Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:fnise: ...og jeg må bare meddele at jeg har kjøpt Toro-ferdigpose, muffinsbrett og former i dag.

Før neste år er omme skal jeg ha laget mine første "klumper". lol

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett på nye flybilletter HVER dag siden jeg kom hjem. Herregud, av og til altså...
Endelig føler jeg at ting sakte men sikkert ordner seg, bit for bit. Og det er så ubeskrivelig deilig.
Jeg var mildt sagt skrekkslagen når jeg plutselig sto alene med leilighet og faste utgifter, arbeidsledig. Men det har gått overraskende godt og sparekontoen vokser, noe som lover svært godt for en ny reise om ikke så lenge! :duskedame:

.... Jeg "hoppet/dultet" forresten borti den kjekke karen jeg møtte på reisen min på facebook her i dag. Da satte jeg nesten kaffen i halsen. :glare:

Håper dere alle har hatt en fantastisk dag! Og tenk dere, det er snart helg :strix:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da setter jeg kørja i bevegelse på en torsdag! :goodbye:

:blomst::helen: Hoppe!

3cbc34ede326e476f30f790c905c4309.jpg

*Sniker seg inn og tar bilde av Hoppe som lager melengler i kørja*

Den var bare utrolig nusselig altså! :hjerte:

:fnise: ...og jeg må bare meddele at jeg har kjøpt Toro-ferdigpose, muffinsbrett og former i dag.

Før neste år er omme skal jeg ha laget mine første "klumper". lol

Hva er muffinsbrett Hoppe? :briller2:

:fnise: Så søt!

Hvordan var champagnefesten My?

Jeg har sett på nye flybilletter HVER dag siden jeg kom hjem. Herregud, av og til altså...

Endelig føler jeg at ting sakte men sikkert ordner seg, bit for bit. Og det er så ubeskrivelig deilig.

Jeg var mildt sagt skrekkslagen når jeg plutselig sto alene med leilighet og faste utgifter, arbeidsledig. Men det har gått overraskende godt og sparekontoen vokser, noe som lover svært godt for en ny reise om ikke så lenge! :duskedame:

.... Jeg "hoppet/dultet" forresten borti den kjekke karen jeg møtte på reisen min på facebook her i dag. Da satte jeg nesten kaffen i halsen. :glare:

Håper dere alle har hatt en fantastisk dag! Og tenk dere, det er snart helg :strix:

Er de snart helg? Allerede? :bond:

Dere jeg har Nobelkonserten på i bakgrunnen her mens jeg jobber litt i huset.

JEG BLE HELT SLÅTT UT AV HUN GABRIELLE! :daane:

Visste ikke at hun var såååå god!

Flere som fikk det med seg? :nissegutt:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var for treig for å få meg meg gabrielle. Slo nettopp over. Blir switching mellom håndball og konsert her!

Vi hadde det veldig hyggelig vi :) alle unntatt en avlyste i siste liten da, så jeg ble litt skuffet altså. Men vi to som feiret hadde det hyggelig da. Litt tungt å stå opp i dag.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var for treig for å få meg meg gabrielle. Slo nettopp over. Blir switching mellom håndball og konsert her!

Vi hadde det veldig hyggelig vi :) alle unntatt en avlyste i siste liten da, så jeg ble litt skuffet altså. Men vi to som feiret hadde det hyggelig da. Litt tungt å stå opp i dag.

Switcher mellom de samme som deg! :fnise:

Jaja, to er jo bedre enn at du hadde måttet sitte å gulpe i deg champagnen helt alene. :laugh:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt på fra starten på nrk.no nå, må nesten få sett gabrielle da :)

Ja, det hadde ikke gått bra tror jeg, hvis jeg skulle drukket alt det alene!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker for en del år siden at Gabrielle hadde den Ring ring-låten. Hun ble jo nærmest latterliggjort den gangen.

At hun har klart å komme dit hun er i dag, er bare til å ta av seg hatten for. Ikke minst måten hun fremsto på scenen i Spektrum - positivt selvsikker og utrolig sympatisk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun er kjempeflink! Jeg har likt hun hele veien jeg.. Litt sånn guilty pleasure til å begynne med men… :sjener: Men Fem Fine Frøkner pleier å slå an på jentevors før vi skal ut :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun er kjempeflink! Jeg har likt hun hele veien jeg.. Litt sånn guilty pleasure til å begynne med men… :sjener: Men Fem Fine Frøkner pleier å slå an på jentevors før vi skal ut :ler:

Det kan jeg levende forestille meg. :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror vi er minst fem fine frøkner her i denne luftballongen!

Nå var det noe skikkelig indisk-greier da. Veldig artig med den dansingen og de veldig glitrende klærne altså! :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med som en av de fem... :jepp:

Ja det skulle ikke forundre meg! :fnise:

Jeg tror vi er minst fem fine frøkner her i denne luftballongen!

Nå var det noe skikkelig indisk-greier da. Veldig artig med den dansingen og de veldig glitrende klærne altså! :ler:

Minst fem fine frøkner og et par fruer. :ler:

:opplyser: Nå fikk jeg ikke med meg den dansingen, det var så spennende på hånballkampen!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var årets julebakst klar! To typer lefser, sjokolade/risboller, krumkaker, peppernøtter og pepperkaker :jepp:

Siste rest ble tatt nå i ettermiddag/kveld :)

Så jeg har ikke giddet å se på tv jeg! :ler:

Endret av FruN
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da var årets julebakst klar! To typer lefser, sjokolade/risboller, krumkaker, peppernøtter og pepperkaker :jepp:

Så jeg har ikke giddet å se på tv jeg! :ler:

:hakeslepp: Flinke FruN!

Også to typer lefser da gitt! :daane:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp: Flinke FruN!

Også to typer lefser da gitt! :daane:

Det er mye hjelp (og godt selskap) i mammaer :opplyser:

Er ho jeg har bakt det meste med :jepp:

Endret av FruN
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...