Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Jeg har så veldig, veldig lyst på hund... Men, ikke en valp som tar masse tid. Nå har jeg funnet en omplasseringshund som ville ha vært perfekt for oss som familie, men jeg kvier meg så for å ta det opp med mannen. Sukk, det skal ikke være enkelt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så sprek du var på morgenkvisten i dag da Aldri!

Håper du koser deg i Skien med konsert og greier :romeo:

Selv sitter jeg her helt fortvila og skjønner ikke hvordan jeg skal

ta fatt på hjemmeeksamensoppgaven :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når må du levere inn Noz?

Jeg er for sliten til å lese noe i kveld jeg. Også er det jo fredag! Så jeg får heller være flink i helgen. 1 uke igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen sier at han ikke vil ha hund. Tolk det den som vil. Jeg vil ha hund.

En uke igjen før eksamen, My? All sympati herfra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, en uke til (første) eksamen. Eller 6 dager da, siden dagen i dag er over.

Æsj, så kjedelig at mannen ikke vil.. Har dere hatt hund før, så han vet hva han går til? Du får prøve å lufte det for han…

Jeg vil også ha hund. Men jeg har ikke nok tid til å ta vare på den enda. Så må nok vente en stund til. Men min fremtidige mann (hvis han finnes), han skal ville ha hund! Det må han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når må du levere inn Noz?

Jeg er for sliten til å lese noe i kveld jeg. Også er det jo fredag! Så jeg får heller være flink i helgen. 1 uke igjen!

Det er ikke før neste søndag. Nest-ansvarlig for emnet var så snill å legge ut eksamen i dag i stedenfor mandag. Jeg mistenker at det er fordi hovedansvarlig er blitt så syk at det har gått ut over alle forelesningene våre. Jeg har holdt på siden kl 14.30 jeg, med untak av en halvtimes pause da jeg dro på bibloteket for å låne 5 bøker.

Men du gjør rett i å ikke ta frem bøkene i kveld! Du er jo så effektiv når du setter i gang..imotsetning til denne frøkna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke før neste søndag. Nest-ansvarlig for emnet var så snill å legge ut eksamen i dag i stedenfor mandag. Jeg mistenker at det er fordi hovedansvarlig er blitt så syk at det har gått ut over alle forelesningene våre. Jeg har holdt på siden kl 14.30 jeg, med untak av en halvtimes pause da jeg dro på bibloteket for å låne 5 bøker.

Men du gjør rett i å ikke ta frem bøkene i kveld! Du er jo så effektiv når du setter i gang..imotsetning til denne frøkna!

Så kjedelig da, at dere ikke har fått skikkelig undervisning. Da er det bare å lese seg opp på egenhånd.

Så på skavland nå og hun Sia hade en danser.. altså.. jeg kan ikke dans, men jeg synes det så ut som sånn skoleavslutningsdans… :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg til alle i ballongen :blomst:

6286c5924f82a7ccc42d248c7e1c8be2.jpg

Håper du får en strålende helg med konsert, aldri :klemmer:

Og lykke til til alle som forbereder seg til eksamen! :duskedame:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen lese ferdig pensumet mitt?? Det er skikkelig gøy altså. Jeg lover!

Er det i dag det var konsert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan det ha vært... :klo: ...trodde kanskje at det var i går siden hun var fraværende, men jeg kan ta feil.

Når jeg tenker meg om, så er sikkert hver eneste dag i Aldris liv en eneste stor og fin konsert med varierende innhold. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...