Gjest Inggolf Skrevet 18. november 2014 #8781 Del Skrevet 18. november 2014 Det er 60% av karakteren i faget. Ser på Hollywoodfruene, og hun Gunilla er jo helt syk i hodet! aaah, mer enn individuell eksamen faktisk! Jøss.. Men dette her fikser du/dere! Ja, me2....Blir helt flau jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 18. november 2014 #8782 Del Skrevet 18. november 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 18. november 2014 #8783 Del Skrevet 18. november 2014 aaah, mer enn individuell eksamen faktisk! Jøss.. Men dette her fikser du/dere! Ja, me2....Blir helt flau jeg Ja, det er første gang i år. Tidligere år har den vært 100%, men i år har de laget eksamen i tillegg som skal telle 40%. Mistenker at de skal fange opp gratispassasjerene. Føler vi har en god oppgave, men man vet jo aldri. Det er så mange temaer man kan ta med, men vi har jo ikke plass til alt, så håper vi har valt ut de viktigste. Har ikke så mye igjen nå. Han ene skal skrive om et avsnitt, også må vi lese gjennom skikkelig (enda en gang), skrive konklusjon og kildeliste. Men de små tingene der kan jo fort ta en hel dag. Fordi vi blir sittende å diskutere Jeg fant deg tenk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 18. november 2014 #8784 Del Skrevet 18. november 2014 Gratispasasjerer er noe herk! Hadde mange av dem i klassen men etterhvert som de strøk på eksamen så kom de aldri tilbake. Nå er det kun en igjen.. Han er av det seigere slaget Helgeadmin, Tekola? ...Ny stilling etter helgen? Hva har du drevet med i dag Aldri? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 19. november 2014 #8785 Del Skrevet 19. november 2014 http://forskning.no/helse-barn-og-ungdom-skole-og-utdanning/2014/11/stoy-hjelper-skuletaparar-og-barn-med-adhd Så du denne Noz? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 19. november 2014 #8786 Del Skrevet 19. november 2014 Jeg har mulig skaffet meg en jobb. Har prøvetid på litt over en måned. Vet ikke helt om jeg vil dette her Det er så himla vanskelig og bestemme seg. Jeg vet jo sannelig ikke om jeg vil bo i denne kommunen lenger. Jaja, får vel gi det en sjans. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 19. november 2014 #8787 Del Skrevet 19. november 2014 Gratispasasjerer er noe herk! Hadde mange av dem i klassen men etterhvert som de strøk på eksamen så kom de aldri tilbake. Nå er det kun en igjen.. Han er av det seigere slaget Helgeadmin, Tekola? ...Ny stilling etter helgen? Hva har du drevet med i dag Aldri? Ble helgeadmin 1. november offisielt ONSdag i dag igjen, gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 19. november 2014 #8788 Del Skrevet 19. november 2014 http://forskning.no/helse-barn-og-ungdom-skole-og-utdanning/2014/11/stoy-hjelper-skuletaparar-og-barn-med-adhd Så du denne Noz? Nope, ikke akkuratt denne. Det var et merkelig funn Kan liksom ikke helt tro at det er noe særlig hold i det..hmm Er du enig i det? Nosoul, hvordan jobb?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 19. november 2014 #8789 Del Skrevet 19. november 2014 Nå er det Giftesegprogrammet!! Om 7 minutter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 19. november 2014 #8790 Del Skrevet 19. november 2014 Nosoul, hvordan jobb?? Innen fysisk/psykisk helse. Funksjonshemmede barn og unge. Kan jo være greit å "være borti" det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 19. november 2014 #8791 Del Skrevet 19. november 2014 Nå er det Giftesegprogrammet!! Om 7 minutter! Yeeeyyyy! Endelig!! Jeg er SÅ nyskjerrig på om noen av parene er sammen i dag! Innen fysisk/psykisk helse. Funksjonshemmede barn og unge. Kan jo være greit å "være borti" det også Helt uten utdannelse eller erfaring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 19. november 2014 #8792 Del Skrevet 19. november 2014 Helt uten utdannelse eller erfaring? Er utdannet barne og ungdomsarbeider, og har en del erfaring fra før. Ellers tror jeg nok ikke de hadde tatt meg inn i "kanskje" bunken Er visst mange som har prøvd å fått jobb der, men ikke kommet igjennom nål-øyet. Så noe riktig må jeg jo ha gjort/har på CV'n min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 19. november 2014 #8793 Del Skrevet 19. november 2014 Nope, ikke akkuratt denne. Det var et merkelig funn Kan liksom ikke helt tro at det er noe særlig hold i det..hmm Er du enig i det? Nosoul, hvordan jobb?? Mye rart ja, men kanskje viktig å se litt på sånn også. Så får man andre innfallsvinkler etc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 19. november 2014 #8794 Del Skrevet 19. november 2014 Er utdannet barne og ungdomsarbeider, og har en del erfaring fra før. Ellers tror jeg nok ikke de hadde tatt meg inn i "kanskje" bunken Er visst mange som har prøvd å fått jobb der, men ikke kommet igjennom nål-øyet. Så noe riktig må jeg jo ha gjort/har på CV'n min aaaah! det var faktisk da jeg gikk barne og ungdomsarbeider at jeg fant ut at jeg ville bli vernepleier : ble litt lei av all den kjedelige normalutviklingen Noe riktig er det med deg og har du gjort ja! Lykke til da, det blir spennende å høre hvordan du trives! Mye rart ja, men kanskje viktig å se litt på sånn også. Så får man andre innfallsvinkler etc Er redd jeg hadde strøket lett på eksamen om jeg hadde basert tiltakene mine på bråk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 19. november 2014 #8795 Del Skrevet 19. november 2014 aaaah! det var faktisk da jeg gikk barne og ungdomsarbeider at jeg fant ut at jeg ville bli vernepleier : ble litt lei av all den kjedelige normalutviklingen Noe riktig er det med deg og har du gjort ja! Lykke til da, det blir spennende å høre hvordan du trives! Så gøy Jeg vet ikke/tviler på at jeg er ferdig utdannet. Det er bare litt lite muligheter her oppe for videre utdanning. Har tenkt litt på vernepleie, barnevernspedagog, psykolog eller rett å slett bare ta spes.ped'en, får se hva jeg finner ut av Takk skal du ha! Jeg skal gi deg/dere oppdatering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 19. november 2014 #8796 Del Skrevet 19. november 2014 Nope, ikke akkuratt denne. Det var et merkelig funn Kan liksom ikke helt tro at det er noe særlig hold i det..hmm Er du enig i det? Jeg tror det er "noe" i det. Det er jo en kjent sak at endel mennesker lærer gjennom å ta på. Får ikke mye utbytte av tavleundervisning eller pugging om det er læremetoden som er best for deg? I eller utenfor undervisning. Og uansett mener jeg (helt oppriktig) at å tenke nytt er viktigere enn å tenke rett. Om folk godtok læreboka så ville vi fortsatt trodd at ris var riktig medisin mot slemme barn. Vi har godt av de som veiver med hånda i været og spør: "hvordan henger dette sammen? Hvorfor mener vi at vi ikke tar feil nå når vi har tatt feil 1001 ganger før?" De som aldri gir seg og bare spør videre til de får vite hvorfor. Dog lærte den norske skolen meg at hardt arbeid ikke lønner seg og andre politisk ukorrekte ting. Men jeg er god på det med å ikke verken stole på eller adlyde autoriteter, så noe gjorde de vel rett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. november 2014 #8797 Del Skrevet 20. november 2014 Hmm..stille her i kveld. Jeg har sjekket fortøyningene på ballongen og alt er klappet og klart for en stille natt. I alle fall føler jeg for å strekke meg ut på "såffa`n" og slappe av som en forberedelse til nattesøvn. Zo long. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. november 2014 #8798 Del Skrevet 21. november 2014 Her var det stille .. God helg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. november 2014 #8799 Del Skrevet 22. november 2014 *slurpesmake litt og trekke seg stille ut igjen* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. november 2014 #8800 Del Skrevet 22. november 2014 *...og snike seg inn igjen fordi hun fant en oppskrift og et bilde som så godt ut* http://www.godt.no/#!/oppskrift/2048/ostekake-med-pepperkakebunn-og-gresskar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå