Hoppetaujenta Skrevet 12. november 2014 #8621 Del Skrevet 12. november 2014 hihi...den var morsom. Dommeren har talt! lol Har tenkt at jeg trenger en melk...og forberedt meg til å dra innom butikk om ikke så lenge, men jeg har en liten luringmelk som står innerst bak fjordlandpakkene, så egentlig er det nok ikke bare melk mitt husmorhjerte hadde lyst til å kjøpe... En slikkmunn har herved bekjent. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 12. november 2014 #8622 Del Skrevet 12. november 2014 Jupp! Deigen er satt! Satt!? Jøss, hvilke triks du ikke klarer å lære en brøddeig Jeg har hjemmeeksamen fra og med akkuratt to døgn, men jeg har gjort alt annet enn vesentlige eksamen-ting....Har SÅ mye jeg egentlig burde ha gjort, men har heller vasket alle jakker og sko som har blitt for kalde for årstiden og gått igjennom 5 klesskap og prøvd å kvitte meg med ting ++++++ Og så skal jeg ut å ta et par øl med en venninne etterpå, så i stedenfor å sitte hjemme å vente på å gå til bussen så går jeg heller dit jeg skal, slik at jeg må gå snart faktisk Slik som My nevnte her, man finner på så mye lurt under eksamenstiden 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 12. november 2014 Forfatter #8623 Del Skrevet 12. november 2014 hihi...den var morsom. Dommeren har talt! lol Har tenkt at jeg trenger en melk...og forberedt meg til å dra innom butikk om ikke så lenge, men jeg har en liten luringmelk som står innerst bak fjordlandpakkene, så egentlig er det nok ikke bare melk mitt husmorhjerte hadde lyst til å kjøpe... En slikkmunn har herved bekjent. Luringmelka gjemmer seg for at du skal få en god grunn til å gå i butikken?! Ler og ler av deg Hoppe. Kjøpte noe godis? Satt!? Jøss, hvilke triks du ikke klarer å lære en brøddeig Jeg har hjemmeeksamen fra og med akkuratt to døgn, men jeg har gjort alt annet enn vesentlige eksamen-ting....Har SÅ mye jeg egentlig burde ha gjort, men har heller vasket alle jakker og sko som har blitt for kalde for årstiden og gått igjennom 5 klesskap og prøvd å kvitte meg med ting ++++++ Og så skal jeg ut å ta et par øl med en venninne etterpå, så i stedenfor å sitte hjemme å vente på å gå til bussen så går jeg heller dit jeg skal, slik at jeg må gå snart faktisk Slik som My nevnte her, man finner på så mye lurt under eksamenstiden Synes det høres ut som du har gjort masse nytte for deg i dag jeg. Dessuten, hjernen jobber med hjemmeeksamen mens du jobber med andre ting. Visste du det? Kos deg med venninne og øl i kveld! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. november 2014 #8624 Del Skrevet 12. november 2014 Kjøpte noe godis? Nope. Jeg trekker inn pusten og står`an av! *stolt, mens hun ser på motiverende bilder av både gule og andre grønnsak-røtter på nett* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 12. november 2014 #8625 Del Skrevet 12. november 2014 Synes det høres ut som du har gjort masse nytte for deg i dag jeg. Dessuten, hjernen jobber med hjemmeeksamen mens du jobber med andre ting. Visste du det? Kos deg med venninne og øl i kveld! Joda, dersom jeg hadde hatt noe informasjon som hjernen min kunne ha bearbeidet så Men det har den desverre ikke om dette emnet vi har nå serru.. Men takk skal du ha Aldri, ha en riktig så fin ONSdag du og Håper brødet blir bra! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. november 2014 #8626 Del Skrevet 12. november 2014 "Hjernen er alene!" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 12. november 2014 Forfatter #8627 Del Skrevet 12. november 2014 Jaggu er det ONSdag ja, det gikk helt ut av glemmeboken en stund! Nå er brødene i ovnen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. november 2014 #8628 Del Skrevet 12. november 2014 Hmm....ONS-dag fikk plutselig en ny betydning i mine øyne? Jeg foretrekker å la det være. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 12. november 2014 #8629 Del Skrevet 12. november 2014 Bartebyen er en fin by. Der bor G. Ellers da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 12. november 2014 #8630 Del Skrevet 12. november 2014 Bartebyen må jo være et fantastisk skue nå i Movember!! Er det alenehjemmeeksamen Noz? Eller gruppehjemmeeksamen? Jeg er lei av å lese og pugge! Liker det ikke i det hele tatt faktisk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 12. november 2014 Forfatter #8631 Del Skrevet 12. november 2014 Hmm....ONS-dag fikk plutselig en ny betydning i mine øyne? Jeg foretrekker å la det være. Hva driver du med Hoppe? Synes det ser ut som om du rir på en bikkje?! ONSdagsmoro! Bartebyen er en fin by. Der bor G. Ellers da? Fiin by ja. Hvordan står det til med deg G.? Bartebyen må jo være et fantastisk skue nå i Movember!! Er det alenehjemmeeksamen Noz? Eller gruppehjemmeeksamen? Jeg er lei av å lese og pugge! Liker det ikke i det hele tatt faktisk. Ikke rart du er lei, synes du har lest og pugga siden jeg ble kjent med deg i 2011 jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 12. november 2014 #8632 Del Skrevet 12. november 2014 Hva driver du med Hoppe? Synes det ser ut som om du rir på en bikkje?! ONSdagsmoro! Fiin by ja. Hvordan står det til med deg G.? Ikke rart du er lei, synes du har lest og pugga siden jeg ble kjent med deg i 2011 jeg. Jeg har lest å pugga siden 2008 faktisk Men er det virkelig så lenge siden vi ble kjent?!? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 12. november 2014 Forfatter #8633 Del Skrevet 12. november 2014 Jeg har lest å pugga siden 2008 faktisk Men er det virkelig så lenge siden vi ble kjent?!? Jada, tror vi ble kjent ganske med en gang jeg begynte å skrive her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 12. november 2014 #8634 Del Skrevet 12. november 2014 Og jeg som trodde du var gammel traver her når jeg "traff" deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 12. november 2014 Forfatter #8635 Del Skrevet 12. november 2014 Og jeg som trodde du var gammel traver her når jeg "traff" deg! Neida, va'kke det. Av de som er her i dag og som jeg prater mest med er det deg, Noz, Hoppe, Rumle, Ery, FruN, Tekola jeg ble kjent med først. Det er mange jeg savner også, men er glad for at dere holder ut. Og så er det selvfølgelig mange nye koselige mennesker som har kommet til etter hvert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 12. november 2014 Forfatter #8636 Del Skrevet 12. november 2014 Noen som ser på "Gift ved første øyeblikk"? Nå begynner det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 12. november 2014 #8637 Del Skrevet 12. november 2014 Jepp!! Selvfølgelig. Det er faktisk det eneste som gjør at jeg ikke føler at tiden går superfort. For jeg synes det er såååå lenge mellom hver episode! Du har vel sett tråden om serien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 12. november 2014 Forfatter #8638 Del Skrevet 12. november 2014 Jepp!! Selvfølgelig. Det er faktisk det eneste som gjør at jeg ikke føler at tiden går superfort. For jeg synes det er såååå lenge mellom hver episode! Du har vel sett tråden om serien? Kuult! Ja, jeg er alltid litt tilbakeholden på sånne tråder. Men så at du hadde skrevet en del i den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 12. november 2014 #8639 Del Skrevet 12. november 2014 Ka du tru? Jeg er glad for at Camilla og Thomas fikk prata ut, og håper de finner sammen skikkelig. Det så jo ut som de hadde det morsomt på neste episode-klippet da Mulig det bare er fordi jeg er litt sliten i dag, men jeg ble litt rørt når de snakket sammen… (er litt ekstra emosjonell når jeg er sliten ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 12. november 2014 Forfatter #8640 Del Skrevet 12. november 2014 Ka du tru? Jeg er glad for at Camilla og Thomas fikk prata ut, og håper de finner sammen skikkelig. Det så jo ut som de hadde det morsomt på neste episode-klippet da Mulig det bare er fordi jeg er litt sliten i dag, men jeg ble litt rørt når de snakket sammen… (er litt ekstra emosjonell når jeg er sliten ) Jeg ble også rørt My. Og jeg er ikke sliten en gang! Tenkte på det i forrige episode, at de burde prøve å snakke sammen, slappe av og leke litt mer. Og nå gjorde de akkurat det - og det så ut til å lette på stemningen. Annabelle og Vebjørn er utrolig fine da. De har tydeligvis samme sans for humor og liker å tøyse og fjolle litt. Det tror jeg er bra. De to siste er jeg mer usikker på. Vet ikke, men synes hun virker litt trumpete og furten av og til. Men, skal ikke dømme henne, hun har vært syk og han virker litt tafatt liksom. Tenk om alle parene fortsetter å være gift! Det hadde vært sprøtt synes jeg. I utgangspunktet trodde jeg ingen av disse parene ville får noe kjæresteforhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå