Hoppetaujenta Skrevet 27. februar 2014 #821 Del Skrevet 27. februar 2014 Nattpatruljen er tatt. Alt vel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 27. februar 2014 #822 Del Skrevet 27. februar 2014 Kaffekoppen er min beste venn noen ganger. God morgen Sover alle i kørja nå tro?... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 27. februar 2014 #823 Del Skrevet 27. februar 2014 Jeg sover ikke. Jeg skrur! I morges var mannen ved sidenav meg når vi ventet på grønn mann bare cm fra å bli påkjørt av trikken jeg fikk så sug i magen og stod helt fastfrosset til bakken. Klarte ikke å røre meg. Det gikk heldigvis bra, men det var litt vel mye adrenalin sånn på morgenkvisten. Både for han og meg. Trikken var borti armen hans. Så nærme var det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 27. februar 2014 #824 Del Skrevet 27. februar 2014 Så ekkelt!! Han kommer garantert til å se seg både til høyre og venstre et par ganger før han krysser gata fremover tipper jeg. Jeg gikk på skole oppe på Charles Bernad (Carl Berner) for et par-tre år siden og da kom halve klassen min for sent en dag fordi all trafikk stanset fra brugata fordi en var blitt overkjørt av trikken! Hadde jeg ikke aaaakkuratt rukket den bussen jeg akkuratt rakk så hadde nok jeg også vært vitne til det. Det er jeg glad for at jeg ikke var. Godt at du slapp å bli det også! Håper du får en fin dag Aldri! Jeg skal til legen nå snart, har pådratt meg en heftig bronkitt. Absolutt null søvn i natt, får sår hud når jeg har feber og i natt hadde jeg så sår hud at det kjentes ut som at laknet mitt besto av knivblader. Ikke har jeg stemme heller, så det var ikke så lett for legesekretæren å tyde det jeg prøvde å stamme frem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 27. februar 2014 #825 Del Skrevet 27. februar 2014 (endret) Noz, når sånne stemmeproblemer skjer er jeg glad for at legekontoret mitt har sms bestilling Endret 27. februar 2014 av Vex 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 27. februar 2014 #826 Del Skrevet 27. februar 2014 Huff så skummelt, my! Jeg hadde blitt helt Godt det gikk bra! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 27. februar 2014 #827 Del Skrevet 27. februar 2014 Uff, ikke bli.påkjørt My! Og ikke bli syk, Nozze! I et av bryllupene jeg har vært i hadde de sånn Pascal-kake som My postet bilde av. Herregudsågod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 27. februar 2014 #828 Del Skrevet 27. februar 2014 Ja, ble ganske shaky en stund. Jeg burde jo tatt tak i armen hans for å dra han inn mot fortauet, men jeg klarte jo ikke røre meg. Det var ikke at han ikke så seg for, men han mistet balansen litt, så han sjangla rett mot veien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 27. februar 2014 #829 Del Skrevet 27. februar 2014 Uff, ikke bli.påkjørt My! Og ikke bli syk, Nozze! I et av bryllupene jeg har vært i hadde de sånn Pascal-kake som My postet bilde av. Herregudsågod Åh, har du vært i mitt fremtidige bryllup! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. februar 2014 #830 Del Skrevet 27. februar 2014 Pascalplassen har nettbutikk... ...men er det noe igjen av forsendelsen etter risting og reising da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 27. februar 2014 #831 Del Skrevet 27. februar 2014 Noz, når sånne stemmeproblemer skjer er jeg glad for at legekontoret mitt har sms bestilling Ja, legen min har for så vet timebestiling på nett, men jeg måtte få en sånn hastetime som ikke annonseres som en ledig time, så derfor måtte jeg neste ringe. Hoppe, det ser nok ut ti at du må ta deg en Oslotur.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 27. februar 2014 #832 Del Skrevet 27. februar 2014 Åh, har du vært i mitt fremtidige bryllup! Det verste er at du ikke er så veldig ulik bruden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. februar 2014 #833 Del Skrevet 27. februar 2014 Hoppe, det ser nok ut ti at du må ta deg en Oslotur..Har vært der noen ganger jeg. ...men det er lenge siden sist. Hadde jeg bodd der, så hadde jeg vært en stamgjest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 27. februar 2014 #834 Del Skrevet 27. februar 2014 trikkene i Oslo er skumle!!! Aldrisur 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 27. februar 2014 #835 Del Skrevet 27. februar 2014 Men de er veldig forutsigbare. Trikkene altså.. De tar jo ikke plutselig av til venstre f.eks Lurer på hvor Aldri er i dag? Kanskje hun har falt nedi den tomme kofferten og ikke kommer seg ut igjen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 27. februar 2014 #836 Del Skrevet 27. februar 2014 Jeg tror hun har gått inn på sitt nye, fine gjesterom for å beundre synet, og så falt i staver (søvn) på gjestesengen! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 27. februar 2014 #837 Del Skrevet 27. februar 2014 Eller kanskje hun sitter i furtekroken og furter med armene i kors fordi HerrAldri ikke gidder å stå utenfor doen å si "tæn kjo" ? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 27. februar 2014 #838 Del Skrevet 27. februar 2014 Eller kanskje hun fremdeles prøver å forklare mannen på polet at hun må ha en riktig god wai-wain til fredagsmiddagen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 27. februar 2014 #839 Del Skrevet 27. februar 2014 Eller kanskje hun fremdeles prøver å forklare mannen på polet at hun må ha en riktig god wai-wain til fredagsmiddagen? ...hun har sikkert lagt seg ned midt på gulvet der å holder på haugen av wain under henne som hun liksom skal holde av! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 27. februar 2014 #840 Del Skrevet 27. februar 2014 Nå blir jeg faktisk litt skuffa om hun bare har gjort husarbeidet eller noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå