Rumle Skrevet 12. mars 2014 #1501 Del Skrevet 12. mars 2014 Jeg kan også hyle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. mars 2014 #1502 Del Skrevet 12. mars 2014 Jeg gjør det. Du svarte ikke! Nemlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. mars 2014 #1503 Del Skrevet 12. mars 2014 Å jasså...tar du den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 12. mars 2014 Forfatter #1504 Del Skrevet 12. mars 2014 Uvanlige navn "ingen" bruker I 1801 var det en folketelling i Norge. Ssb.no har en oversikt over navnene som var svært uvanlige i 1801. Vi har sjekket, og tro det eller ei – disse navnene er fortsatt usedvanlig sjeldne i dag. Så hvis du vil ha et helt spesielt navn til barnet, foreslår vi et av disse. Ut fra ssb statistikk har ingen eller færre enn fire personer i Norge disse navnene i dag: Jentenavn: Guttenavn: Aldri Ragla Blancheflor Brunetta Ebrikka Ermegaard Gaula Grevenpop Grissilde Jensenette Mjella Ououg Perline Rosine Tekkla Addias Apollonius Blostrup Bønne Fordel Gaaslev Honoratus Korsmus Lødden Offer Sigismund Silur Uff Øyuf Som en kuriositet kan vi nevne at jentenavnet Billa og guttenavnet Solan også lå på lista over uvanlige navn i 1801. Disse navnene kan ikke lengre anses som uvanlige, da tilsammen mer enn 100 personer i Norge heter dette. -------------------Måtte le av det første jentenavnet på lista. Jeg visste virkelig ikke at Aldri var et navn. Jeg er kun kort innpå, ville så gjerne dele ovennevnte opplysninger med dere! Det er kopiert fra Folketellingen 1801. Rumle: grattis med ny hodekreasjon og hei til alle dere andre, jeg håper dere har det fint. Jeg er sliten etter å ha klødd (med lett hånd) den lille vannkoppeblondinen på rygen i heeeeeele dag. Snakes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. mars 2014 #1505 Del Skrevet 12. mars 2014 Åhh! Rosine Brunetta! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 12. mars 2014 #1506 Del Skrevet 12. mars 2014 Mamma legger ut kaker på FB, å jeg er et vegvesen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 12. mars 2014 Forfatter #1507 Del Skrevet 12. mars 2014 Åh, jeg ser at navnene kom i ganske feil rekkefølge i denne prosessen. Men Aldri sto altså oppført som jentenavn i den orignale listen. Ja, Rosine Brunetta er jo egentlig et nydelig navn Hoppe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 12. mars 2014 #1508 Del Skrevet 12. mars 2014 (endret) NRK2!! Så artig dette med navn-greiene Aldri! Selv om jeg liker navnet ditt her, så ville jeg nok ikke akkuratt å døpt bebisen min det men... Endret 12. mars 2014 av Noz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 12. mars 2014 Forfatter #1509 Del Skrevet 12. mars 2014 NRK2!! Så artig dette med navn-greiene Aldri! Selv om jeg liker navnet ditt her, så ville jeg nok ikke akkuratt å døpt bebisen min det men... Hva er det på NRK2??? Jeg får ikke svitsjet over for min husbond ser på luksusfellen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 12. mars 2014 #1510 Del Skrevet 12. mars 2014 Hva er det på NRK2??? Jeg får ikke svitsjet over for min husbond ser på luksusfellen! Thomas Dybdahl Masse musikk og litt prat innimellom hvorfor/hvordan sangene ble til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 12. mars 2014 Forfatter #1511 Del Skrevet 12. mars 2014 Thomas Dybdahl Masse musikk og litt prat innimellom hvorfor/hvordan sangene ble til. Å ja. Kos dæ Noz! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 12. mars 2014 #1512 Del Skrevet 12. mars 2014 Neste gang på jobb skal jeg si, det er jo mer rushtrafikk her enn på RV80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 12. mars 2014 #1513 Del Skrevet 12. mars 2014 Å ja. Kos dæ Noz! Liker du han ikke!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 12. mars 2014 #1514 Del Skrevet 12. mars 2014 Den lista har jeg sett før Og jeg drømmer fortsatt om å møte en dame med navn Grevenpop! Og er veldig usikker på uttalen på Ououg Har du hatt en fin dag Aldri? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 12. mars 2014 #1515 Del Skrevet 12. mars 2014 Det som er spesielt med rushtrafikken på RV80 er at den går til et bestemt lyskryss, så løser den seg opp. Fordi dette lyset slipper for lite biler forbi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. mars 2014 #1516 Del Skrevet 12. mars 2014 (endret) Endret 12. mars 2014 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 12. mars 2014 Forfatter #1517 Del Skrevet 12. mars 2014 (endret) Neste gang på jobb skal jeg si, det er jo mer rushtrafikk her enn på RV80 Lurte først på hva du mente, men så forklaringen lenger ned her etter hvert. Liker du han ikke!? Jeg vet ikke Noz, jeg kjenner ham ikke så godt. Det lille jeg har hørt er mest sånn hvisking og jeg forstår meg ikke helt på ham. Kanskje jeg ikke har sånn Thomas Dybendahl-hormoner? Den lista har jeg sett før Og jeg drømmer fortsatt om å møte en dame med navn Grevenpop! Og er veldig usikker på uttalen på Ououg Har du hatt en fin dag Aldri? Aug? Ja takk, jeg har jo hatt en fin dag, men merker at det er lenge siden jeg har vært "barneansvarlig" for syke barn med feber, sløvhet og vannkopper som klør så det er til å blo sprø av. Hvitvask og paracet hjalp bare littegrann. Ikke det at hun klagde og sutret, hun var en helt i all sin elendighet. Jeg synes mer synd på unger som prøver å late som at alt går bra, enn unger som sutrer og klager. Men kjenner at jeg er ganske sliten, og det var deilig når pappaen kom å hentet henne. Selv om jeg ikke klarer å la være å tenke på henne hele tiden nå. Lille søte snuppa, gleder meg til hun blir frisk igjen. Må ikke sove nå Hoppe! Åndenes makt på TVNorge og halv elleve på TV6! Endret 12. mars 2014 av Aldrisur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 12. mars 2014 #1518 Del Skrevet 12. mars 2014 Ja, stemmer. Hun var jo syk hun ja. Ja, det er vel en egen kunst å ha syke barn, som man opparbeider seg gradvis mens man har små barn, og som gradvis forsvinner når barna blir store og enda større. Hva er egentlig hvitvask? Jeg har heller ikke THomas Dybdahl-hormoner. En venninne var å så han i operaen på søndag. Ville ha med seg meg, men neeei.. jeg hadde nok bare kjedet meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 12. mars 2014 #1519 Del Skrevet 12. mars 2014 Hva jeg er god til å kjøre kolonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 12. mars 2014 #1520 Del Skrevet 12. mars 2014 Ja, stemmer. Hun var jo syk hun ja. Ja, det er vel en egen kunst å ha syke barn, som man opparbeider seg gradvis mens man har små barn, og som gradvis forsvinner når barna blir store og enda større. Hva er egentlig hvitvask? Jeg har heller ikke THomas Dybdahl-hormoner. En venninne var å så han i operaen på søndag. Ville ha med seg meg, men neeei.. jeg hadde nok bare kjedet meg. Sånn greie man smører på kløende vannkopper og stikk, tror det er sinkliminent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå