Aldrisur Skrevet 13. november 2014 Forfatter #8661 Del Skrevet 13. november 2014 Jeg skal ikke protestere på det, men det het snikksnakk og ordleker da jeg fant veien inn til den delen av forumet Ja, det var jo nettopp der jeg fant deg! "Det hodet er fullt av, renner munnen gjerne over av!" *snøft* Selvfølgelig er det meg og mitt tospann av reinsdyr som du ser. Jeg har påtatt meg å personlig få nissens reinsdyrflokk i god form til den store kvelden! Reinsdyr ja, hvordan kunne jeg ta så feil? Hmm...jeg kommer ikke over min lykke i ettermiddag. Jeg fikk innlegg nummer 80000 på side 4000....jeg blir NØDT til å levere inn dobbelt på Lotto denne helgen. Wow! Ikke rart du er lykkelig. --------------------------- Fikke nesten litt julestemning av den videoen din jeg Ery! I morgen reiser jeg til Skien og Ibsenhuset for å overvære den årlige Suoni-konserten. Gleder meg veldig. http://www.ibsenhuset.no/kulturprogram/sound-of-musicals-med-suoni 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 13. november 2014 #8662 Del Skrevet 13. november 2014 Skal straks felle av høstens fjerde Mariusgenser. Denne gangen med høy hals. Hu hei hvor tiden flyr! Tror jeg trenger en liten strikkepause nå, både skuldre og håndledd protesterer når jeg finner frem pinnene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 13. november 2014 #8663 Del Skrevet 13. november 2014 Si takk og si ja og bli med oss å strikk! Jeg har ikke orket å montere min genser/vest/skjerf enda. Dvs jeg monterte den, strøyk/presset den, den ble gigantisk, demonterte, klipte av en god del og måtte få tak i masker og felle av igjen. Og så langt har jeg kommet! Den ligger ved siden av meg å ser stygt på meg! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 13. november 2014 #8664 Del Skrevet 13. november 2014 Jeg klarer ikke helt legge fra meg skjørtet mitt, jeg... Greit å ha et prosjekt til biltur på lørdag, og plutselig er svigermor på bestemmelsesstedet og da kan jeg jo ikke holde på med julegaven hennes 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 13. november 2014 #8665 Del Skrevet 13. november 2014 Fikke nesten litt julestemning av den videoen din jeg Ery! I morgen reiser jeg til Skien og Ibsenhuset for å overvære den årlige Suoni-konserten. Gleder meg veldig. http://www.ibsenhuset.no/kulturprogram/sound-of-musicals-med-suoni Så kos! Er dette en tradisjon eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 13. november 2014 Forfatter #8666 Del Skrevet 13. november 2014 Skal straks felle av høstens fjerde Mariusgenser. Denne gangen med høy hals. Hu hei hvor tiden flyr! Tror jeg trenger en liten strikkepause nå, både skuldre og håndledd protesterer når jeg finner frem pinnene. Høres ut som du fortjener en strikkepause når kroppen begynner å si i fra G. Si takk og si ja og bli med oss å strikk! Jeg har ikke orket å montere min genser/vest/skjerf enda. Dvs jeg monterte den, strøyk/presset den, den ble gigantisk, demonterte, klipte av en god del og måtte få tak i masker og felle av igjen. Og så langt har jeg kommet! Den ligger ved siden av meg å ser stygt på meg! Strikketøy som ser stygt på en, vet jeg alt om My! Sånn omtrent? Jeg klarer ikke helt legge fra meg skjørtet mitt, jeg... Greit å ha et prosjekt til biltur på lørdag, og plutselig er svigermor på bestemmelsesstedet og da kan jeg jo ikke holde på med julegaven hennes Du må ha en veeeeeldig fint tur på lørdag FruN! Så kos! Er dette en tradisjon eller? Ja, eller det er i hvert fall det fjerde året vi er på den konserten nå. Da begynner det kanskje å bli en tradisjon. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 13. november 2014 #8667 Del Skrevet 13. november 2014 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 13. november 2014 #8668 Del Skrevet 13. november 2014 Ja, eller det er i hvert fall det fjerde året vi er på den konserten nå. Da begynner det kanskje å bli en tradisjon. Jaaa-a, da har det jo blitt en tradisjon! Her i "by`n" så er høydepunket å gå på julerock- alle de gode og gamle er hjemme i barndomshjemmet/hos familien fra studier eller hva det nå enn måtte være, så det er stinn brakke og utrolig knall stemning Gjenstår bare å overtale noen til å bli med meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 13. november 2014 Forfatter #8669 Del Skrevet 13. november 2014 Den var slående! Jaaa-a, da har det jo blitt en tradisjon! Her i "by`n" så er høydepunket å gå på julerock- alle de gode og gamle er hjemme i barndomshjemmet/hos familien fra studier eller hva det nå enn måtte være, så det er stinn brakke og utrolig knall stemning Gjenstår bare å overtale noen til å bli med meg Åh. det høres bare helt rått koselig ut! Hva skal du i helgen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 13. november 2014 #8670 Del Skrevet 13. november 2014 Strikketøy som ser stygt på en, vet jeg alt om My! Sånn omtrent? Ja, akkurat sånn faktisk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 13. november 2014 Forfatter #8671 Del Skrevet 13. november 2014 Var nuuudelig den der da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 13. november 2014 #8672 Del Skrevet 13. november 2014 Åh. det høres bare helt rått koselig ut! Hva skal du i helgen da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 13. november 2014 Forfatter #8673 Del Skrevet 13. november 2014 ---> ---> ---> 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. november 2014 #8674 Del Skrevet 14. november 2014 Himmel...det er faktisk fredag nå! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 14. november 2014 #8675 Del Skrevet 14. november 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. november 2014 #8676 Del Skrevet 14. november 2014 Såså, opp med hodet....ingenting å gråte for det. Fredagen går fort og så er det elg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 14. november 2014 #8677 Del Skrevet 14. november 2014 Såså, opp med hodet....ingenting å gråte for det. Fredagen går fort og så er det elg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 14. november 2014 Forfatter #8678 Del Skrevet 14. november 2014 FØRST litt morgengymnastikk, og så farer jeg avgårde! Håper dere får en kjempefin helg alle sammen! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. november 2014 #8679 Del Skrevet 14. november 2014 Fantastiske bilder som jeg flirte godt av! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 14. november 2014 #8680 Del Skrevet 14. november 2014 KOSE DERE MASSE PÅ TUR OG KONSERT Aldri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå