Hoppetaujenta Skrevet 9. desember 2014 #9181 Del Skrevet 9. desember 2014 (endret) Har tenkt på å egenpleie håret ganske lenge...og så har jeg tenkt på å finne meg en frisør, men jeg vet ikke hvilken. Det er skummelt å bare tasse inn og sette seg i en stol, foran et fremmed menneske som ikke kjenner meg. Hvordan kan jeg få formidlet mine hår-ønsker og hvordan få vedkommende til å forstå det...slik at jeg blir fornøyd? Tror jeg må tenke litt til på det der altså.... *skal dere farge eller klippe eller jatakk til alt sammen på en gang, jenter?* Endret 9. desember 2014 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 9. desember 2014 #9182 Del Skrevet 9. desember 2014 Jeg skal bare klippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 9. desember 2014 #9183 Del Skrevet 9. desember 2014 Og det er bare å prøve seg litt frem med frisører, Hoppe, og når du finner en du er komfortabel med, kan du be om samme frisør en senere gang 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 9. desember 2014 #9184 Del Skrevet 9. desember 2014 Jeg er litt usikker egentlig Kanskje jeg skal legge inn noen striper for å få litt liv i håret Har gått til den samme frisøren i snart 7 år.. Luksus 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. desember 2014 #9185 Del Skrevet 9. desember 2014 Så vidt jeg kan se av Nosouls avatar, trenger hun ikke å gjøre noe som helst med sin flommende manke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 9. desember 2014 #9186 Del Skrevet 9. desember 2014 Skulle ønske jeg hadde slikt hår 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. desember 2014 #9187 Del Skrevet 9. desember 2014 Det har du. Jeg ser det jo med egne øyne her jeg sitter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 9. desember 2014 #9188 Del Skrevet 9. desember 2014 Mens jeg er en stjerne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 9. desember 2014 #9189 Del Skrevet 9. desember 2014 Har du bestilt deg linser Hoppe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 9. desember 2014 #9190 Del Skrevet 9. desember 2014 Mens jeg er en stjerne. Det er den strålende, vakre personligheten din som viser seg fra sin beste side Jeg har gått til samme frisør i snart ti år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 9. desember 2014 #9191 Del Skrevet 9. desember 2014 Jeg er en ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 9. desember 2014 #9192 Del Skrevet 9. desember 2014 Alle er noen. Dere gleder dere til frisør med egenpleie osv.. jeg synes frisør er noe ac det kjedeligste jeg kan gjøre Vi er forskjellige! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. desember 2014 #9193 Del Skrevet 9. desember 2014 Har du bestilt deg linser Hoppe? Nei, jeg sitter og teller på knappene....redd for å putte noe inn i øynene som skraper opp og lager trøbbel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 9. desember 2014 #9194 Del Skrevet 9. desember 2014 Hihi, det er bra man er forskjellige Jeg eeelsker det, det er så godt når noen andre holder på med håret mitt.. Ellers så har jeg blitt ferdig med julegavene til begge bestemødrene mine. De skal få hjemmelaget tradisjonsbakst. Tradisjonsbakst som er veeeldig lokalt. Håper de blirr fornøyde! Jeg er SÅ himla glad for at jeg trakk meg fra det praksistilbudet. Kanskje jeg får til å sove om nettene nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. desember 2014 #9195 Del Skrevet 9. desember 2014 Hmm...så det var det som holdt deg våken ja... Hjelper seg forhåpentlig nå skal du se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 9. desember 2014 #9196 Del Skrevet 9. desember 2014 Ja, det var det som holdt meg våken. Skulle gjerne ønske det var noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 9. desember 2014 #9197 Del Skrevet 9. desember 2014 Nei, jeg sitter og teller på knappene....redd for å putte noe inn i øynene som skraper opp og lager trøbbel. De er laget for å være på øynene altså 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 9. desember 2014 #9198 Del Skrevet 9. desember 2014 Jeg ser ikke uten linser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. desember 2014 #9199 Del Skrevet 9. desember 2014 (endret) Ja jeg vet...jeg vet, My.... Endret 9. desember 2014 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 9. desember 2014 #9200 Del Skrevet 9. desember 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå