Aldrisur Skrevet 7. desember 2014 Forfatter #9141 Del Skrevet 7. desember 2014 Det er ikke bare å ta han. Det kan gi han dype arr i sjelen. Selvfølgelig skal du ikke "ta han" så han får dype arr i sjelen. Jeg mente vel bare at du, hvis du har lyst til å få et forhold til ham, må gjøre noe aktivt for å bli ordentlig kjent med ham. Og hvis han er for sjenert til å ta initiativ, kanskje du kan gjøre det? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 7. desember 2014 #9142 Del Skrevet 7. desember 2014 Selvfølgelig skal du ikke "ta han" så han får dype arr i sjelen. Jeg mente vel bare at du, hvis du har lyst til å få et forhold til ham, må gjøre noe aktivt for å bli ordentlig kjent med ham. Og hvis han er for sjenert til å ta initiativ, kanskje du kan gjøre det? Men han vil vel ikke ha noe med meg å gjøre ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 7. desember 2014 #9143 Del Skrevet 7. desember 2014 Men han vil vel ikke ha noe med meg å gjøre ? Kanskje han mener at han ikke er god nok for deg, at du fortjener bedre enn han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 7. desember 2014 #9144 Del Skrevet 7. desember 2014 Kanskje han mener at han ikke er god nok for deg, at du fortjener bedre enn han? Han er ikke god nok for noen, akkurat som meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 7. desember 2014 Forfatter #9145 Del Skrevet 7. desember 2014 Oi, for en kirke! Det så jo ut som et slott omtrent Høres ut som dere har hatt enda en fin dag. Finere enn i går kanskje og. Uten alle turistene! Ja, den var kjempediger og flott! Fin dag i dag, og det var deilig å kunne gå fritt rundt uten å bli skumpa borti av tusenvis av mennesker. I tillegg var det en nydelig liten landsby, med bindingsverkshus, brostein og nydelige torg og parker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 8. desember 2014 #9146 Del Skrevet 8. desember 2014 Åh, der var det pent. Det juletreet ville neppe blitt like fint heromkring - minst halve "julepynten" er husene bak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 8. desember 2014 #9147 Del Skrevet 8. desember 2014 LIMBURG??? Er det DER du har vært? Jeg har hatt en heftig affære med mannskoret i den byen og har særdeles gode minner fra stedet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. desember 2014 #9148 Del Skrevet 8. desember 2014 Hele mannskoret?!? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 8. desember 2014 #9149 Del Skrevet 8. desember 2014 Jepp. Eller, koret mitt (damekor) hadde en rekke konserter med mannskoret i området der etter at vi møtte dem i Tolosa i Spania året før. Men gjett om jeg husker hånd i hånd med kjekk tysker barføtt på stranda i San Sebastian midt på natta med fløyelsmykt mørke og fremmede stjernebilder... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. desember 2014 #9150 Del Skrevet 8. desember 2014 Oijj.... *sukke og tenke at G nok har mange fine historier og minner på lager* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 8. desember 2014 #9151 Del Skrevet 8. desember 2014 Oijj.... *sukke og tenke at G nok har mange fine historier og minner på lager* Der har du nok rett... Elevene mine er helt overgitt over hvor mange forskjellige typer mennesker jeg kjenner, hvor mange steder jeg har vært, hva jeg har opplevd, og jeg sier til dem at det er fordi jeg har levd ganske mye lenger enn dem og har våget å ta sjanser oppigjennom livet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 8. desember 2014 #9152 Del Skrevet 8. desember 2014 Da var mine 10 herlige feriedager over. Og jeg har hatt det helt fantastisk! Møtt masse hyggelige mennesker, drukket uante mengder med øl og aquavit, spist både pinnekjøtt og skikkelig amerikansk middag med kalkun. Fått opplevd Oslo sentrum helt alene, tatt feil trikk og buss. Og gjett hva, jeg overlevde! Er veldig positivt overrasket over hvor hyggelige mennesker som bor i Oslo. Kjøpt meg masse nye klær, og alt er kjøpt på salg! Kom også over den perfekte røde, julekjolen på Mango. Den måtte jo selvfølgelig være med hjem. Jeg fant ut at Oslo passer med bedre enn kristiansand. Kristiansand var en veldig hyggelig by, men hele kroppen min faller liksom tilbake til Oslo. Man skal vel ikke krangle med seg selv? Nå må jeg bare finne meg en jobb der nede, det kan jo bli spennende.... Ellers så møtte jeg på en skamkjekk mann ute på byen i Kristiansand. Vi snakket en god stund og hadde en hyggelig tone oss i mellom. Etterhver fant jeg ut at, hey, ærlighet varer lengst. Så da samlet jeg meg mot og sa rett ut at jeg syns han var veldig kjekk.. Da ble han smigret og satte pris på at jeg trurte å si det. I senere tid visste det seg at han hadde kjæreste. Faen da! Han var såå kjekk. Grå dress, mørkt hår, luktet godt og han vasr glad i konjakk. ÅH! Så nå sitter jeg hjemme i sofan å kikker på nye billetter ned til Oslo. Jeg vil ikke være her hjemme kjenner jeg. Jeg ble oppriktig lei meg når jeg landet på flyplassen her hjemme i går kveld.. Ha en fin mandag alle sammen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. desember 2014 #9153 Del Skrevet 8. desember 2014 Huffda....den sjelløse har blitt rastløs i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 8. desember 2014 #9154 Del Skrevet 8. desember 2014 Huffda....den sjelløse har blitt rastløs i tillegg. Mhm.... Alt kommer liksom på en gang.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. desember 2014 #9155 Del Skrevet 8. desember 2014 ...men kanskje alt godt bare ramler i hodet ditt om ikke så lenge også? Det blir myye godt på èn gang det! Gled deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 8. desember 2014 #9156 Del Skrevet 8. desember 2014 ...men kanskje alt godt bare ramler i hodet ditt om ikke så lenge også? Det blir myye godt på èn gang det! Gled deg. Jeg håper det, jeg trenger det nå kjenner jeg! Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves sies det vel... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. desember 2014 #9157 Del Skrevet 8. desember 2014 Det stemmer det. Ikke vent på det og grip de sjansene som kommer til din dør.... så blir *sjekke krystallkulen sin* virkeligheten din plutselig grepet av hendelser som du kommer til å glede deg stort over. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 8. desember 2014 Forfatter #9158 Del Skrevet 8. desember 2014 LIMBURG??? Er det DER du har vært? Jeg har hatt en heftig affære med mannskoret i den byen og har særdeles gode minner fra stedet. Har du? Så morsomt! Våre venner fortalte oss om akkurat dette mannskoret, som visstnok skal være viden kjent i Frankfurtområdet og deromkring. Kjent både for sin dyktighet, men også fordi det kun er menn som får være med i koret. Det var artig G. Da var mine 10 herlige feriedager over. Og jeg har hatt det helt fantastisk! Møtt masse hyggelige mennesker, drukket uante mengder med øl og aquavit, spist både pinnekjøtt og skikkelig amerikansk middag med kalkun. Fått opplevd Oslo sentrum helt alene, tatt feil trikk og buss. Og gjett hva, jeg overlevde! Er veldig positivt overrasket over hvor hyggelige mennesker som bor i Oslo. Kjøpt meg masse nye klær, og alt er kjøpt på salg! Kom også over den perfekte røde, julekjolen på Mango. Den måtte jo selvfølgelig være med hjem. Jeg fant ut at Oslo passer med bedre enn kristiansand. Kristiansand var en veldig hyggelig by, men hele kroppen min faller liksom tilbake til Oslo. Man skal vel ikke krangle med seg selv? Nå må jeg bare finne meg en jobb der nede, det kan jo bli spennende.... Ellers så møtte jeg på en skamkjekk mann ute på byen i Kristiansand. Vi snakket en god stund og hadde en hyggelig tone oss i mellom. Etterhver fant jeg ut at, hey, ærlighet varer lengst. Så da samlet jeg meg mot og sa rett ut at jeg syns han var veldig kjekk.. Da ble han smigret og satte pris på at jeg trurte å si det. I senere tid visste det seg at han hadde kjæreste. Faen da! Han var såå kjekk. Grå dress, mørkt hår, luktet godt og han vasr glad i konjakk. ÅH! Så nå sitter jeg hjemme i sofan å kikker på nye billetter ned til Oslo. Jeg vil ikke være her hjemme kjenner jeg. Jeg ble oppriktig lei meg når jeg landet på flyplassen her hjemme i går kveld.. Ha en fin mandag alle sammen Høres ut som om du er på vei til Oslo ja! Finn deg en jobb, så kommer det nok en kjekk, godluktende mann som liker cognac, dalende fortere enn du aner! Og du, Nosoul, du har å oppdatere oss her etter hvert som ting skjer med deg altså. Det stemmer det. Ikke vent på det og grip de sjansene som kommer til din dør.... så blir *sjekke krystallkulen sin* virkeligheten din plutselig grepet av hendelser som du kommer til å glede deg stort over. Oooooo, hør på kloke, tenkende Hoppetuss! ----------- Akkurat nå sitter jeg på flyplassen i Frankfurt. Flyet skal gå klokka 12.00. Kjørte i rushen hit i dag, det var'ke få biler på veien, for å si det sånn. Heldigvis beregnet vi god tid, så vi slapp å stresse. Nå skal det bli godt å komme hjem igjen. Som alltid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. desember 2014 #9159 Del Skrevet 8. desember 2014 Koselig at du får deg litt ferie...og veldig koselig å få deg helskinnet hjem igjen. Reis pent! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 8. desember 2014 Forfatter #9160 Del Skrevet 8. desember 2014 Skal bli! Fyre opp ballongen, gå sakte opp, for så og sveve i passe fart avgårde over sjø og land! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå