Severus Skrevet 18. mars 2014 #1741 Del Skrevet 18. mars 2014 Jeg var med å måle hengslene på den indre baugporten, dette er litt av den innvendig. For å komme inn hit, måtte vi skvise oss inn i den lille luka på veggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 18. mars 2014 #1742 Del Skrevet 18. mars 2014 Hva har du gjort egentlig? Hvor? Mulig jeg har gått glipp av et innlegg eller to… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 18. mars 2014 Forfatter #1743 Del Skrevet 18. mars 2014 Å ingen savna meg som vanlig Jeg merket i hvert fall at du ikke var her, men tok det som en selvfølge at du levde "ditt virkelige liv" etter en dag på bøljan den blå! Her var det mye koselig lesning Måtte fnise litt av den koselige historien om MiniAldri i uglete nattkjole som leste evnetyret for mamma`n sin Så søtt! Jeg elsker sånne minner! Har tonnevis av dem selv Puuhhh, formen ække heeelt på topp i dag, men nå må jeg virkelig skynte meg til skolen.. Håper dere får en fin dag Ikke helt i form? Håper du fikk en fin dag fordeom da Noz. Helt om natten, helt om dagen Solnedgang før anløp av Værøy Underveis fra Røst, når vi seila ut i måneskinnet spilla de Pink Floyd på radioen. Nesten som at Radio Norge viste vi var på tur. Det må ha vært en helt magisk tur Vex! -------------- Jeg skriver laaaaaangsomt i dag. Har skåret av meg fingertuppen - nesten! Og det på pekefingeren også! Synes jeg er litt vimsete om dagen, men vet ikke hvorfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 18. mars 2014 #1744 Del Skrevet 18. mars 2014 Hva? Hvordan klarte du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 18. mars 2014 #1745 Del Skrevet 18. mars 2014 Det må ha vært en helt magisk tur Vex! Det må være den fineste turen jeg har vært på med ferge ever. Å for å dokumentere hvor trang luka virkelig er. Dette er Røst om kvelden. Øyas høyeste punkt er 55 moh, så om kvelden ser man bare masse lys i havskorpa før man anløper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 18. mars 2014 #1746 Del Skrevet 18. mars 2014 Jeg skriver laaaaaangsomt i dag. Har skåret av meg fingertuppen - nesten! Og det på pekefingeren også! Synes jeg er litt vimsete om dagen, men vet ikke hvorfor. Om det er til noe trøst, så sklei jeg ned trappa i maskinrommet. Å har nå sinnsykt vondt i rævballene. Se for deg å skli i en liknende trapp som denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 18. mars 2014 Forfatter #1747 Del Skrevet 18. mars 2014 (endret) Skulle skjære løk da vet du, og så skjeina jeg avgårde med den aller skarpeste kniven, og så pjusjh! - så skar jeg meg noe så inderlig. Der er vondt å skjære seg ytterst i fingertuppen og det blødde noe satans! Sånt skjer, men heldigvis sjelden. Så flotte og levende bilder Vex! Den luka der så ikke ut til å være beregnet for hvem som helst å krabbe gjennom. Hatt en bra dag i dag dere to? Hoppe er i Wladihoppstock igjen. :frown: Edit: Masse skrivefjel! Endret 18. mars 2014 av Aldrisur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 18. mars 2014 Forfatter #1748 Del Skrevet 18. mars 2014 Om det er til noe trøst, så sklei jeg ned trappa i maskinrommet. Å har nå sinnsykt vondt i rævballene. Se for deg å skli i en liknende trapp som denne Men huffameg da! Og ja, det var til trøst for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 18. mars 2014 #1749 Del Skrevet 18. mars 2014 (endret) Så flotte og levende bilder Vex! Den luka der så ikke ut til å være beregnet for at hvem som helst å krabbe i jgennom. Hatt en bra dag i dag dere to? Joda har hatt en bra dag, omg jeg tenkte på kompisen min når jeg var om bord. Han skulle virkelig vært der, tror han hadde likt seg på ferga. Vi har egen måte å si Værøya på. Å utselinga til Pink Floyd var så magisk. Dette er pappa sin sang Endret 18. mars 2014 av Vex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 18. mars 2014 #1750 Del Skrevet 18. mars 2014 Skulle sjære løk da vet du, og så skjeina jeg avgårde med den aller skarpeste kniven, og så pjusjh! - så skar jeg meg noe så inderlig. Der er vondt å skjære seg ytterst i fingertuppen og det blødde noe satans! Sånt skjer, men heldigvis sjelden. Så flotte og levende bilder Vex! Den luka der så ikke ut til å være beregnet for at hvem som helst å krabbe i jgennom. Hatt en bra dag i dag dere to? Hoppe er i Wladihoppstosk igjen. :frown: Au!! Dwt er vondt ja.. Men da må kanskje Herr A lage sous vide-middag hver dag til du er frisk i fingern igjen da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 18. mars 2014 #1751 Del Skrevet 18. mars 2014 Skulle sjære løk da vet du, og så skjeina jeg avgårde med den aller skarpeste kniven, og så pjusjh! - så skar jeg meg noe så inderlig. Der er vondt å skjære seg ytterst i fingertuppen og det blødde noe satans! Sånt skjer, men heldigvis sjelden. Så flotte og levende bilder Vex! Den luka der så ikke ut til å være beregnet for at hvem som helst å krabbe i jgennom. Hatt en bra dag i dag dere to? Hoppe er i Wladihoppstosk igjen. :frown: *putte plaster på* Det må være en fin plass, Wladihoppstokk, siden ho drar tilbake dit.. Håper det ikke blir et langt opphold! Likte ideen til My Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 18. mars 2014 Forfatter #1752 Del Skrevet 18. mars 2014 (endret) Joda har hatt en bra dag, omg jeg tenkte på kompisen min når jeg var om bord. Han skulle virkelig vært der, tror han hadde likt seg på ferga. Vi har egen måte å si Værøya på. Å utselinga til Pink Floyd var så magisk. Dette er pappa sin sang Pink Floyd ja, kan tenke meg at det ga helt spesiell stemning. Au!! Dwt er vondt ja.. Men da må kanskje Herr A lage sous vide-middag hver dag til du er frisk i fingern igjen da? Det bare MÅ han! *putte plaster på* Det må være en fin plass, Wladihoppstokk, siden ho drar tilbake dit.. Håper det ikke blir et langt opphold! Likte ideen til My Har putta plaster på veldig stramt FruN! My har ofte gode ideer hun. ---------------------- Nå må jeg stikke igjen, men håper å se dere senere i kveld! Det er ei lita frøken her som roper på tørkemester'n - og det er jo meg! Endret 18. mars 2014 av Aldrisur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 18. mars 2014 #1753 Del Skrevet 18. mars 2014 Pink Floyd ja, kan tenke meg at det ga helt spesiell stemning. Ja, da huska jeg hvorfor jeg ville jobbe på sjøen. Utrolig hvordan musikk kan føre til sånne tanker, tenkte litt ekstra på kompisen også. Å på vår sære samtale om hvorfor det var lurt å handle før avgang og ikke etter. Fantes ingen butikker midtfjords, å det ble langt for han å kaste varene for å treffe båten i havna. Å Maskinist Tidene(Donald) hadde blitt ødelagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 18. mars 2014 #1754 Del Skrevet 18. mars 2014 De spilla denne på radioen igår, den utløste allsang og dans i styrhuset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 18. mars 2014 #1755 Del Skrevet 18. mars 2014 Oppdaget plutselig at jeg har på gensern bakfrem... Og har hatt det i hele dag. Er visst litt trøtt om morgenen. (og utover ettermiddagen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 18. mars 2014 #1756 Del Skrevet 18. mars 2014 AldriKløna da! Du måkke drive å skjære deg sånn! Hvordan går det nå? Har det stoppet å blø? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 18. mars 2014 Forfatter #1757 Del Skrevet 18. mars 2014 De spilla denne på radioen igår, den utløste allsang og dans i styrhuset Høres ut som om du har kost deg noe skikkelig! Og takk for masse fine bilder. Oppdaget plutselig at jeg har på gensern bakfrem... Og har hatt det i hele dag. Er visst litt trøtt om morgenen. (og utover ettermiddagen) Ha-ha! Det går an det vet jeg. En dag gikk jeg til jobben med vrengt bukse! Skjønte ikke hvorfor jeg ikke hadde lommer liksom. AldriKløna da! Du måkke drive å skjære deg sånn! Hvordan går det nå? Har det stoppet å blø? Har akkurat turt å ta av den blodige fobindingen! Har sluttet å blø, men det dunker noen j..... i fingeren. Tok meg en paracet jeg. I kveld er jeg i skravle-med-dere-humør, men det går så skikkelig tregt å skrive! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 18. mars 2014 #1758 Del Skrevet 18. mars 2014 Først var det jobbkos, så fergekos. Får få meg jobb om bord, så kan lykk være med på tur ha aha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 18. mars 2014 Forfatter #1759 Del Skrevet 18. mars 2014 Ååååå, det hadde vært noe det Vex! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 18. mars 2014 #1760 Del Skrevet 18. mars 2014 Ååååå, det hadde vært noe det Vex! Håper ikke han må rope på elgen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå