Aldrisur Skrevet 25. februar 2014 Forfatter #781 Del Skrevet 25. februar 2014 I morgen får jeg besøk av og 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 25. februar 2014 #782 Del Skrevet 25. februar 2014 Åh, så koselig. De savner sikkert Aldrisuren sin like mye som du savner dem På dagen eller på ettermiddag/kveld? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 25. februar 2014 Forfatter #783 Del Skrevet 25. februar 2014 Åh, så koselig. De savner sikkert Aldrisuren sin like mye som du savner dem På dagen eller på ettermiddag/kveld? Sånn ved to-tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 25. februar 2014 #784 Del Skrevet 25. februar 2014 Hvorfor ramler du alltid ut av multisiteringen min Cordelia? Det friske velkommenet der fikk meg til å kjenne duften av ferske kuruker i blomsterenga og smaken av nymjelka melk! Er det dialekten din C.? Fordi jeg lever for å være kronisk vrang vel! Hehe, så godt du skjønte at du var hjemme da. Dog kurukene tror jeg personlig at jeg hadde klart meg uten dunsten av. Tja, det hadde vel gått noe sånt på dialekta der jeg kommer fra ja. Nå er jeg blitt rimelig utvannet, så det går mest i brei østlandsdialekt; Bannan og Pottet. Høres deilig ut og komme hjem til nymalt gjesterom. Ikke dumt. Men den derre frøkna på solsenga, det var da en real matrone. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 25. februar 2014 #785 Del Skrevet 25. februar 2014 I morgen får jeg besøk av og Og jeg skal på besøk til Yeeeeeeeeeey, vi kommer til å få en så bra dag i morgen Aldri 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 25. februar 2014 Forfatter #786 Del Skrevet 25. februar 2014 Først: Jeg liker den dialekta di, synd at den blir utvannet. Her i Oslo hører vi masse trønder-, nordland/norsk og bergensdialekter, men nesten aldri toten og andre innelandsdialekter, og det er synd, for det er så kosleig å høre på synes jeg. Men ok, bannan og pottit duger det også altså. Og så: Ja den dama der var ikke til å unngår å legge merke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. februar 2014 #787 Del Skrevet 26. februar 2014 (endret) Så da passer det vel bra med en oppskrift til sjokoladekake da? ...slapp av, den er sunn, den har rødbeter i seg. Stilig og litt utenkelig, men sant.http://www.godt.no/#!/oppskrift/215/roedbete-og-sjokoladekake *sjekk det fine bildet* Endret 26. februar 2014 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 26. februar 2014 #788 Del Skrevet 26. februar 2014 Gjesterommet høres kjempefint ut, og vi vil gjerne se bilder med tiden ja! Ha en fin dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 26. februar 2014 #789 Del Skrevet 26. februar 2014 Red velvet cake. Denne har jeg hatt lyst til å prøve. Kos deg med besøk av og Aldri! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 26. februar 2014 #790 Del Skrevet 26. februar 2014 Hva har dere funnet på i dag da Aldri? Du og de små vennene dine? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 26. februar 2014 Forfatter #791 Del Skrevet 26. februar 2014 Så da passer det vel bra med en oppskrift til sjokoladekake da? ...slapp av, den er sunn, den har rødbeter i seg. Stilig og litt utenkelig, men sant.http://www.godt.no/#!/oppskrift/215/roedbete-og-sjokoladekake *sjekk det fine bildet* For en go'vakker kake Hoppe! Gjesterommet høres kjempefint ut, og vi vil gjerne se bilder med tiden ja! Ha en fin dag Har hatt en fin dag Rumle - og det håper jeg du også har hatt. Red velvet cake. Denne har jeg hatt lyst til å prøve. Kos deg med besøk av og Aldri! Ja, det skal jeg hilse deg og si at jeg har gjort Anje! Hva har dere funnet på i dag da Aldri? Du og de små vennene dine? I dag har vi hatt skikkelig party! Ballonger i alle variasjoner, lasagne, sjokoladekake fra Pacal og hjembakte boller med masse rosiner i. Og gaveutdeling selvfølgelig. Nå har alle reist hjem og jeg må innrømme at jeg er ganske sliten. Men det er sånn go'sliten da - så det regnes ikke som sliiiiiten liksom. Du da Noz! Noe nytt om Bitteliten? Har hun knekt koden med den nye gåstolen sin? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 26. februar 2014 Forfatter #792 Del Skrevet 26. februar 2014 Denne er så god at ingen får lov til å prate når jeg spiser mitt ene kakestykke.... (Det er nemlig ikke mulig å få ned to - den er nemlig sååå mektig.) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 26. februar 2014 #793 Del Skrevet 26. februar 2014 Åhhhh den så god ut!!!! Høres ut som dere har hatt en veldig fin dag! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 26. februar 2014 Forfatter #794 Del Skrevet 26. februar 2014 (endret) Heeeeeeeeiiii Rumle! Ja, dagen har vært god. Hvordan går det med deg? I dag hørte jeg den vårlige fuglesangen som vi snakket om for noen dager siden. Finnes det noen vakrere lyder enn det der? Edit: Jeg skriver så masse slurvefeil! Endret 26. februar 2014 av Aldrisur 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 26. februar 2014 #795 Del Skrevet 26. februar 2014 jaaa, er det ikke herlig hvordan fuglene synger i vei plutselig - og nå når det er så mildt også. Tror de tror våren har kommet for fullt her. I natt hørte jeg noen skravle i vei klokken 2! Ja fugler altså .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 26. februar 2014 #796 Del Skrevet 26. februar 2014 Mmmm. nam.. Sjokoladekake og Pascal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 26. februar 2014 Forfatter #797 Del Skrevet 26. februar 2014 De skravler og planlegger hvor de skal bygge redene sine, hvor mange egg de vil ha i år, og hva de skal bruke som byggemateriale. Liker du også sånne "kvalmekaker" My? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 26. februar 2014 #798 Del Skrevet 26. februar 2014 Jepp! Jeg er ekspert på sånne! Hadde faktisk Pascal-kake i konfirmasjonen min og Og mor sa på den tiden at når jeg gifter meg skal hun kjøpe bryllupskake på Pascal til oss Jeg husker det enda! Må bare oppdrive en å gifte meg med da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 26. februar 2014 #799 Del Skrevet 26. februar 2014 Jeg har ikke smakt kakene hans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 26. februar 2014 #800 Del Skrevet 26. februar 2014 Sånn her hadde vi den gangen (bare ikke i etasjer da) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå