Aldrisur Skrevet 18. mars 2014 Forfatter #1781 Del Skrevet 18. mars 2014 Jeg jobber med 2 stykk som mener jeg må begynne å trampe mer Trampe? Hva mener du? Å stå opp og si hva du mener...eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 18. mars 2014 #1782 Del Skrevet 18. mars 2014 Ha-ha! Du da? Har du du bæsja på leggen noen gang? Joda, jeg gjør det stadig vekk egentlig.. Men jeg kommer jo ikke på noen historier… Jeg glemmer de så fort igjen.. Må spise eple når du står opp om morgenen My siden du ikke drikker kaffe Haha, bra å tru du var full Haha, stakkars mannen Aldri, han turte sikkert aldri løpe der mer Han gjorde sikkert i hode sitt når du skremte han. Jeg drakk eple- og kanel-te. Det hjalp. Tror jeg. Evt placebo. Frukten hadde ikke kommet på jobb enda, så fikk ikke spist eple i tide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 18. mars 2014 #1783 Del Skrevet 18. mars 2014 Ja My MÅ alltid ha epler i huset! Jeg så han aldri mer - heldigvis! Men du har nok rett, det var nok verre for ham enn for meg. Yup! Eller noe sterk Te Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 18. mars 2014 Forfatter #1784 Del Skrevet 18. mars 2014 Ok My! Si i fra når du kommer på noe da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 18. mars 2014 #1785 Del Skrevet 18. mars 2014 Will do Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 18. mars 2014 #1786 Del Skrevet 18. mars 2014 Trampe? Hva mener du? Å stå opp og si hva du mener...eller? Nei, trampe når jeg går. De skvetter alltid når jeg kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 18. mars 2014 #1787 Del Skrevet 18. mars 2014 (endret) Ler fremdeles litt av den undertøy historien til My Lurer fremdeles på hvordan man får til å gjøre det med en truse Endret 18. mars 2014 av Rofl 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 18. mars 2014 Forfatter #1788 Del Skrevet 18. mars 2014 Will do Nei, trampe når jeg går. De skvetter alltid når jeg kommer Å ja sånn ja. Ler fremdeles litt av den undertøy historien til My Hmpf...gutter og undertøy altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 18. mars 2014 #1789 Del Skrevet 18. mars 2014 Å ja sånn ja. With footsteps she walks like death Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 18. mars 2014 #1790 Del Skrevet 18. mars 2014 Hadde en sånn som broren din på jobb før. Han elsket å skremme folk. Les: meg. Jeg er så lettskremt atte hjælp. Så jeg kunne sitte å jobbe, stirre inn i skjermen min, og plutselig står han rett bak meg og roper "Trinken und tanzen mit lederhosen" med høy pipestemme og jeg hoppet himmelhøyt! Og dette skjedde flere ganger i uka. Synd han slutta, han var morsom! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 18. mars 2014 Forfatter #1791 Del Skrevet 18. mars 2014 Hadde en sånn som broren din på jobb før. Han elsket å skremme folk. Les: meg. Jeg er så lettskremt atte hjælp. Så jeg kunne sitte å jobbe, stirre inn i skjermen min, og plutselig står han rett bak meg og roper "Trinken und tanzen mit lederhosen" med høy pipestemme og jeg hoppet himmelhøyt! Og dette skjedde flere ganger i uka. Synd han slutta, han var morsom! Ha-ha-ha! Han hørtes spesiell ut ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 18. mars 2014 #1792 Del Skrevet 18. mars 2014 Å ja sånn ja. Hmpf...gutter og undertøy altså! Men jeg lurer fremdeles hvordan det går, jeg bruker jo bare boxere og har ikke gjort noe slikt med de. Noen ganger prøver de å klemme av meg foten men eller er de bare der Hadde en sånn som broren din på jobb før. Han elsket å skremme folk. Les: meg. Jeg er så lettskremt atte hjælp. Så jeg kunne sitte å jobbe, stirre inn i skjermen min, og plutselig står han rett bak meg og roper "Trinken und tanzen mit lederhosen" med høy pipestemme og jeg hoppet himmelhøyt! Og dette skjedde flere ganger i uka. Synd han slutta, han var morsom! Haha, må snike meg inn på jobben din Jeg gjorde det med en kamerat av meg, han hoppet hver gang, kjempemorsomt Han kvepper like mye hver gang vi ser Alien også, noen ganger kvepper han så mye at jeg kvepper av han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 18. mars 2014 #1793 Del Skrevet 18. mars 2014 Ååå ja uff Noz! Eller skjørtet nedi strømpebuksa bak! Ha-ha, vi skrev det samtidig! Hehehee, jeg skjønte ikke så mye av den første kommentaren din før jeg leste nr 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 18. mars 2014 #1794 Del Skrevet 18. mars 2014 Igår hadde de en sånn program på Radio Norge der de sendte bare sanger fra et bestemt årstall. Å fortalte nyheter fra det året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 18. mars 2014 #1795 Del Skrevet 18. mars 2014 Men jeg lurer fremdeles hvordan det går, jeg bruker jo bare boxere og har ikke gjort noe slikt med de. Noen ganger prøver de å klemme av meg foten men eller er de bare der Det er jo bare å trå oppi feil hull det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 18. mars 2014 #1796 Del Skrevet 18. mars 2014 Haahahhaaaa, jeg ser virkelig for meg historiene deres Herre min hatt, stakars den uskyldige joggende mannen som ante fred og ingen fare Godt at han (tydeligvis) hadde et frisk og sterkt hjerte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 18. mars 2014 Forfatter #1797 Del Skrevet 18. mars 2014 Igår hadde de en sånn program på Radio Norge der de sendte bare sanger fra et bestemt årstall. Å fortalte nyheter fra det året. Artig. Det er jo bare å trå oppi feil hull det. Jeg forstår det fremdeles ikke, Haahahhaaaa, jeg ser virkelig for meg historiene deres Herre min hatt, stakars den uskyldige joggende mannen som ante fred og ingen fare Godt at han (tydeligvis) hadde et frisk og sterkt hjerte! Ja, forhåpentligvis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 18. mars 2014 #1798 Del Skrevet 18. mars 2014 Artig. Jeg forstår det fremdeles ikke, Ja, forhåpentligvis! Prøv å gi en liten 2-3 åring en truse å la hun kle på seg, da skjønner du det med å trå feil i trusehullene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 18. mars 2014 Forfatter #1799 Del Skrevet 18. mars 2014 Ja, men nå var det jo My som gjorde dette da! Hun er vel ca. 3x10. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 18. mars 2014 #1800 Del Skrevet 18. mars 2014 Det kan vel skje alle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå