Roadrunner Skrevet 4. desember 2014 #9041 Del Skrevet 4. desember 2014 Næmmen...ærremuli` at det ikke har vært folk inne her siden i går? DA skal jeg tipse dere om noe på MENY: der har de mini-brownies, skjært opp i småbiter og ligger i plastboks. Kjøp en boks (eller flere), legg den noen timer i fryseboksen og nyt en kald, men allikevel myk liten kake til kaffen. Eller uten kaffe og kun med kald melk. Alt er vidunderlig velsmakende i en sånn liten munnfull. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 4. desember 2014 #9042 Del Skrevet 4. desember 2014 Frossen brownies?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. desember 2014 #9043 Del Skrevet 4. desember 2014 mmmjo, men de er ikke frosne...de blir bare kalde. Nesten som is med sjokoladesmak-ish.Jeg mumsesmatter as we speak.... Er så kjempegodt altså! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 4. desember 2014 #9044 Del Skrevet 4. desember 2014 Åh. Halvfrossen brownie eller sjokoladekake er jo best! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. desember 2014 #9045 Del Skrevet 4. desember 2014 ...og nå er min boks tom. Kjøpt i dag og kanskje rundt femten biter i den...det gikk jammen fort. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 4. desember 2014 Forfatter #9046 Del Skrevet 4. desember 2014 Å næmmen, har du spist opp alle femten? Vet ikke om jeg tør å prøve de der, høres litt for fristende ut for meg. Må bare innom ballingen en liten tur for å gi lyd fra meg før jeg reiser tidlig tidlig i morgen. Jeg har hatt besøk av en veldig koselig, men også veldig forkjølet liten femåring i to dager. Heldigvis var hun mye bedre i dag, så da regner jeg med at foreldrene kan få seg noen hostefrie netter igjen. VELDIG fine pepperkakehus Noz! Jeg fikk ikke tatt noe bilde av våre hus, det ble for mye styr her etter hvert, og nå er pepperkakehusene hjemme hos de små huseierene. Kommer tilbake på mandag! God helg så lenge! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 4. desember 2014 #9047 Del Skrevet 4. desember 2014 Bååååing, båååååing Åååååhhhh gooood tur i morgen til dere Herren og fruen Aldri sint i det hele tatt Så stas! Når er dere hjemme igjen? Misunner livet ditt for tiden med all denne reisingen, dere er så heldige Et par dager med veslesøtingen høres også trivelig ut da, håper dere ikke ble smittet før turen da! Er alt klappet og klart til morgendagen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 4. desember 2014 #9048 Del Skrevet 4. desember 2014 Jeg vil flytte! Gruer meg som pokker til jeg reiser hjem på søndag. Æsj altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 4. desember 2014 #9049 Del Skrevet 4. desember 2014 Jeg drikker brus fra Peru Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 4. desember 2014 Forfatter #9050 Del Skrevet 4. desember 2014 Bååååing, båååååing Åååååhhhh gooood tur i morgen til dere Herren og fruen Aldri sint i det hele tatt Så stas! Når er dere hjemme igjen? Misunner livet ditt for tiden med all denne reisingen, dere er så heldige Et par dager med veslesøtingen høres også trivelig ut da, håper dere ikke ble smittet før turen da! Er alt klappet og klart til morgendagen? Jaaaa, det er stas, og nei jeg håper også at ingen av oss har blitt smittet og neiiiii alt er ikke klappet og klart til i morgen! Jeg må pakke NÅ! God helg Noz. Leste i kamferboka di at du skal være sammen med Bitteliten på julaften og jeg ble så glaad! Jeg vil flytte! Gruer meg som pokker til jeg reiser hjem på søndag. Æsj altså... Hvor vil du flytte da Nosoul! Dit du er nå eller? Så et annet sted her inne at du søker jobb. Håper alt ordner seg for deg. Jeg drikker brus fra Peru 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 4. desember 2014 #9051 Del Skrevet 4. desember 2014 Hvor vil du flytte da Nosoul! Dit du er nå eller? Så et annet sted her inne at du søker jobb. Håper alt ordner seg for deg. Jeg har litt lyst til å flytte til enten Oslo eller Trondheim. Søker jobber for harde livet, men ingen napp så langt. Men gir meg ikke enda Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 4. desember 2014 #9052 Del Skrevet 4. desember 2014 I morgen er det beklagligvis fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. desember 2014 #9053 Del Skrevet 4. desember 2014 Skal du ut å reise igjen nå da?! Goooooood tur 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 4. desember 2014 #9054 Del Skrevet 4. desember 2014 Tenker du på meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 4. desember 2014 #9055 Del Skrevet 4. desember 2014 God tur Aldri. Var det julemaked?? Krysser fingrene og tvi tvi'er for at dere ikke er smittet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 5. desember 2014 Forfatter #9056 Del Skrevet 5. desember 2014 I morgen er det beklagligvis fredag Fredagen er fin her, men skjønner... Ha en god helg Ery! Skal du ut å reise igjen nå da?! Goooooood tur Jaaaaa, jeg er på Gardermoen nå! Taaaaaaaakkk Ruuuuumle! Fin helg til deg også. Tenker du på meg? Ja det gjør jeg. God tur Aldri. Var det julemaked?? Krysser fingrene og tvi tvi'er for at dere ikke er smittet Tusen takk My! Julemarked og vennebesøk denne gangen. (Skal bo på hotell) ---------------------- God helg til alle sammen! Jeg hadde egentlig ikke tenkt til å ta med meg mækken, men ombestemte meg i siste liten. Såååå, da an det jo hende at jeg får sendt dere litt oppdateringer underveis. Akkurat nå er det 50 minutter til flyet skal lette og vi sitter i SAS-loungen og drikker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 5. desember 2014 #9057 Del Skrevet 5. desember 2014 Gooood tuuur fra meg og! Jeg skal hjelpe venninne med flyttelass i dag, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 5. desember 2014 #9058 Del Skrevet 5. desember 2014 Riktig god tur, Aldri! Det er fredag! Og ja, Nosoul, kom til Trondheim!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 5. desember 2014 Forfatter #9059 Del Skrevet 5. desember 2014 Takk begge to og lykke til med flyttelasset FruN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. desember 2014 #9060 Del Skrevet 5. desember 2014 --- Akkurat nå er det 50 minutter til flyet skal lette og vi sitter i SAS-loungen og drikker Ha en fiiiin tur 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå