Gjest Tekola Skrevet 4. mars 2014 #1081 Del Skrevet 4. mars 2014 Tekola vet det sikkert, hun liker denne sangen også nemlig Tenker alltid på henne når jeg hører den, eller tenker på sangen når jeg tenker på Tekola Attehæ? Hvilken sang? *trøtt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. mars 2014 #1082 Del Skrevet 4. mars 2014 (endret) Attehæ? Hvilken sang? *trøtt* Hooooooome is whereeeeever I'm with youuuuuu Endret 4. mars 2014 av Rumle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 4. mars 2014 Forfatter #1083 Del Skrevet 4. mars 2014 Såååå trøtt? Da hadde du kanskje en fin-fin kveld i går Tekola? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. mars 2014 #1084 Del Skrevet 4. mars 2014 Nå tusler jeg .. ha en fin dag alle sammen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 4. mars 2014 #1085 Del Skrevet 4. mars 2014 Åjaa! Herremin, koblet ikke! Husker ikke hvilken reklame det er dessverre. HerrTekola kom hjem fra jobb klokken ti i går kveld, så spiste vi litt sjokolade og så litt på Oscar-utdenlingen før jeg tuslet til sengs. Feiring får vi ta til helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 4. mars 2014 Forfatter #1086 Del Skrevet 4. mars 2014 Ja du gjør vel det. Ha en fiiiin dag du også Rumle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 4. mars 2014 #1087 Del Skrevet 4. mars 2014 Peugeot-reklame? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 4. mars 2014 #1088 Del Skrevet 4. mars 2014 En liten pus! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 4. mars 2014 Forfatter #1089 Del Skrevet 4. mars 2014 En liten pus! Nommin nommin hællandussen! Og med en liten sommerfugl i "håret"... *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 4. mars 2014 #1090 Del Skrevet 4. mars 2014 Jeg savner sola, har ikke hatt sol siden vi kom hjem fra ferie Måtte finne frem et morgensolbilde fra Koh Samui i dag jeg. Det varmer littebitt å se på det. Siden dere kom hjem fra ferie?? Jammen det er jo ikke lenge siden... Jeg skal si deg en ting jeg Aldri... I januar så har vi vanligvis sol i 40 timer, men i løpet av januar OG februar i år, så har vi bare hatt 9 timer med sol!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 4. mars 2014 #1091 Del Skrevet 4. mars 2014 Sol? Hva er det for noe? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 4. mars 2014 #1092 Del Skrevet 4. mars 2014 Mr. J. Stoltenberg går på rødt lys altså!! Skandale!! (Det gjorde forsåvidt jeg og.. Men jeg er jo bare meg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 4. mars 2014 #1093 Del Skrevet 4. mars 2014 aldrisur Jo, trikkene er vel forutsigbare ja Mynona men fortsatt skumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 4. mars 2014 #1094 Del Skrevet 4. mars 2014 Vi har ti timer sol hver dag vi, sånn omtrent. Og nå spirer jaggu både snøklokker, krokus og tulipaner. Til og med rosene har fått knopper! Og feiebilen har begynt rundene sine... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. mars 2014 #1095 Del Skrevet 4. mars 2014 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=4306i99LMXoSånn ser jeg for meg alle oss på bekymringsløst Kg-treff... Denne hørte jeg på en reklame for en tid tilbake, og jeg ble helt betatt av stemmen!Han er jo gammel og god, men tenk at det skulle ta meg tyve år å oppdage at jeg virkelig liker stemmen hans!?Wow...jeg ante ikke at han faktisk hadde sin egen stemme, i tillegg til den "damifiserte" utgaven jeg kjenner han med.Veldig bra det der gitt...og det minner meg om stemmen til Elvis Costello...hvis det sier noen noe? Endret 4. mars 2014 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 4. mars 2014 #1096 Del Skrevet 4. mars 2014 Vi har ti timer sol hver dag vi, sånn omtrent. Og nå spirer jaggu både snøklokker, krokus og tulipaner. Til og med rosene har fått knopper! Og feiebilen har begynt rundene sine... Heldig!! Min trøndervenninne kommer på besøk denne uka, så jeg har beordret til å ta med litt sol hit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 4. mars 2014 #1097 Del Skrevet 4. mars 2014 Vi kan vel alltids dele litt. Er meldt varmt og godt fremover også, så jeg tror at vinteren er over for denne gang. Vi har ikke hatt snø siden november Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. mars 2014 #1098 Del Skrevet 4. mars 2014 Så rart...har visst vært rart over store deler av landet denne vinteren... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 4. mars 2014 #1099 Del Skrevet 4. mars 2014 Ååh, spirer det hos deg Galactica? Snøklokker er vårtegn for meg, av de snart tjue årene lillebror har levd har set bare vært to år hvor han ikke har fått snøklokker på bursdagen sin i begynnelsen av mars! Det begynte med at farfar plukket med seg noen på vei til sykehuset og så har det bare blitt en greie *setter frem to ildfaste former med lasagne og en kurv med rundstykker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 4. mars 2014 #1100 Del Skrevet 4. mars 2014 *ta litt lasagne og et par rundstykker * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå