Severus Skrevet 10. mars 2014 #1421 Del Skrevet 10. mars 2014 Ja, på en rørlegger fra Hawaii? Hva med en butikkmedarbeider fra Nordland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 10. mars 2014 #1422 Del Skrevet 10. mars 2014 Det verste må være rørleggerspekk med stringtruse (eksempel fra virkeligheten). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 10. mars 2014 Forfatter #1423 Del Skrevet 10. mars 2014 Det verste må være rørleggerspekk med stringtruse (eksempel fra virkeligheten). Ugh! I kantinen på jobben hadde vi en kar som satt å viste frem den sprekken under lunsjen - hver eneste dag! Det var ikke noe delikat syn altså. En dag kunne ikke kollegaen min dy seg lenger, hun gikk bort til ham, hvisket i øret hans og spurte om han ikke kunne være så snill å dekke til sprekken. Jeg ble sååå flau der jeg satt, men esultatet var jo at han begynte å dra ned genseren sin etter det. Så det gikk jo bra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 10. mars 2014 #1424 Del Skrevet 10. mars 2014 Min bukse er så stor at jeg får plass til armen oppi der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 10. mars 2014 Forfatter #1425 Del Skrevet 10. mars 2014 Min bukse er så stor at jeg får plass til armen oppi der Hva skal du med armen oppi der etter daaaaaa??? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 10. mars 2014 #1426 Del Skrevet 10. mars 2014 Hva skal du med armen oppi der etter daaaaaa??? Vel jeg bare prøvde, men de liker store arbeidsklær på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 10. mars 2014 #1427 Del Skrevet 10. mars 2014 Ugh! I kantinen på jobben hadde vi en kar som satt å viste frem den sprekken under lunsjen - hver eneste dag! Det var ikke noe delikat syn altså. En dag kunne ikke kollegaen min dy seg lenger, hun gikk bort til ham, hvisket i øret hans og spurte om han ikke kunne være så snill å dekke til sprekken. Jeg ble sååå flau der jeg satt, men esultatet var jo at han begynte å dra ned genseren sin etter det. Så det gikk jo bra. Haha tøff kollega du har!! Det hadde jeg nok aldri turt selv, men hun gjorde jo alle en tjeneste 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 10. mars 2014 #1428 Del Skrevet 10. mars 2014 (endret) Slippe? Du hadde kanskje fått vekket dem også da My! Gikk du ut i finværet? Jeg fikke haget ja, og det var utrolig deilig. Ja, jeg gikk meg en bitteliten tur. Det var deilig. Men det blåste noe veldig. Og iiiiskald vind. Så det var litt kjølig og. Slapp du unna vinden hos deg kanskje? Nå ser jeg frem mot varmere og varmere dager altså. Med sol og dagslys. Forskning sier at et eple på morgenkvisten er mer effektivt enn kaffe Eple? Har jeg ikke hørt om før. Skal teste neste gang jeg er stuptrøtt. Hvis jeg husker. Det var kanskje litt dumt at jeg nettopp spiste eple da.. siden det snart er leggetid. Endret 10. mars 2014 av Mynona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 10. mars 2014 #1429 Del Skrevet 10. mars 2014 I kantinen på jobben hadde vi en kar som satt å viste frem den sprekken under lunsjen - hver eneste dag! Det var ikke noe delikat syn altså. En dag kunne ikke kollegaen min dy seg lenger, hun gikk bort til ham, hvisket i øret hans og spurte om han ikke kunne være så snill å dekke til sprekken. Jeg ble sååå flau der jeg satt, men esultatet var jo at han begynte å dra ned genseren sin etter det. Så det gikk jo bra. heheee Det var jo godt at hun tok motet til seg. Stakars fyr- jeg kan tenke meg at han ble snakket om i gangene, så det var snilt av henne synes jeg Eple? Har jeg ikke hørt om før. Skal teste neste gang jeg er stuptrøtt. Hvis jeg husker. Det var kanskje litt dumt at jeg nettopp spiste eple da.. siden det snart er leggetid. Ja, har hørt det mange ganger faktisk Jeg vet ikke helt om jeg kan tro på at det kan gi noe særlig merkbar oppkvikking, men det kan jo absolutt ikke skade å prøve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 10. mars 2014 #1430 Del Skrevet 10. mars 2014 Spise epleskiver ved siden av morgenkaffen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 10. mars 2014 #1431 Del Skrevet 10. mars 2014 Morgenteen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 10. mars 2014 #1432 Del Skrevet 10. mars 2014 Morgen Red Bull'n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 10. mars 2014 #1433 Del Skrevet 10. mars 2014 Eplete til frokost? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 10. mars 2014 #1434 Del Skrevet 10. mars 2014 Eple Red Bull? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 10. mars 2014 #1435 Del Skrevet 10. mars 2014 Vi har Eple og kanel-te på jobb.. Det var den jeg burde tatt i morges. Ikke nypete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 10. mars 2014 #1436 Del Skrevet 10. mars 2014 (endret) Jeg kjenner jeg blir litt provosert av "Hund er hund"-Jarlsberg-reklamen Dakar bissevovven som blir brutalt byttet ut for å statuere et eksempel (Jada, reklame, men..) Endret 10. mars 2014 av FruN 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 10. mars 2014 #1437 Del Skrevet 10. mars 2014 Vi har Eple og kanel-te på jobb.. Det var den jeg burde tatt i morges. Ikke nypete. Eple- og kanel-te er jo så godt Sånn te med et eple til frokost en viss tid fremover da? Så kan du finne ut om det ser ut til å hjelpe eller ei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 10. mars 2014 #1438 Del Skrevet 10. mars 2014 Jeg tror det må være epler som i selve frukten eple Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 11. mars 2014 Forfatter #1439 Del Skrevet 11. mars 2014 Jeg kjenner jeg blir litt provosert av "Hund er hund"-Jarlsberg-reklamen Dakar bissevovven som blir brutalt byttet ut for å statuere et eksempel (Jada, reklame, men..) Min mening er at du har rett! Reklame er også med på å skape holdninger FruN! Og jeg har tenkt akkurat det samme som deg! ----------------- Håper alle har en eplefin dag og at sola skinner på de fleste av mine forumvenner i dag. Nå skal jeg straks begi meg ut i verden for å kjøpe lamper og rullgardiner til det nå så berømte "gjesterommet"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 11. mars 2014 #1440 Del Skrevet 11. mars 2014 Jeg er for eplekjekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå