Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Gjest Tekola

Tekola vet det sikkert, hun liker denne sangen også nemlig :ler: Tenker alltid på henne når jeg hører den, eller tenker på sangen når jeg tenker på Tekola :jepp:

Attehæ? Hvilken sang? :fnise:

*trøtt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Attehæ? Hvilken sang? :fnise:

*trøtt*

Hooooooome is whereeeeever I'm with youuuuuu :romeo:

:laugh:

Endret av Rumle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Såååå trøtt?

Da hadde du kanskje en fin-fin kveld i går Tekola? :romeo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Åjaa! Herremin, koblet ikke! :ler:

Husker ikke hvilken reklame det er dessverre.

HerrTekola kom hjem fra jobb klokken ti i går kveld, så spiste vi litt sjokolade og så litt på Oscar-utdenlingen før jeg tuslet til sengs. Feiring får vi ta til helgen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En liten pus!

aWZ2gwq_460s_v1.jpg

Nommin nommin hællandussen! :rodmer: Og med en liten sommerfugl i "håret"... *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Jeg savner sola, har ikke hatt sol siden vi kom hjem fra ferie :sjokkert:

Måtte finne frem et morgensolbilde fra Koh Samui i dag jeg. Det varmer littebitt å se på det. :lol:

Siden dere kom hjem fra ferie?? Jammen det er jo ikke lenge siden...

Jeg skal si deg en ting jeg Aldri... I januar så har vi vanligvis sol i 40 timer, men i løpet av januar OG februar i år, så har vi bare hatt 9 timer med sol!! :daane:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr. J. Stoltenberg går på rødt lys altså!! Skandale!!

(Det gjorde forsåvidt jeg og.. Men jeg er jo bare meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har ti timer sol hver dag vi, sånn omtrent. Og nå spirer jaggu både snøklokker, krokus og tulipaner. Til og med rosene har fått knopper! Og feiebilen har begynt rundene sine...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.youtube.com/watch?v=4306i99LMXo

Sånn ser jeg for meg alle oss på bekymringsløst Kg-treff... :jepp:

Denne hørte jeg på en reklame for en tid tilbake, og jeg ble helt betatt av stemmen!

Han er jo gammel og god, men tenk at det skulle ta meg tyve år å oppdage at jeg virkelig liker stemmen hans!?

Wow...jeg ante ikke at han faktisk hadde sin egen stemme, i tillegg til den "damifiserte" utgaven jeg kjenner han med.

Veldig bra det der gitt...og det minner meg om stemmen til Elvis Costello...hvis det sier noen noe? :)

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ti timer sol hver dag vi, sånn omtrent. Og nå spirer jaggu både snøklokker, krokus og tulipaner. Til og med rosene har fått knopper! Og feiebilen har begynt rundene sine...

Heldig!!

Min trøndervenninne kommer på besøk denne uka, så jeg har beordret til å ta med litt sol hit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi kan vel alltids dele litt. ;) Er meldt varmt og godt fremover også, så jeg tror at vinteren er over for denne gang. Vi har ikke hatt snø siden november

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart...har visst vært rart over store deler av landet denne vinteren... :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Ååh, spirer det hos deg Galactica?

Snøklokker er vårtegn for meg, av de snart tjue årene lillebror har levd har set bare vært to år hvor han ikke har fått snøklokker på bursdagen sin i begynnelsen av mars! Det begynte med at farfar plukket med seg noen på vei til sykehuset og så har det bare blitt en greie :rodmer:

*setter frem to ildfaste former med lasagne og en kurv med rundstykker*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...