? :murvegg:

I går var jeg på avslutningsturnoppvisning og i dag har jeg vært i 22-års bursdag. :hjerte:

I morgen skal jeg starte den store vaskeinnjuleninnspurten, pusse vinduer, henge opp nye gardiner og sette nye putetrekk på sofaputene. :nissekonekyss:

En skikkelig Go'mandag med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh.. så kjedelig å glemme telefonen! Man føler seg nestne litt naken uten :P

Ja, kjiiiipt! Det er for så vidt deilig å ikke være tilgjengelig men det kjipe er at jeg ikke har vekkeklokke!

Så siden sannsynligheten for jeg våkner av meg selv kl 5.30 i morgen er ikke-eksisterende, så reiste jeg hjem til mamma for å låne vekkeklokke av henne, men hun hadde ikke hun heller :daane: Så da reiste jeg hjem med hennes mobil i stedet slik at jeg får brukt vekkeklokken!

Jaaa 20 mil Aldri...det er nok derfor jeg ikke får reist dit mer enn hver andre eller tredje uke.

Høres ut som en finfin helg da! God variasjon og ikke altfor hektisk :klemmer: Da blir Nozzen glad!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snille Nozzemammaen. :hug:

Det er beundringsverdig i seg selv at du reiser 20 mil hver andre/tredje uke for å besøke tanten din synes jeg.

Du er et snilt menneske du Noz. :blomst:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det småfrøkna som turner? Og hvis du blir ferdig med vaskesjauen tidlig, nøkkelen min ligger under matta!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det småfrøkna som turner? Og hvis du blir ferdig med vaskesjauen tidlig, nøkkelen min ligger under matta!

Ha-ha! :fnise:

:ninja: Ooog jeg veit hvor du bor.....

Ja, det er småfrøkna. Hun var så kjempesøt der hun turndanset etter melodier fra "Grease" i sine svarte tights, hvite genser og sin blonde lille hestehale. :hjerte:

Jeg videofilmet hele seansen. :briller2:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har luftet hodet og kroppen på en aldri så liten fototur i skogen bak huset. Det gjorde godt!
Gleder meg til at min normale søvn melder sin velkomst igjen. Tungt å gå rundt i ørska :bond:

Det blir godt med mandag, og "hverdag" igjen i morgen. Helger hvor jeg sitter mye alene, blir bare knot og rot. Ikke noe gøy. Jeg har dessuten klart å såre noen jeg ikke mente å såre. Hvilket liv :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har luftet hodet og kroppen på en aldri så liten fototur i skogen bak huset. Det gjorde godt!

Gleder meg til at min normale søvn melder sin velkomst igjen. Tungt å gå rundt i ørska :bond:

Det blir godt med mandag, og "hverdag" igjen i morgen. Helger hvor jeg sitter mye alene, blir bare knot og rot. Ikke noe gøy. Jeg har dessuten klart å såre noen jeg ikke mente å såre. Hvilket liv :unsure:

Å uffda. Det er aldri greit å såre noen. :hug: Spesielt om man ikke mener å gjøre det.

Men godt at du fikk luftet kroppen og hodet en smule da Nosoul. Oooog kult at du liker å fotografere, det gjør jeg også. :5:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å uffda. Det er aldri greit å såre noen. :hug: Spesielt om man ikke mener å gjøre det.

Men godt at du fikk luftet kroppen og hodet en smule da Nosoul. Oooog kult at du liker å fotografere, det gjør jeg også. :5:

Nei, det er det verste jeg vet :sukk: Men jeg kan ikke gjøre noe med det.

Fotografering og musikk er rene terapien for meg, eneste måten jeg virkelig slapper av og koser meg :jepp:

Her er en liten smakebit av dagens fangst, 100 meter unna huset:

Endret av Nosoul
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...