Gjest Tekola Skrevet 23. november 2014 #8821 Del Skrevet 23. november 2014 Det ble gøy etterhvert. Orker ikke si så mye, ikke alt egner seg på kg. Det er helt lov, godt det var litt gøy Ligger på gulvet hos Vesla, hun har feber og vil ikke være alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 23. november 2014 #8822 Del Skrevet 23. november 2014 (endret) Hvordan har det gått med Noz sin eksamen da? Skulle ikke den leveres inn i dag? Njooo, jeg vet ikke helt jeg.. Får nå halt den i land. Tok meg den frihet å ta en tur i fødselselskap til fetteren min i går og det fikk jeg svi for utover i sene nattetimer.. Men jeg hadde ikke møtt en eneste menneske på hele 7 dager, så det kjentes godt å møte familien. Og det heeeeeeerligste var at BiiteLiten aldri før har vært så klengete på meg... Jeg satt på gulvet en del fordi det var litt trangt om plassen og hun gikk å fant bok etter bok og så en leke og så en annen bok, og mellom hver gang kom hun å satte seg på fanget mitt. Ga mg boka/leken, snudde seg og deisa rumpa si ned på fanget mitt DET varmet et tantehjerte det. Og det ble bare noen få timer søvn før jeg stod opp igjen i dag tidlig og stresset videre for jeg skulle i bursdag til datteren til Cindi..Og så har jeg hatt besøk inntil nuh, så nå erre siste innspurt her. Fra og med i morgen starter jeg i praksis i 9 uker så det er kun èn natt hvor jeg har eksamensfri... På`n igjen fra i morgen... Aldri, du er savnet! Endret 23. november 2014 av Noz 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 23. november 2014 #8823 Del Skrevet 23. november 2014 *motivasjonskake for de flinke skoledamene* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 23. november 2014 #8824 Del Skrevet 23. november 2014 Det er helt lov, godt det var litt gøy Ligger på gulvet hos Vesla, hun har feber og vil ikke være alene Huff stakkars lille store S. God bedring 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 23. november 2014 #8825 Del Skrevet 23. november 2014 (endret) Minions God bedring lille turboskjønningen! Endret 23. november 2014 av Noz 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 24. november 2014 #8826 Del Skrevet 24. november 2014 *motivasjonskake for de flinke skoledamene* Papoy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. november 2014 #8827 Del Skrevet 24. november 2014 Jeg vil bare meddele at sånne nøtter med yoghurttrekk er rågode.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 24. november 2014 #8828 Del Skrevet 24. november 2014 Jeg vil bare meddele at sånne nøtter med yoghurttrekk er rågode.... Yoghurtnøtter ja, det er helt supert!! Spesielt de med chashew inni seg.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. november 2014 #8829 Del Skrevet 25. november 2014 Yoghurtnøtter er knallgodt! Noen som har startet på julebaksten allerede? Oooooooooog en til aldri 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. november 2014 #8830 Del Skrevet 25. november 2014 Hvordan går det i praksis, noz? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 25. november 2014 #8831 Del Skrevet 25. november 2014 Hvordan går det i praksis, noz? Njoooo, helt ålright,takk som spør Hadde første ordentlige dag idag da..Kom nettopp hjem og er ganske sliten. Brukergruppa var ikke akkuratt det jeg hadde mest lyst til, men jeg får bare prøve å gjøre det beste ut av det! Har ihvertfall fått en skiiiikkelig HUNK til praksislærer! Hvordan står det til med deg for tiden Rumle? Synes jeg ser så lite til deg her inne for tiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 25. november 2014 #8832 Del Skrevet 25. november 2014 Kanskje den HUNKEN til praksislærer kan være motivasjon nok i seg selv til at praksisen blir litt lettere? Ting pleier jo og bli litt bedre når man har noe pent å hvile øynene på. Jeg er forøvrig overlykkelig for at det ikke ble streik på flyplassene her oppe. Da blir det reise på meg likevel. Kjenner på hele kroppen at det skal bli ekstremt godt og komme seg bort i mange dager! Lagt masse planer, og ser virkelig frem til å nyte tiden sammen med familie og gode venner. Har også planer om å bake glutenfrie pepperkaker, det blir spennende En siste ting... Jeg HATER når jeg åpner mailen min og ser at jeg har fått mail fra noen jeg har søkt jobb hos. Hjertet hopper over fjorten hakk i det jeg åpner mailen... Til min store fortvilelse skulle de bare informere om at stillingen var besatt og de ønsket meg lykket til videre. Jattajaaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. november 2014 #8833 Del Skrevet 25. november 2014 Jeg syns at vi må få et bilde her av den hunken til Noz, for å kvalitetssjekke at alt er i betryggende former. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 25. november 2014 #8834 Del Skrevet 25. november 2014 Jeg har ingen hunk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 25. november 2014 #8835 Del Skrevet 25. november 2014 Det synes jeg og Hoppe. Hvor skal du reise hen Nosoul? Nå har vi levert oppgaven vår! Endelig. 2 av 3 fullført. Bare 1 igjen før jeg er ferdig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. november 2014 #8836 Del Skrevet 25. november 2014 Det er du ikke alene om, men det er da ingen tragedie, EM. En hunkefri tilværelse kan være en god en det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. november 2014 #8837 Del Skrevet 25. november 2014 Njoooo, helt ålright,takk som spør Hadde første ordentlige dag idag da..Kom nettopp hjem og er ganske sliten. Brukergruppa var ikke akkuratt det jeg hadde mest lyst til, men jeg får bare prøve å gjøre det beste ut av det! Har ihvertfall fått en skiiiikkelig HUNK til praksislærer! Hvordan står det til med deg for tiden Rumle? Synes jeg ser så lite til deg her inne for tiden.. Bra at du trives så langt, håper det blir en fin plass å være Står bra til med meg men, ja er ikke så mye innom for tiden .. men kommer nok sterkere tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 25. november 2014 #8838 Del Skrevet 25. november 2014 Hvor er Aldri? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 25. november 2014 #8839 Del Skrevet 25. november 2014 Det synes jeg og Hoppe. Hvor skal du reise hen Nosoul? Nå har vi levert oppgaven vår! Endelig. 2 av 3 fullført. Bare 1 igjen før jeg er ferdig. Jeg reiser ganske langt Sør. Først noen dager hos slekt, mens en uke skal tilbringes sammen med ei venninne! Jeg gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. november 2014 #8840 Del Skrevet 25. november 2014 --- Har også planer om å bake glutenfrie pepperkaker, det blir spennende --- Spennende! Jeg driver å leter etter en fristende pepperkakeoppskrift for tiden selv .. helst med nøttemel - men finner ikke noe som har fristet meg nok til å prøve enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå