Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Oh ja, det der er det viktig at du ikke glemmer My! :fy_fy:

:duskedame: Det må være fantastisk å ha en sånn bryllupskake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:skravle: De skravler og planlegger hvor de skal bygge redene sine, hvor mange egg de vil ha i år, og hva de skal bruke som byggemateriale. :laugh:

Liker du også sånne "kvalmekaker" My? :P

Jaaaa det er sikkert akkurat de gjør! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke smakt kakene hans

Det må du få gjort en eller annen gang Vex.

Sånn her hadde vi den gangen (bare ikke i etasjer da)

Passion_pascal468.jpg

Åh, jeg kjenner nesten den syrlige litt friske smaken helt hit! :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere må få smakt de Rumle og Rofl også! Det er mange typer å velge mellom, den jeg har på bilde er det sjokolademousse i ja. :sikle:

NÅ GIKK SØREN MEG STRØMMEN i hele nabolaget her. Spoky! Det ble innmari mørkt og stille.

Det var ikke meningen å forsvinne fra dere, men det er faktisk ingen som har strøm i mils omkrets her.

Herr A fant et nettverk til meg via mobilen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan allerede lese på politiets logg at det er innbrudd på gang i butikkene i området her! :sjokk:

Og du verden så stille det ble. :sjokkbla:

Håper strømmen snart er tilbake - har ikke mye batteri på macen heller. :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann!! Lurer på hva som er skjedd jeg.. Her er det strøm, så dere får emigrere hit hvis det blir for mørkt for dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi spise kaker Rumle??? Jeg kan spise alle uten melk og fløte så tar du resten? :fnise:

Ooo, innbrudd og ingen strøm i byen høres litt sånn krimfilm innbrudd!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

I dag har vi hatt skikkelig party! :hoppe: Ballonger i alle variasjoner, lasagne, sjokoladekake fra Pacal :daane: og hjembakte boller med masse rosiner i. Og gaveutdeling selvfølgelig. :pls:

Nå har alle reist hjem og jeg må innrømme at jeg er ganske sliten. Men det er sånn go'sliten da - så det regnes ikke som sliiiiiten liksom.

Du da Noz! Noe nytt om Bitteliten? :hjerte: Har hun knekt koden med den nye gåstolen sin?

Det er jammen ikke rart at du er den store helten! Høres virkelig ut som en perfekt dag!

På navnfesten til BitteLiten så var det en sånn kake som du postet bilde av, bare med hakke mer pynt på. Jeg var helt overbevist om at den var fra HerrPascal, og etterpå så hørte jeg faktisk flere av gjestene spurte om den var fra han :fnise: Men neida, det var kona til kolegaen til min bror, som også hadde laget all maten som lagde den. Synes det var imponerende å få til (den var også sånn mektig mousè-kake-ting).

Njaaaa, det er alltids noe nytt om henne ja :fnise: 1. dag på baby-svømming i dag, og jeg skal få være med en gang om jeg vil! Hun reiser seg ihvertfall opp på knærne enkelt og greit, men når hun en gang i blant klarer å heve seg enda lengre opp så detter hun fort om ingen holder henne i siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Vi kan allerede lese på politiets logg at det er innbrudd på gang i butikkene i området her! :sjokk:

Benytter de virkelig anledningen sååååå raskt!?

Det må jo være planlagt? ..Synes det hadde vært ganske imponerende å komme på med en gang å storme butikkene når strømmen går. Hadde sikkert gått minst et par timer før jeg hadde kommet på det ihvertfall :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guuu så skummelt!!! :unsure:

Skal vi spise kaker Rumle??? Jeg kan spise alle uten melk og fløte så tar du resten? :fnise:

---

Jaaaaaaaa!!! Høres ut som en god deal! :spise::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Strømmen tilbake! Ja fy søren - kjeltringer altså!

Da kommer jeg ikke på besøk i kveld My. :(

Hun bitteliten høres ut som en ordentlig go'klump. Vet du at sønnen i huset her var ute å gikk med bøtte og spade ikledd gummibukse og støvler når han var ni måneder. Noen unger er helt ville i nikkersen! :fnise:

Nå får jeg skjerpe meg og prøve å rydde litt her. :blomst::goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Inggolf

Hun bitteliten høres ut som en ordentlig go'klump. Vet du at sønnen i huset her var ute å gikk med bøtte og spade ikledd gummibukse og støvler når han var ni måneder. Noen unger er helt ville i nikkersen! :fnise:

Nå får jeg skjerpe meg og prøve å rydde litt her. :blomst::goodbye:

9 mnd er tidlig ja! BitteLiten fyker nok rundt om kring da hun også :laugh:

Stakar My som ikke får besøk alikevell!

Synes vi skal dra til henne strøm tilbake eller ei! Og så ringer vi til sjefen hennes i morgen og sier at hun ikke kommer på jobb fordi hun har bedre ting å gjøre, nemlig å være sammen med oss :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først: Jeg liker den dialekta di, synd at den blir utvannet.

Her i Oslo hører vi masse trønder-, nordland/norsk og bergensdialekter, men nesten aldri toten og andre innelandsdialekter, og det er synd, for det er så kosleig å høre på synes jeg.

Men ok, bannan og pottit duger det også altså. :laugh:

Og så: Ja den dama der var ikke til å unngår å legge merke til. :fnise:

Hehe, jotakk. Den er desverre såpass lokal og iferd med å forsvinne. Veldig få under 40 som snakker den lenger.

Bannan og Pottit er næring jo det og. :fnise:

:rodmer:

sulZ7c6.jpg

:fnise: Denne er så god at ingen får lov til å prate når jeg spiser mitt ene kakestykke.... :enig:

(Det er nemlig ikke mulig å få ned to - den er nemlig sååå mektig.) :ler:

Sånn her hadde vi den gangen (bare ikke i etasjer da)

Passion_pascal468.jpg

Åo mai gååååd! Ble litt sulten her nå jah! Enda jeg har spist meg stappa på varme smultringer før idag. Snakker om boller; ikke lenge til fastelaven! Her er det ikke lett å skulle være sunn fra desember til april. :fnise: Mmmmm, boller med krem.......

Hva er det forresten i sånn derre Red Velvet cake som noen snakker om.

Men du Aldrisurogalltidpåtur, Det har virkelig gått i ett etter du kom igjen. Må ha en del energi du! :danse:

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...