Hoppetaujenta Skrevet 23. februar 2014 #701 Del Skrevet 23. februar 2014 Jammen hun har vært borte og NÅ skal hun hjem til oss igjen. Det er en følelse det der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 23. februar 2014 #702 Del Skrevet 23. februar 2014 36 KG sider. Det er litt av et reisebrev det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. februar 2014 #703 Del Skrevet 23. februar 2014 Var det Saturn hun hadde vært utplassert ved sa du? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 23. februar 2014 #704 Del Skrevet 23. februar 2014 Håper flyreisen hjem blir behagelig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 24. februar 2014 Forfatter #705 Del Skrevet 24. februar 2014 Det blir nok rimelig hardt! Du får høre med Her A om han kan stille seg opp utenfor toalettet og si thank you hver gang du går ut derfra .. sånn i en overgansperiode Ha-ha-ha Rumle! Jeg spurte ham nå om han gadd å være brydd med det - og han sier det er greit! Goooooooooooooooood tur igjen Taaaaaaakk i gjen Rumle! God tur til Doha! Nå er jeg her! God tur hjem! Takk snille Roflen. แล้วฉันขอให้คุณทั้งหมดที่ดีการเดินทางกลับไปยังประเทศที่เก่า Ja du kan få sagt det du Hoppetuss! Haahahaaa, Jeg ser det (litt for godt) for meg God tur videre hjemover Herr&FruAldri! Sånn utenom store og små venner, hva savner du mest? Herr A hilser og sier takk han også. Senga mi Noz. Og å ta husvasken selv, vil jeg tro! God tur hjem! Takk fine Anje. -------------- Ja, har akkurat funnet oss et bord og klokka er kvart på seks om morgenen i Doha. Og jeg drikker rååååsa champagne! Spurte etter et glass wai-wain, men de sa at de hadde sluttet å servere alkohol i denne lungen. MEN jeg kunne få champagne hvis jeg ville det. Og det ville jeg. Dere sover nok nå alle sammen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 24. februar 2014 Forfatter #706 Del Skrevet 24. februar 2014 36 KG sider. Det er litt av et reisebrev det! Det er jaggu sant det Cordelia. Og enda er jeg ikke helt ferdig!? Var det Saturn hun hadde vært utplassert ved sa du? He-he. Håper flyreisen hjem blir behagelig Tusen takk frue, det har gått veldig greit til nå. Nå skal vi bare sitte her et par timer og så er det syv nye timer i luften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 24. februar 2014 #707 Del Skrevet 24. februar 2014 Jeg er her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 24. februar 2014 Forfatter #708 Del Skrevet 24. februar 2014 Jeg er her Heeeeei Vex! Ja der er du ja, jeg lurte på om du sov nå, men så at du var logget på! Spilt noe ishockey i natt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 24. februar 2014 #709 Del Skrevet 24. februar 2014 Nei, har spillet noe annet. Ja jeg tenker på 2 ting, ishockey og fruktis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 24. februar 2014 Forfatter #710 Del Skrevet 24. februar 2014 Gjør du? Trodde kanskje du hadde kommet litt over fruktis nå jeg? Men du har kanskje bare ikke snakket om ham fordi du tenker av vi er lei? Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 24. februar 2014 #711 Del Skrevet 24. februar 2014 Kommet over han? Neeeeeei. Ble bare litt lei av han et par dager 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 24. februar 2014 Forfatter #712 Del Skrevet 24. februar 2014 Å ja sånn ja. Ja det går vel an det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 24. februar 2014 #713 Del Skrevet 24. februar 2014 Å så ville jeg ikke plage deg på ferien din om han 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 24. februar 2014 Forfatter #714 Del Skrevet 24. februar 2014 Å så ville jeg ikke plage deg på ferien din om han Å men nei, det hadde ikke gjort noe altså! Jeg blir jo ikke plaget av det Vex. Men du nå må jeg logge av, ha det bra så lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 24. februar 2014 #715 Del Skrevet 24. februar 2014 Flyr dere på dassklasen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. februar 2014 #716 Del Skrevet 24. februar 2014 Nå er de antagelig i lufta... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 24. februar 2014 #717 Del Skrevet 24. februar 2014 Champaaaaaagne er det da ikke alkohyyyler i må vite. Bare bobler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 24. februar 2014 Forfatter #718 Del Skrevet 24. februar 2014 Hjemme! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 24. februar 2014 #719 Del Skrevet 24. februar 2014 Velkommen hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 24. februar 2014 #720 Del Skrevet 24. februar 2014 Aldrisur er vel ikke storforlangende Jeg tulla jo da Limo og høye biffer ja (jeg tulla ikke likevel ) Så mange kule bilder Aldrisur Må være litt av en opplevelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå