Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God morgen!

Min første frihelg og jeg la meg før kl 23 i går. Begynner visst å bli gammel! Og sov til nå!

Jeg må finne ut hva man skal gjøre i helger jeg nå.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det beste med helg er å kunne sove lenge, synes nå jeg. :sjenert: Nå skal jeg støvsuge og rydde og få et lass med godt brukbare ting jeg ikke lengre trenger til den lokale gjennbruksbutikken og kanskje en pose klær opp i en klescontainer. Og etter det skal jeg kjøpe to julegaver og tapas til kvelden. :jepp:

Men først må jeg huske å putte vinen til kjøling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte jeg skulle utforske treningssenteret… Der er det lenge siden jeg har vært… Men… jeg har ikke så veldig lyst likevel :P

Må finne ny plan.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lå våken og venta på at lille sjuklingen ved siden av meg i senga skulle våkne i morges jeg. Det var uvant. Sånn går det når man legger seg tidlig. *knirk*

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fire søppelsekker med klær og en med sko. Djeez! Det som plager meg med dette er at følelsen av å gi til noen som trenger det fullstendig drukner i lykken over å bli kvitt det... :(

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen i ballongen! Her er frokosten fortært og gullungen sitter benket foran TV'n mens mammaen baker sukkerbrød og brownies til bursdagsfeiring i dag. Er helt utmattet etter gårsdagens ryddesjau, men veldig fornøyd med resultatet. Nå skal jeg rydde og vaske hus til selskapet og pakke inn den siste gaven til bursdagsbarnet. Sant baconpølse er en finfin gave? (Til mann, 40, ikke barn, 8) :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp! :jepp: ...og jeg må bare innrømme at jeg i går og i dag har sittet her og beundret deg i dine huslige sysler.

Du får det til å se så lekende lett ut, G. Du er som i en av de skikkelige husmorreklamene fra way back

da de virkelig kunne lage husmoderlige reklamer som en trodde på, der du svinser rundt i ditt nystrøkne hvite forkle

med tilbehør. Meget kledelig og inspirerende, om jeg må få si det høyt. :jepp:

---

God søndag til alle sammen der ute. :goodbye:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forkleet er ikke nystrøket altså. :fnise: Sjuåringen er overlykkelig over å få lov til å hjelpe til, så hun har lagt sammen nyvaskede klær og lagt dem på plass, frivillig tatt søstra sine klær og nå tar hun av sengetøyet til alle ungene. Nå tar jeg en liten pause med skiskyting, men jeg har liksom ikke fri for det, jeg strikker på mariusgenseren som bør være ferdig før fredag.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Nå driver de jo med slike familiebilder - 20 år senere.

Om noen skulle lage en versjon av denne, 40 år senere, så måtte det vel ha vært bilde av en dame som satt med bena høyt og sa "du verden hvor raskt klesvasken går med Bjørn" og så bilde av en mann ved navn Bjørn som tok klesvasken? :vetikke:

:ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Litt avhengig av om det er en sånn solid flanels-sak eller en kort t-skjorte med shorts til, kanskje? :klo:

Men mye av desse hipster-antrekkene ligner pjamasbukser, så...

Go for it! :tommelopp:

:ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...