Aldrisur Skrevet 11. november 2014 Forfatter #8601 Del Skrevet 11. november 2014 For en herlig historie, ganske søtt vil jeg si Det er sjelden det klaffer så bra iløpet av så kort tid så jeg skjønner godt at dette var en spesiell opplevelse! Utlandet eller fjellet (eller hjemme) ja, tenkte jeg skulle være tidlig ute med å høre hva folk skal i år, men så virker det som at de fleste har planene (delvis) klare alt Ja, Noz, det er en herlig og litt underlig historie. Jeg så de etterlyste personer som ønsker å finne en partner - tror det var på tv3? Det hele skulle utspille seg på en sydhavsøy eller noe sånt. Jeg tenkte på deg når jeg så det, men det an kanskje bli vanskelig med studier og sånt. Eller...Noe for deg Noz? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 11. november 2014 Forfatter #8602 Del Skrevet 11. november 2014 Nej har ingen som vil komme Invitere til feste.. ble litt feil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 11. november 2014 #8603 Del Skrevet 11. november 2014 Så fint. Det er så kjekt å være sammen med folk en er trygg på og har det koselig sammen med på nyttårsaften synes jeg. Uff, så mange ekle nyttårsfester jeg har vært med på opp gjennom årene. Det har gjort så jeg ikke liker nyttårsaften noe særlig i min voksne tilværelse. Meg om det. Sånn er livet. Du kan jo invitere til feste? Jeg har heldigvis ingen uheldige opplevelser selv, men det er trist når noen skal ødelegge for andre... Det blir skikkelig familie-nyttår på oss Veeeeldig spent på den ene personen som etter planen skal komme, skikkelig intrigemaker... Men jeg skal gjøre mitt beste for å overse ikke provosere vedkommende 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 11. november 2014 Forfatter #8604 Del Skrevet 11. november 2014 Jeg har heldigvis ingen uheldige opplevelser selv, men det er trist når noen skal ødelegge for andre... Det blir skikkelig familie-nyttår på oss Veeeeldig spent på den ene personen som etter planen skal komme, skikkelig intrigemaker... Men jeg skal gjøre mitt beste for å overse ikke provosere vedkommende Jaa, det var den personen jeg tenkte på når jeg spurte deg i stad om hun var hyggelig. Håper h*n ikke kommer altså! Hvordan kan DU provosere dette mennesket? Det er vel heller h*n som provoserer deg tenker jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 11. november 2014 #8605 Del Skrevet 11. november 2014 Ja, Noz, det er en herlig og litt underlig historie. Jeg så de etterlyste personer som ønsker å finne en partner - tror det var på tv3? Det hele skulle utspille seg på en sydhavsøy eller noe sånt. Jeg tenkte på deg når jeg så det, men det an kanskje bli vanskelig med studier og sånt. Eller...Noe for deg Noz? Ja, vanskelig pga studier, pluss at jeg ikke vil på fjernsynet! Men det var en hyggelig tanke da Aldri! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 11. november 2014 Forfatter #8606 Del Skrevet 11. november 2014 Ja, vanskelig pga studier, pluss at jeg ikke vil på fjernsynet! Men det var en hyggelig tanke da Aldri! Jaja, da får vi finne på noe annet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 11. november 2014 #8607 Del Skrevet 11. november 2014 Jaa, det var den personen jeg tenkte på når jeg spurte deg i stad om hun var hyggelig. Håper h*n ikke kommer altså! Hvordan kan DU provosere dette mennesket? Det er vel heller h*n som provoserer deg tenker jeg. Håper ikke jeg blir såpass provosert at jeg pisker opp stemningen, er vel mer korrekt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 11. november 2014 Forfatter #8608 Del Skrevet 11. november 2014 Håper ikke jeg blir såpass provosert at jeg pisker opp stemningen, er vel mer korrekt Du får telle til 10, eller 20 om du må. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 11. november 2014 #8609 Del Skrevet 11. november 2014 Det datingprogrammet er nakendating Så koselig å bli kjent med tvillingsjelen! Er det lenge siden? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 11. november 2014 Forfatter #8610 Del Skrevet 11. november 2014 Det datingprogrammet er nakendating Så koselig å bli kjent med tvillingsjelen! Er det lenge siden? Nakendating? Ååååå jeg ler meg i hjææææl, det fikk jeg ikke med meg. Dør av latter her jeg sitter. Det var i 2009 My. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 11. november 2014 #8611 Del Skrevet 11. november 2014 Jeg har en følelse av at noe ikke har kjempelyst til å date naken på TV. Men man skal aldri si aldri 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 11. november 2014 Forfatter #8612 Del Skrevet 11. november 2014 Jeg har en følelse av at noe ikke har kjempelyst til å date naken på TV. Men man skal aldri si aldri Nei man skal vel ikke det. Men tror ikke Noz er den som ville gjort det i hvertfall! Hun som er så glad i pene kjoler, mener jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 11. november 2014 #8613 Del Skrevet 11. november 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 12. november 2014 Forfatter #8614 Del Skrevet 12. november 2014 Dere har sikkert sett de armbåndene som selges i forbindelse med kreftampanjen som foregår i disse dager? "Fuck cancer" står det på dem. Og det trengs vel kraftige uttrykk til for å synliggjøre seg i denne type kampanjerer. Det forstår jeg, men fuck er for meg er et banneuttrykk og det kunne like gjerne stått "Faans cancer" (og det er det jo) - men... Er en reportasje om disse armbåndene nå på FrokostTV nå. Jeg hopper høyt i stolen hver gang de voksne som snakker der sier FUCK. Jeg begynner å bli gammel og prippen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 12. november 2014 #8615 Del Skrevet 12. november 2014 Nei man skal vel ikke det. Men tror ikke Noz er den som ville gjort det i hvertfall! Hun som er så glad i pene kjoler, mener jeg. Det har du rett i men dessverre så er jeg så absolutt ikke sjenert så jeg hadde sikkert stilt opp om det ikke var kameraer der ...neida!.. Joda.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 12. november 2014 #8616 Del Skrevet 12. november 2014 Dere har sikkert sett de armbåndene som selges i forbindelse med kreftampanjen som foregår i disse dager? "Fuck cancer" står det på dem. Og det trengs vel kraftige uttrykk til for å synliggjøre seg i denne type kampanjerer. Det forstår jeg, men fuck er for meg er et banneuttrykk og det kunne like gjerne stått "Faans cancer" (og det er det jo) - men... Er en reportasje om disse armbåndene nå på FrokostTV nå. Jeg hopper høyt i stolen hver gang de voksne som snakker der sier FUCK. Jeg begynner å bli gammel og prippen. Neeei ikje gammel og prippen- jeg skjønner godt hva du mener. Det høres ganske useriøst og fjollete ut når voksne sier det ja, eller, voksne som ter seg voksent ihvertfall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. november 2014 #8617 Del Skrevet 12. november 2014 *sette seg pent i ballongkurven, med vannkjemmet hår og ikke banne noe sted* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 12. november 2014 Forfatter #8618 Del Skrevet 12. november 2014 Flinke jenter! Helt etter min smak. Masse husarbeid er unnagjort, har bare et dilemma: Skal jeg gå på butikken og kjøpe brød, eller skal jeg bake? Hm...trenger jo ikke noe annet enn brød, så om jeg går i butikken kjøper jeg sikkert med noe jeg egentlig ikke trenger, og dermed sparer jeg jo masse penger om jeg baker selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 12. november 2014 #8619 Del Skrevet 12. november 2014 hjemmebakt smaker vel også best? Gjør det ikke? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 12. november 2014 Forfatter #8620 Del Skrevet 12. november 2014 Jupp! Deigen er satt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå