Gjest Tekola Skrevet 1. desember 2014 #8981 Del Skrevet 1. desember 2014 Rundpinner er knall for å strikke frem og tilbake på Med dressen jeg strikker til Vesla så bruker jeg maskesting på skuldrene i stedet for å felle og så sy sammen. Så jeg har brukt rundpinner for å holde de ulike delene på imens jeg har strikket ferdig motparten de skulle sammenveves med. Og så rundpinne for frem og tilbake-strikk. Tror nesten jeg skal investere i et skikkelig pinnesett etter hvert, for nå har jeg så mye rare pinner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 1. desember 2014 Forfatter #8982 Del Skrevet 1. desember 2014 Hva er et skikkelig strikkepinnesett Tekola? Du skjønner, jeg kasta alle strikkepinnene mine forrige vinter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 1. desember 2014 #8983 Del Skrevet 1. desember 2014 Kastet? http://www.nostenett.no/categories/cyber-monday/manufacturer/knitpro/sort-by/1 Noe alla disse! Hm... Tilbud, gitt. Kanskje jeg skal være litt gal og bruke bursdagspengene på noe jeg vet jeg vil bruke mye? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. desember 2014 #8984 Del Skrevet 1. desember 2014 (endret) Ok, Tekola, jeg skal forsøke rundpinne først. Vedder på at jeg har veldig mange typer pinner liggende i ufo-prosjektene mine... Jeg må ta meg i nakken og frigjøre både pinner og garn, så ting kan bli noe ordentlig en gang for alle. Tror jeg har nok å gjøre denne vinteren ja. ---- Åhh, den linken førte til vidunderligheter. Endret 1. desember 2014 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 1. desember 2014 Forfatter #8985 Del Skrevet 1. desember 2014 Kastet? http://www.nostenett.no/categories/cyber-monday/manufacturer/knitpro/sort-by/1 Noe alla disse! Hm... Tilbud, gitt. Kanskje jeg skal være litt gal og bruke bursdagspengene på noe jeg vet jeg vil bruke mye? Kastet ja. Jeg hadde hundreogørtogfjørti stålpinner i ulike størrelser som jeg aldri brukte. Vekk med de. Skal jeg strikke noe nå, vil jeg skaffe meg bambuspinner ala de du lenker til her Tekola, 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 1. desember 2014 #8986 Del Skrevet 1. desember 2014 Aaah, det hørtes fornuftig ut Aldrisur! Bambus er noe helt annet Du får gå på UFO-jakt, Hoppe Tror ikke det blir noe sånt sett på meg med det første. Har jo en del pinner, så jeg får heller finne meg noen bedre systemer for oppbevaring av dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 1. desember 2014 #8987 Del Skrevet 1. desember 2014 Det gir i hvert fall en veldig bra følelse når man har klart å gjennomføre en sånn utfordring! Etter det inntrykket jeg har av deg, er jeg sikker på at du er spesielt god i det du driver med Anje.Vi har en (veldig bra og konstruktiv) policy på at vi svarer ærlig og åpent når noen spør, selv om det ikke stiller oss i det helt beste lys, så slike artikler kan innimellom være litt nifse. En vet aldri hvor snille de er. Men journalister liker heldigvis ofte at folk er likefrem. Det er veldig hyggelig sagt av deg, Aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 1. desember 2014 #8988 Del Skrevet 1. desember 2014 Nå ble jeg skikkelig nysgjerrig på hva du har vært ekspert på. Jeg har kjøpt julebrunost i dag og hatt rundstykke til kveldsmat! Nam! Men den var ganske seig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 1. desember 2014 #8989 Del Skrevet 1. desember 2014 Søt nisselue du har fått deg, Aldri! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 1. desember 2014 #8990 Del Skrevet 1. desember 2014 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 1. desember 2014 #8991 Del Skrevet 1. desember 2014 Næmmen åååå, da skulle jeg jo sett på dette jeg også! Fikk du sett deg selv på Tv da? Finnes det virkelig noe som er gratis Nozze? Nei heldigvis ikke Men det var artig å se hvordan det så ut på fjernsynet da..Likte ikke Ylvisbrødrene noe spesielt før, men de var virkelig så mye bedre når man opplevde dem live-live! Så nå liker jeg dem mye bedre faktisk Heheee, inkludert i husleia da Men huseierne mine kunne lett ha tatt samme leiepris uten å inkludere strømmen... Nattinatt snart på dere Kom hjem fra senvakt (praksis)nå og skal opp igjen kl 5.30 på tidligvakt så jg burde vel overbevise meg selv om at det er lurt å legge seg! Håper dere har hatt en finfin kveld! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 2. desember 2014 #8992 Del Skrevet 2. desember 2014 Hoppe, hvis det er krise og du vil strikke uten å ha funnet disse stopperne noe sted så går det an å surre gummistrikk på endene av strømpepinner. Det var det man gjorde i gamle dager. *følersegplutseligekstragammel* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. desember 2014 #8993 Del Skrevet 2. desember 2014 Takk, O vise Galactica i det Høye! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 2. desember 2014 #8994 Del Skrevet 2. desember 2014 Nå ble jeg skikkelig nysgjerrig på hva du har vært ekspert på. Jeg har kjøpt julebrunost i dag og hatt rundstykke til kveldsmat! Nam! Men den var ganske seig. Julebrunost! Oj. Jeg er fast tilhenger av G35, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. desember 2014 #8995 Del Skrevet 2. desember 2014 G35 her også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 2. desember 2014 #8996 Del Skrevet 2. desember 2014 Jeg og, men akkurat nå i jula er det jo mye man spiser som man vanligvis ikke spise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 2. desember 2014 #8997 Del Skrevet 2. desember 2014 Forresten, det er Gudbrandsdalsost jeg spiser. Det er vel ikke g35? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. desember 2014 #8998 Del Skrevet 2. desember 2014 (endret) Jo ...men smaker juleosten anderledes da? Endret 2. desember 2014 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. desember 2014 #8999 Del Skrevet 2. desember 2014 Er det ingen som spiser fløtemysost her da? Det er jo det aller beste 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. desember 2014 #9000 Del Skrevet 2. desember 2014 Møteflysost er litt lysere...stemmer det? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå